news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #2799 (+3) [ 2005-05-30, 15:31 ] [ + | - | X ]

<Strange1> My brother used to give me Dutch ovens
<Strange1> I now hate the Dutch

Quote #2809 (+3) [ 2005-06-02, 20:52 ] [ + | - | X ]

<wild`> TheWedgie: got a Q for you.. is there a way of telling if we have more than one exchange in dubbo? (I think there's only one, but my brother reckons there's another)
<TheWedgie> yeah
<TheWedgie> kinda
<eDust> ring up telstra and say "hey the dubbo exchange is on fire". if they ask which one, then you know there's more than 1
<wild`> lol
<FreeFrag> lol eDust
<Apok> lol
<Apok> go with edusts idea
<FreeFrag> You'll probably just get TheWedgie and he'll start laughing and ask for pictures
<wild`> rofl
<eDust> lol
<TheWedgie> ahaha

Quote #2822 (+3) [ 2005-06-14, 23:53 ] [ + | - | X ]

<@CapnChron> wtf
<@CapnChron> chicks play Everquest 2 now??
<@CapnChron> I smsed a chick for a root
<@CapnChron> her reply "can't, playing everquest 2"

Quote #2840 (+3) [ 2005-06-22, 23:34 ] [ + | - | X ]

<Lombers> I found out EA's Battlefield2 release schedule
<Lombers> a) Release demo
<Lombers> b) Find bugs
<Lombers> c) Copy bugs to full version
<Lombers> d) Release full version
<Lombers> e) Fix bugs later when we can be fucked

Quote #2847 (+3) [ 2005-06-27, 03:35 ] [ + | - | X ]

(outonanisl) haha i remember in primary school beating the shit out of some kid at school, when i got busted i said i was playing power rangers

Quote #2850 (+3) [ 2005-06-27, 07:56 ] [ + | - | X ]

<LemMinG> I am 1 icq point off being labelled a genius

Quote #2851 (+3) [ 2005-06-27, 10:52 ] [ + | - | X ]

<Radar> Heh, our goldfish have been sexing each other
<outonanisl> lol
<outonanisl> how can you tell ?
<Mnz|WORK> the male's smoking, the female has a disappointed look on her face...

Quote #2861 (+3) [ 2005-07-03, 20:00 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> A Taiwan stock trader mistakenly bought $251 million worth of shares with a misstroke of her computer keyboard, meaning her company is looking at a paper loss of more than $12 million and she is looking for a new job.
<Skitzo> Hahahaha
<Quan-Time> err say what ?
<Quan-Time> how is that possible to "MISTAKE
<Quan-Time> OH FFS
<Quan-Time> fukin teyboard
<Eminoir> just like that :P

Quote #2876 (+3) [ 2005-07-13, 09:02 ] [ + | - | X ]

[ JoeyJoJo]: lol it said to me 'nudges are new'
[ NoFX-Eli]: I think it meant to say, Nudges are annoying

Quote #2887 (+3) [ 2005-07-20, 11:06 ] [ + | - | X ]

[ Hagfish]: sleeping at work for 20 minutes sounds like polyphasic sleep to me
[ grelli]: oh
* grelli shrugs
[ grelli]: I was tired
[ grelli]: I'm waiting for XP to install
[ Hagfish]: you wake up from a dream world, to a nightmare

Quote #2899 (+3) [ 2005-07-25, 09:54 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> I could, I suppose, go and drop off my crank.
<Lexi> er... crank?
<Narcolepsy> Crankshaft.
<Lexi> Sounds kinky? :)
<Narcolepsy> Getting it reground and balanced, and possibly other work done to it.
<Narcolepsy> And if they can press the gudgeon pins out of my pistons, they can balance and shot peen my conrods while they're at it.
<Lexi> Either you're talking about a car, or you're talking about some very interesting sexual fantasy. Which is it?
<Narcolepsy> Car. Engine rebuild. Go fast bits. No sex.
<shift> i thought it was both
<shift> the car was part of his sexual fantasy
<Narcolepsy> I DENY!
<Lexi> Is its semen black?
<Narcolepsy> Yes.
<Lexi> Ah, so it WAS a sexual fantasy :)
<Narcolepsy> And it leaks lots of it every day.

Quote #2914 (+3) [ 2005-07-30, 18:16 ] [ + | - | X ]

<Niche> u will know me cause im bald
<svga> to baldly go where no man has gone before.
<Brains> Didn't Jean-luc Picard already do that? :)

Quote #2913 (+3) [ 2005-07-30, 16:31 ] [ + | - | X ]

<Rage> i've got sexual magnetism in my pants
<brembo`> you've got the polarity set the wrong way though

Quote #2959 (+3) [ 2005-08-31, 06:09 ] [ + | - | X ]

Iroquois: bollocks
Iroquois: england win
outy: are you going to cry?
Iroquois: I already am. Don't mock me

Quote #2970 (+3) [ 2005-09-05, 22:23 ] [ + | - | X ]

<wild> hahaha, walked into maccas wearing my "I AM THE STIG shirt, all the girls behind the counter just said what's a stig?
<Strange1> LOL did u get one, Or make one?
<wild> got one off ebay
<Strange1> Ah k
<Strange1> Did u tell them to go to the backseat of your car and find out?
<wild> rofl

Quote #3004 (+3) [ 2005-09-25, 19:30 ] [ + | - | X ]

<MrSnrub> im going to go listen to linkin park.
<Rara_Avis> why
<MrSnrub> because life is a constant battle

Quote #3011 (+3) [ 2005-10-04, 14:15 ] [ + | - | X ]

·@Agg· * bradrogers wonders when google will take over the air they breathe <-- the air will be free, but every 5th breath will carry an ad for ebay

Quote #3049 (+3) [ 2005-10-27, 20:51 ] [ + | - | X ]

<Hunter> bloody monkeysuit uniforms. you guys know how hot it is working in IT with a bloody tie
<DeadlyDude> going into town with a suit on is teh win tho
<Hunter> had to supervise an erection today
<Hunter> it wasnt a big one

Quote #3074 (+3) [ 2005-11-09, 16:32 ] [ + | - | X ]

<EvilElmo> any telemarketing people here?
<Daemo> probably not.. but one will call you soon

Quote #3101 (+3) [ 2005-11-21, 13:51 ] [ + | - | X ]

<Dracarys Any> bets the courier comes whilst I'm... err... indisposed.
<barto-kun> "indisposed" <- jerking off to slash porn with steve jobs and bill gates in it?
* Disko is away: indisposed

Quote #3129 (+3) [ 2005-12-11, 15:44 ] [ + | - | X ]

(@Sticks) did j00 go have a whittle whinge to agg?
(surok1) no but i will now
Mode» (Agg) sets (+b *!*@128.27.233.220.exetel.com.au)
This (*!*@128.27.233.220.exetel.com.au) ban affects (surok1)
Kick» (surok1) was kicked by (Agg) (don't bother)

Quote #3152 (+3) [ 2005-12-20, 18:15 ] [ + | - | X ]

* Topic is 'Zyrorl gets fired at DART(2-3years ago): Reason? Tells a customer "I'll get right on that - as soon as I've finished my pizza"'

Quote #3185 (+3) [ 2006-01-11, 10:45 ] [ + | - | X ]

<Bern> I used to be an athiest until I lost my belief

Quote #3255 (+3) [ 2006-02-14, 02:48 ] [ + | - | X ]

<StiNg> whats bukkake ?
<eXemplar> for the love of god don't google image it!
<eroda> lol
<Stygian> lol
<eroda> ahaha
<Jessica> Meh.
<StiNg> lol
<Jessica> It's not so disturbing.
<eroda> http://chikko2.seesaa.net/image/bukkake.JPG
<Agg> hmm, i wonder if that's 2 minute bukkake
<eXemplar> hhahaha
<eroda> ahaha
<Mred32> lol
<Jessica> 2 minute bukkake doesn't look like that :(
<Jessica> Not that I'd know :(
<eXemplar> ... of course ;-)
<Jessica> >_>
<Jessica> <_<
<Agg> shouldn't that be *_< ?
<Jessica> hahahahaha
<eroda> ha
<Jessica> Poor face.

Quote #3358 (+3) [ 2006-05-10, 01:47 ] [ + | - | X ]

<PsykoSmily> or just buy a chimp and have sex with that
<Recharge> great minds..
[edj] nah... that's just way too michael jackson
<PsykoSmily> lol
<PsykoSmily> you could train the monkey to give perfect head everytime
<PsykoSmily> anyway...
<PsykoSmily> another topic.
* PsykoSmily whistles
<Recharge> oooooooooooook
[edj] yeah, but think of how painful it can get when it instinctively thinks it has to peel the banana first
<PsykoSmily> LOL
<Recharge> you've put far too much imagination into that thought

Quote #3360 (+3) [ 2006-05-10, 21:44 ] [ + | - | X ]

* zuus whips out this picture
<zuus> http://zuus.totaloverdose.net/pics/grammar.jpg
<cubes> lol
<cubes> hope that wasnt pointed at me :p
<zuus> :D
<Narcolepsy> You suck at both spelling and grammar though.
<cubes> haha, fine ill use goole

Quote #3363 (+3) [ 2006-05-12, 01:41 ] [ + | - | X ]

<FatMan> i'm not bitter about movies inaccurately portraying tech stuff.
<FatMan> i don't hate myself for doing engineering.
* FatMan taps gun to head
<aftahours> lol
<FatMan> i'm off to play russian roulette with myself. goodnight.
<FatMan> i swear, fuck razors. real self-destructive people do engineeirng.
<Rage> :S
* bullet has joined #overclockers
<Rage> oh, thats really poor timing bullet.
<aftahours> LOL
* aftahours falls off chair
<FatMan> hahahahaha

Quote #3367 (+3) [ 2006-05-15, 09:38 ] [ + | - | X ]

Kalash: Trapped miner, wife 'shared telepathy'
Kalash: THE wife of trapped miner Brant Webb was convinced her husband was alive all through his two-week ordeal in which she communicated with him by telepathy, her father said in a diary
Kalash: this is why those miners will not get a deal.
Rainwulf: what freaking morons
Rainwulf: telepathy doesnt work underground!

Quote #3411 (+3) [ 2006-06-20, 23:29 ] [ + | - | X ]

<Gavatron> are gsx250's alright?
<Agg> acrosses? they're ok
<Agg> if you like riding sewing machines
<HrdwrBoB> hahaha
<knowsfords> I know I do :D
<Agg> but the boot thing is good. people seem to like them.
<brodsta> lol
* knowsfords jumps on the singer
<knowsfords> yee hawww!

Quote #3419 (+3) [ 2006-06-27, 17:03 ] [ + | - | X ]

<BenZ|MB> Guess what ovretook me on the princes highway.
<Gavatron> a car
<LemMinG> your ego?
<Hibba> haha
<V8R[ws]> your arse end?
<Shaun> I'll take idiocy for $200.

Quote #3471 (+3) [ 2006-07-27, 22:01 ] [ + | - | X ]

<Hamel> i'm going to go have sex before the misses goes to sleep, back in 90 secs

Quote #3474 (+3) [ 2006-07-29, 14:46 ] [ + | - | X ]

<Andypoo> Actually -- she rebooted the box. That's why :)
<Andypoo> Maybe other people are taking advantage of her box also :P
<insomniac> exactly how many people take advantage of your sister's box?
<Andypoo> Indeed.

Quote #3503 (+3) [ 2006-08-09, 16:32 ] [ + | - | X ]

<Jason|PHL> i don't dig machines.
<Andy6Days> I don't dig graves.
<Andy6Days> On Wednesdays.

Quote #3504 (+3) [ 2006-08-10, 04:12 ] [ + | - | X ]

<outy> the only reason i dont sniff glue is im scared ill wake up naked with my hand glued to my dick screaming obscenities at passers by at the trainstation
<outy> which isnt as easy to explain to family as you would expect

Quote #3527 (+3) [ 2006-08-29, 00:54 ] [ + | - | X ]

·Recharge· omfg... an entire thread in whirlpool optus without fanbois telling everyone that optus is perfection... ok, I expect the world to end any time now....
(..quit..) outy [outonanisl@c210-49-250-58.ipswc1.qld.optusnet.com.au] (Read error: Connection reset by peer) [12:59am]
·Willay· lol bai bai OUTY :P
•Fragwizard• LOL thats ironic

Quote #3514 (+3) [ 2006-08-19, 07:21 ] [ + | - | X ]

Jessica: Ugh.
Jessica: My housemates in the next room are either watching a bad anime where the main character is an annoying asian who has sex all day
Draffa: or?
Jessica: Or they're busy having annoying loud asian sex
Jessica: It's not even the kind of sex that makes you want to have sex
Jessica: it's the kind of sex where you're like "Are they molesting a giant mouse?
outy: when they get to the part with the giraffe let me know

Quote #3552 (+3) [ 2006-09-13, 10:01 ] [ + | - | X ]

<Teddywork> all you have to do is say "autodesk" and "crash" and bang, computer dies
* Quits: Teddywork (quadbox@220.157.69.210) (Read error: Connection reset by peer)
* Joins: Teddywork (quadbox@220.157.69.210)
<Teddywork> FFs

Quote #3568 (+3) [ 2006-09-26, 19:56 ] [ + | - | X ]

* QoS (~jircii@***.dyn.iinet.net.au) has joined #apple
<FreeFrag> Great, IRC will be faster and more reliable now that QoS is here!

Quote #3570 (+3) [ 2006-09-28, 00:46 ] [ + | - | X ]

<Willay> Don't tell the rest of the channel... but I kinda masturbate thinking about Dopefish with a bottle up my arse

Quote #3630 (+3) [ 2006-11-17, 23:52 ] [ + | - | X ]

<Shaun> Kingy, I'll put our 60incher in the shitter, you can bet you'll be bitching it's too big :P

Quote #4078 (+3) [ 2007-04-13, 15:32 ] [ + | - | X ]

* Sciby has changed the topic to: Welcome to #overclockers - Please drive through to the second window.
* Stygian stops at the first window.
<-- Sciby has kicked Stygian from #overclockers (WRONG.)

Quote #3910 (+3) [ 2006-12-23, 20:42 ] [ + | - | X ]

* @VooDoo- keeps looking for someone trustworthy in Sydney
<@sabretooth> VooDoo-: benz
<Shaun> hahahahahahaha

Quote #4084 (+3) [ 2007-04-22, 18:27 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> Teddybear: the politically correct term for "girl" is Non Penile Carrier
<SirPNut> Torched: either that or like mazzanub, you're scared of the gurls
<Torched> of course i'm scared of girls, they breathe fire from their crotches

Quote #4085 (+3) [ 2007-04-22, 20:44 ] [ + | - | X ]

<devians> snakes on a laptop! :P
<Torched> motherfuckin snakes!
<Torched> on a laptop!
<The_Dan> ive never been shaped on adsl
<brodsta> motherfucking snakes motherfuckers!
<devians> well, snake rather than snakes
* rodgrceh has quit (Quit)
* rodgrceh (rodgrech@60-241-54-83.tpgi.com.au) has joined #overclockers
<wayne> snakes on a SPARTAAAA!

Quote #3879 (+3) [ 2006-12-21, 15:35 ] [ + | - | X ]

<Strange1> I can dream knowsfords
<knowsfords> grass is greener etc
* Joins: Rage
* knowsfords greens Rage's grass
<Rage> ...
<Rage> thats fucking disturbing dude

Quote #4150 (+3) [ 2007-06-07, 06:22 ] [ + | - | X ]

<afta|z> mm
<afta|z> fuck glad stocktake is over
<Recharge> and how much stok did you take??
<Recharge> stock
<Draffa> Back the ute up to the dick.
<WedgieWork> o_O
<knowsfords> O_o
<afta|z> lol

Quote #4184 (+3) [ 2007-07-13, 22:19 ] [ + | - | X ]

<QSC> what is that womens chain of gyms
<Radar> fernwood
<SirPNut> the kitchen ?

Quote #4190 (+3) [ 2007-07-22, 16:03 ] [ + | - | X ]

<Stygian> USB guitar is incredibly vague.
<Stygian> Wow! Signal output to USB! What a revelation!
<QSC> Stygian: why dou always have to have such a negative attitude
<Stygian> QSC: Because there's really nothing to get excited about?
<QSC> Stygian: Get a girlfriend, she'll help you
<Stygian> I have a positive output on things when it's due.
<Stygian> Also. Who the christ are you to make assumptions on whether or not I have a girlfriend?
<QSC> oh dude it's obvious.
<Radar_> Touchy subject, make it less obvious man
<Stygian> Oh? And how is it obvious?
<fen> ok now its really obvious
<Stygian> Radar_: I'm not denying that I don't have one.
<Shaun> HOW DO U KNO IM 12
<QSC> your online persona smells heavily of basement dwelling virgin
<Stygian> Heh.

Quote #4174 (+3) [ 2007-07-02, 21:04 ] [ + | - | X ]

<sion> cant you just lock overclockers
<Nick> heh
<sh> no
<sh> they would find a way around it like joining two jumpers by drawing a line with a lead pencil or something

Quote #4058 (+3) [ 2007-03-16, 09:07 ] [ + | - | X ]

<Manol> take the cartridge out and put it back in? powercycle it?
<Statts> wtf is powercycle?
<outy> electric bike
<Statts> stfu outy