news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32     Next >

Quote #2082 (+11) [ 2004-06-26, 17:04 ] [ + | - | X ]

<eDust> this morning i went downstairs to tell the building manager my airconditioner's not working and he had some cute girl there with him (works for the same company) and she was saying the whole building's the same, they're all not working, and i think she was there to keep people happy
<eDust> you can't get angry with a good looking girl like that
<@gords> haha
<@D_Web> hahaha
<WedgieDC> lol
<eDust> and she said it's getting fixed monday, and i'm thinking, what? how can i survive without airconditioning, but she's smiling heaps... so i just walked away smiling

Quote #2634 (+6) [ 2005-03-21, 20:40 ] [ + | - | X ]

<Falkor> gonna send my gf a txt
<Falkor> 'HAHAHAH I HAVE A PORNO WITH KATE RICHIE IN IT HAHAHA SHE HAS BIG JUGS'

Quote #67 (+2) [ 2002-11-09, 08:08 ] [ + | - | X ]

* Rudeboi scratches CMDR_Nuke's right nut
<CMDR_Nuke> a little higher rudeboi

Quote #3260 (+4) [ 2006-02-16, 22:13 ] [ + | - | X ]

<zzzuus> McJaaaames.
<yaleman> mczuus with cheese :D
<outy> what does that make me?
<zzzuus> mmmm yummy
<zzzuus> McNuggouty's.
<yaleman> a quarter pounder with issues

Quote #762 (+5) [ 2003-07-10, 18:01 ] [ + | - | X ]

<Greg> i am so fucking pissed off now
<Greg> and i cant remember why :(

Quote #1557 (+12) [ 2004-01-27, 02:48 ] [ + | - | X ]

<Nick> sorry
<Nick> but wtf is Buttsex

Quote #1442 (+44) [ 2003-12-15, 01:42 ] [ + | - | X ]

<Tensop> trojan scanners dont work Firemoth
<Firemoth> ?
<Tensop> last week, i walk into my room and theres this big fucking wooden horse in the middle of my room

Quote #991 (+2) [ 2003-09-02, 23:55 ] [ + | - | X ]

<druu> any cs freaks here..? when's cz coming out..?
<Agg> counter ztrike?
<druu> hehe..
<druu> cs:cz..
<Agg> Counter Strike: Camping Zone?

Quote #1147 (+1) [ 2003-10-16, 20:40 ] [ + | - | X ]

<D_Web> I'm eating icecream off a plate with a fork because the dishwasher didn't go through last nigh
<D_Web> t

Quote #1821 (+1) [ 2004-04-11, 19:30 ] [ + | - | X ]

<biatchx> Not really. sab isn't really welcome here. I'm not allowed visitors.
<PooJou> biatchx: are you in jail?
<biatchx> I live with my Dad yeah.
<biatchx> Only because it's convenient.

Quote #2408 (+2) [ 2004-12-04, 08:47 ] [ + | - | X ]

<sabretooth> Yeah who's the nerd now!
<biatch> This is like pot calling the kettle black, huh?
<sabretooth> Miss MMORPG!
<biatch> Shut up, bitch.

Quote #804 (+6) [ 2003-07-19, 16:14 ] [ + | - | X ]

<nEoLIthIc> oi ppl, my friend is in between me and another guy right
<nEoLIthIc> would i be able to see the other guy too?

Quote #2595 (+4) [ 2005-02-18, 15:22 ] [ + | - | X ]

<Blagit> ii need 2 dead gfx's cards for Ip aseessmen anyone got dead cards from bad expirements?
<Quadbox> Is there a translator around? We need someone who speaks fluent twit!
<Blagit> sorry, i scuk with this gayass keyboard!
* Manaz looks for thetron or edd91 or perhaps One``
<mazzanet> i didn't do it.
<Manaz> mazza, there's another
<Manaz> plenty of english-twit translators around
<mazzanet> heh

Quote #1970 (+2) [ 2004-05-17, 18:56 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> why am i banned from #overclockers
<mazzanet> no wait
<mazzanet> my bad.

Quote #2707 (+8) [ 2005-04-24, 12:04 ] [ + | - | X ]

(Simboo): need to find out how to get trade rates at bursons
(tensopaway): bursons basicly is trade rates Simboo :)
(Simboo): tensopaway - not cheap enough
(Simboo): I know they can be cheaper :)
(tensopaway): any cheaper and you would have to be robbing the store Simboo
(Simboo): hmmm..
(Simboo): what you doing tonigh?
(Simboo): :P
(tensopaway): robbing bursons
(Simboo): lol
(tensopaway): 'this is a fucking stickup, give me an exedy clutch motherfucker!'
(tensopaway): 'on the phone, shutup'
(tensopaway): *30 minute wait*
(tensopaway): 'sorry, dont have it in stock, try bayswater'
(Simboo): hahahah

Quote #2655 (+10) [ 2005-03-30, 00:27 ] [ + | - | X ]

[ rjbs]: WHO ARE YOU PEOPL!?!
[ DaveQB]: lol
[ dstate2]: rjbs, i am your father
[ rjbs]: Nooooooooooooooooooooooooooo!
[ rjbs]: Can I borrow the car?

Quote #911 (+8) [ 2003-08-15, 14:49 ] [ + | - | X ]

<Excession> Yale: I'm bored, throw me a boner here.
<Excession> Um...
<yale_work> ...
<Excession> Nevermind.

Quote #770 (+1) [ 2003-07-11, 04:17 ] [ + | - | X ]

(ernest): he can be shadow hymen affairs minister
(cSmith): haha
(Darkness): Isn't that like a priest?
(Darkness): Oh wait, boys don't have hymens.

Quote #1932 (+12) [ 2004-05-07, 15:48 ] [ + | - | X ]

<m[e]ntor> Does anyone know where I can buy 100 m of wireless lan cable?

Quote #1655 (+4) [ 2004-02-18, 12:04 ] [ + | - | X ]

<yale|code> fucking samba, why must you hate me today
<PhishNChi> I guess it just wants to fit in with everyone else

Quote #2592 (+2) [ 2005-02-17, 21:50 ] [ + | - | X ]

(LaNcE): what is it with this influx of cheap bar&plate intercoolers!
(Tensopaway): truck carrying intercoolers was hijacked by 4 people driving black honda civics with green underbody neons and kettle blow off valves
(FreeFrag): ROFL
(LaNcE): hahaha
(yale|nfsu2): lol

Quote #1586 (+4) [ 2004-02-03, 19:22 ] [ + | - | X ]

* Erve is now known as Erve|run
<Rik_> you've got the runs?
<Rik_> :s
<Erve|run> yup, need to exercise my fatty arse
<Rik_> wipe 2 3 4
<Rik_> wipe 2 3 4
<Rik_> and flush
<Rik_> and flush
<Rik_> and flush
<Rik_> and flush
<Rik_> now pickup your pants and get moving!
<Erve|run> and push that plunger

Quote #3390 (+11) [ 2006-06-02, 21:50 ] [ + | - | X ]

«biatch» Oh my goodness! Kingy really did email me a pic of his weiner!
«sabretooth» Heh
«biatch» You filthy animal!
«Sciby» Really?
«Sciby» bwahahaha
«Sciby» That's awesome.
«Bern|pizza» moo
«Grosby» FORWARD - grosby[at]gmail[dot]com

Quote #187 (+2) [ 2002-12-21, 01:58 ] [ + | - | X ]

<Sciby> Aaaah, simpsons, is there anything finer?
<Sciby> Maybe a 48 hour non-stop orgasm... but simpsons are a close second.

Quote #4186 (+6) [ 2007-07-16, 22:53 ] [ + | - | X ]

<FatMan> i prefer kicking one, gamma and moda, and thus being back in an 18+ environment
<One``> pfft, sif im not older than both of them.
<FatMan> we're talking the age you act, not the age you -are-
<One``> you can't act an age.
<FatMan> tell that to the porn industry.

Quote #1660 (+20) [ 2004-02-19, 19:28 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> It's ugbox.net right?
<@gords> yes
<FreeFrag> *sigh* I'm so farked.
<knowsfords> FreeFrag: gamble the domain at the casino and lost it?
<FreeFrag> Yeah.
<FreeFrag> Sorry guys.
* Z sets mode: +o FreeFrag
<knowsfords> you just have a vendetta against ugbox dont you?
* FreeFrag changes topic to 'Sorry guys, FreeFrag gambled the ugbox.net domain name at the casino last night and lost. We're now hot-naked-giraffes.com (Hey, it isn't that bad)'
* Fod changes topic to '"FreeFrag ... last night ... hot naked giraffes" - that's all i could make out'

Quote #242 (+59) [ 2003-01-13, 09:34 ] [ + | - | X ]

<mel> i feel like fucking in a pool
<mel> with a stranger
<ScibyBusy> I have a pool!
<ScibyBusy> Well...
<ScibyBusy> I have a shovel and a hose.

Quote #176 (+11) [ 2002-12-18, 11:37 ] [ + | - | X ]

*** Narcolepsy is now known as YaleNarc
*** Yaleman is now known as NarcYale
<NarcYale> Goofy[LaG]: We are borg. Join with us...
<NarcYale> Put down your weapons, resistance is futile...
*** NarcYale is now known as NarYalGoof
<NarYalGoof> Join us Kitt3n, resistance is futile...
*** YaleNarc is now known as YaleNarKit
*** sniper1400 sets mode: +m
*** NarYalGoof is now known as NrYlGooSni
*** sniper1400 sets mode: -m
<NrYlGooSni> Join us, sniper1400...
<Quadbox> I wanna be assimilated too!
*** YalNarKit is now known as YlNrQuKit
<Quadbox> w00t!

Quote #3335 (+2) [ 2006-04-25, 15:11 ] [ + | - | X ]

Baker: Heh, I just zoomed in and found my car at work on Google Earth

Quote #958 (+1) [ 2003-08-28, 00:46 ] [ + | - | X ]

Rei (dohrift@adsl-202-89-169-133.arach.net.au) has joined #overclockers
<Rei> wtf
<Agg> it's called IRC.
<Rei> anyone read me
<Rei> ??
<Agg> no
<Rei> ok

Quote #619 (+14) [ 2003-06-03, 18:39 ] [ + | - | X ]

<whoop> what does a long single beep that just repeats mean?
<@Firemoth> whoop, someone's going to back over you.
<whoop> fuck up dickhead
* whoop (~whoop@215.b.004.brs.iprimus.net.au) Quit (gremlins)

Quote #3606 (+4) [ 2006-10-18, 14:19 ] [ + | - | X ]

<The_Dan> fuckin hell
<The_Dan> sneezed and gave myself some kind of crazy pain
<The_Dan> behind me eye
<The_Dan> nyar
<Turophile> The_Dan: Brain trying to escape?
<WedgieAFK> haha

Quote #2987 (+6) [ 2005-09-15, 21:45 ] [ + | - | X ]

<@D_Web> Crudmuffin - you in?
<@Crudmuffin> in for what?
<@D_Web> here
<@Crudmuffin> for a beer? Yes, please
<@Crudmuffin> Ahh, yes I'm here. :)
<TheWedgie> haha
<@D_Web> I will give you a beer if you help me*
<@D_Web> *beer may not actually exist
<@Crudmuffin> *help may not actually exist
<@Crudmuffin> :P
<TheWedgie> haha
<TheWedgie> pwned

Quote #2431 (+17) [ 2004-12-14, 23:59 ] [ + | - | X ]

* Agg sets mode: +b *!*@203.185.240.11
* HyperHorse was kicked by Agg (no, so bye)
**IN PM TO AGG:**
<HyperHorse> what is ur problem?
<Agg> bit of a rash on one of my feet at the moment, actually.. i think i stood on a thistle when playing with the dogs this morning.
<HyperHorse> ....
<HyperHorse> i hardly said anything
<Agg> i know, i shoulda worn shoes, silly me.
<HyperHorse> why ban me?
<HyperHorse> *stare*
<Agg> the problem is, you can't even see the thistles sometimes, they're not all the big ones like on the scottish coat of arms, you know.
<HyperHorse> yes yes.. sure
<Agg> some of them are flat and blend into the lawn. sneaky bastards.
<HyperHorse> what drugs r u on?

Quote #485 (+2) [ 2003-04-21, 22:55 ] [ + | - | X ]

<jase> I have a red head weakness
<Carrots> the chubby girl with the fake red hair ?
<jase> thats the one
<Carrots> ew
<Carrots> rather fap
<Carrots> on her face
<jase> oi
<Carrots> LOL
<jase> she went off
<Carrots> passed expiry date ?

Quote #2463 (+3) [ 2005-01-03, 20:50 ] [ + | - | X ]

<Hadamona> IRC is the only friend I have :/

Quote #2397 (+4) [ 2004-11-22, 18:54 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> haha
<mazzanet> i love this camera manual
<mazzanet> "Problem: The power is off. Corrective action: Press the power button."
<mazzanet> "Problem: The batteries are loaded incorrectly loaded. Corrective action: Reload the batteries correctly."
<mazzanet> "Problem: The LCD is exposed to direct sunlight. Corrective action: Block the sunlight with your hand."
<mazzanet> "Problem: There are no pictures on the card. Corrective action: Record pictures."
<mazzanet> "Problem: The memory gauge is full. Corrective action: Wait until the memory gauge decreases."
<mazzanet> captain obvious strikes again!
<enigma> "Problem: Mazzanet is repeating himself into different channels. Corrective action: /ignore."

Quote #3417 (+8) [ 2006-06-24, 18:00 ] [ + | - | X ]

<Rage> gay dude tried to give me head while i was on the verge of unconciousness
<Rage> fighting to keep your pants on is a strange thing :S
<brembo`> yeah, it's part of the game
<brembo`> but damn it's confusing

Quote #1334 (+10) [ 2003-11-14, 22:13 ] [ + | - | X ]

<zombie> linux/unix is userfriendly
<zombie> it's just selective about who it's friends are

Quote #810 (+4) [ 2003-07-22, 17:33 ] [ + | - | X ]

<ElCrunch> wtf doesnt agg sell a bike and buy a ballsy server?
<DrAlpina> cause he keeps smashing them ElCrunch
<ElCrunch> oh deer

Quote #2767 (+1) [ 2005-05-19, 14:30 ] [ + | - | X ]

<@Flooble> i'm actually just bumming around town waiting for the ferry to kao tao?
<@Flooble> to tan?
<@Flooble> ko tan?
<@Scary> no idea
<@Scary> all thai words sound like food to me

Quote #1296 (+25) [ 2003-11-10, 01:13 ] [ + | - | X ]

«Jobby» cause telstra decides to route all traffic through a piece of string to vietnam where men with hats bash the fuck out of some pots and pans and then decide to send the data back in a fucking fridge or something
«Jobby» thats how slow it seems anyways :(

Quote #2554 (+4) [ 2005-02-01, 19:34 ] [ + | - | X ]

<leesa> i'm 5'2
<thor-> you would be like headjob height on me leesa ;)
<outonanisl> no thor- i dare you to say it to her face
<Agg> he'd have to kneel down to do that

Quote #2693 (+5) [ 2005-04-18, 15:05 ] [ + | - | X ]

(Tensop`): but realisticly i want $3 trillion, not $20k.
(Tensop`): and then i'd buy a mitsubishi sigma
(Tensop`): hire the people who made the astron engine, fire them, and hire new people to redesign an astron engine

Quote #4188 (+1) [ 2007-07-19, 18:38 ] [ + | - | X ]

[18:27] <WedgieOut> an hours drive to go see a girly and fix her internet. i'd better get sex.
[18:27] <sabretooth> Must ... resist.. downloading
[18:28] * sabretooth makes a joke about Wedgie fixing his parents' PC.
[18:28] <Agg> heh
[18:29] <Agg> yeah WedgieOut.. i'd have thought sabz's parents could fix their own pc by now
[18:29] <WedgieOut> haha zing
[18:29] <Bern> lol
[18:29] <sabretooth> haha

Quote #1683 (+5) [ 2004-02-23, 19:58 ] [ + | - | X ]

(Tensop-): if i was to become dictator/prime minister of australia... the first thing i would do is ban polyphonic and melody ring tones.

Quote #1297 (+8) [ 2003-11-10, 18:04 ] [ + | - | X ]

<neo|assign> whats the term a farmer uses when he cant grow anything off land?
<fatcat> "bugger"?

Quote #3391 (+5) [ 2006-06-03, 15:29 ] [ + | - | X ]

<Sticks> my bear keeps getting caught in my harmonica

Quote #1312 (+5) [ 2003-11-13, 17:52 ] [ + | - | X ]

<Zom> OCAU...
<Zom> is that an australian godzilla or something?

Quote #482 (+5) [ 2003-04-20, 20:53 ] [ + | - | X ]

<Junkz> women suck
<VooDoo> only the good ones Junkz
<VooDoo> ok.. some of the bad ones too