news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31     Next >

Quote #3320 (+7) [ 2006-04-10, 18:26 ] [ + | - | X ]

<n00dle> bahahah
<n00dle> go australia post.
<n00dle> A large letter is an article with the following characteristics:
<n00dle> * Is not a Small Letter
<n00dle> * It is rectangular in shape

Quote #2163 (+5) [ 2004-07-19, 22:01 ] [ + | - | X ]

<Agg> fsck.. some hardware guru i am
<Mnz|WRK> hehe, do tell the story Agg :)
<Agg> just been swapping video cards trying to find out why this testbed won't boot after being moved into a case i'm reviewing.. got it to boot into windows eventually, but it kept locking up, not responding to kb and mouse.
<Agg> but then, in this "locked up" state, it kept loading some other software..
<Agg> fscking mouse and keyboard in wrong ps/2 holes, grr

Quote #1689 (+5) [ 2004-02-24, 20:30 ] [ + | - | X ]

<aftahours> ARghg, i met this chick on sunday, and we got talkin n stuff, i got her number, talked for a bit, she said that she only answers calls from people she knows, sweet. shes good lookin. pity i didn't give her my number, so she doesn't answer my calls
<aftahours> ah i know
<aftahours> ill SMS her
<Lurks> gg aftahours
<Crystal> HAHA
<@Agg> lol, aftahours

Quote #758 (+10) [ 2003-07-10, 10:33 ] [ + | - | X ]

<wild> omfg
<wild> i just plugged in this hard drive that got rejected by fujitsu
<wild> it's working PERFECTLY.
<Rik> works?
<Rik> fantastic!
* Erve touches wood for wild
* Rik touches Erve's wood
<Rik> uhh
<Rik> err

Quote #1069 (+6) [ 2003-10-04, 16:58 ] [ + | - | X ]

<thetron> well "your a homo"
<thetron> :D
<sabretooth> "you're" :)
<yale|php> well, "you can't spell"
<yale|php> yup
<thetron> You's go also false teeth
<yale|php> thetron: give up while you're way behind man

Quote #2878 (+14) [ 2005-07-13, 23:30 ] [ + | - | X ]

<ace234> nuclear demolitions device
<Agg> as opposed to what, nuclear putting-things-back-together device?

Quote #4046 (+6) [ 2007-03-01, 20:26 ] [ + | - | X ]

<Frosty> I work in tech support, my IQ is directly proportionate to my apathy
<Frosty> the less I care, the smarter I get

Quote #248 (+9) [ 2003-01-14, 10:48 ] [ + | - | X ]

* dspringau remembers to take a "black" light if visits any of these wierdo's houses and scan for cum residue before sitting down
<z3[n]> does cum glow or something?
<dspringau> you need to use polarised sun glasses to see it properly though
<Carrots> it alarms me that so many of us know that semen is UV reactive

Quote #4059 (+9) [ 2007-03-17, 21:56 ] [ + | - | X ]

<biatch> Would it be weird of me to blowdry and straighten my hair at work?
<Ze> yes
<iro> I'd say yes.
<Ze> I'd say fuck yes
<dembowns> which hair?

Quote #2381 (+2) [ 2004-11-11, 21:33 ] [ + | - | X ]

* phextwin is now known as confused
* Statts is now known as bewildered
<confused> Together, we are bewildered & confused!
<bewildered> flabergasted wouldnt fit :(

Quote #2866 (+8) [ 2005-07-07, 20:06 ] [ + | - | X ]

<BenZor> thetron- did a moron talk? yes you. SHUT UP fuckwit.
<thetron> :P
<Erve> it's funny, cause it's ironic

Quote #1075 (+6) [ 2003-10-05, 08:30 ] [ + | - | X ]

<MadHatter> i notice your interests include women, i cant help but wonder do their interests include you

Quote #680 (+47) [ 2003-06-18, 02:56 ] [ + | - | X ]

<@Agg> THIS TRANSLA2R WIL TA3K WUT U WRAIT IN IT AND TURN IT IN2 TAH MAN3R A 12-YAR-OLD AOLAR WUD WREIT IT1!1111111!!1!1!!11 LOL WTF LOL TYP3 IN WUT U WANT TRANSLA3TD AND THAN CLIK DA BU2N
<@Agg> 11!!1!!!1! OMG WTF OMG WTF
<FenrisOlf> 128 bit encryption my ass, this is the shit.

Quote #482 (+5) [ 2003-04-20, 20:53 ] [ + | - | X ]

<Junkz> women suck
<VooDoo> only the good ones Junkz
<VooDoo> ok.. some of the bad ones too

Quote #1022 (+8) [ 2003-09-10, 09:51 ] [ + | - | X ]

<Erve> well, time flies when you're unconscious.

Quote #4356 (+4) [ 2008-07-29, 17:40 ] [ + | - | X ]

<WedgieWork> if need be - im sure one of us can transfer onto a WU or similar card for you, Sciby
<WedgieWork> as i said before - i thought western union was ok, it was just cause theres dodgy niggerians using it
<WedgieWork> well that was an unfortunate typo.

Quote #3129 (+3) [ 2005-12-11, 15:44 ] [ + | - | X ]

(@Sticks) did j00 go have a whittle whinge to agg?
(surok1) no but i will now
Mode» (Agg) sets (+b *!*@128.27.233.220.exetel.com.au)
This (*!*@128.27.233.220.exetel.com.au) ban affects (surok1)
Kick» (surok1) was kicked by (Agg) (don't bother)

Quote #1915 (+1) [ 2004-05-04, 20:16 ] [ + | - | X ]

<Charlie> When ever anyone tells you you are hogging up the bandwidth
<Charlie> Tell them they are hogging up all the ugly

Quote #225 (+3) [ 2003-01-04, 01:41 ] [ + | - | X ]

<klif-e> we have a gaping great big hole in the front of our house atm
<Crudmuffin> heh, how come?
<Crudmuffin> You're burying the bodies?

Quote #1982 (+11) [ 2004-05-19, 22:30 ] [ + | - | X ]

<Sciby> VTEC???
<Sciby> Don't swear, hibba.
* Sciby changes topic to '-= http://www.overclockers.com.au/ =- Dodgy and hibba are gay lovers.'
<dodge> jealous Sciby?
<Sciby> Hardly.
<dodge> so, now that we're gay lovers Hibba, when are you coming over?
<Hibba> When Sciby gets off my dick
* Hibba was kicked by Sciby (Even if I was gay, you'd still be at the bottom of my list, ugly.)
<Daemon> Sciby's busy with miriam :P
<Sciby> Leave Miriam out of this, she's a delicate flower.

Quote #2956 (+11) [ 2005-08-29, 08:28 ] [ + | - | X ]

ace234: wtf is sodomy?
VooDo: ask ya dad
beta|sick: google is your friend
Sephyre: use google images for that one ace
beta|sick: ^^ you know you want to
IKT[A]: sodomy...self mutalation?
IKT[A]: oh wait
IKT[A]: oh god
IKT[A]: :(
IKT[A]: last time I use google images
beta|sick: rofl you actually used google images

Quote #3594 (+4) [ 2006-10-13, 00:09 ] [ + | - | X ]

<pcweirdo> benz and bolex, sitting in a tree, C-T-C-P-I-N-G. first comes ping, then checking version, then comes a baby in the baby carriage...

Quote #3297 (+7) [ 2006-03-28, 21:18 ] [ + | - | X ]

[ @Riksta ] so I can't get out of that fucked up $90 adam wanna charge me???
[ @Frag_Lord ] neg
[ @DarkNation ] hahaha
[ @DarkNation ] owned twice
[ @Frag_Lord ] u have to pay ;)
[ @DarkNation ] WELCOME TO ADAM INTERNT
[ @Riksta ] that's crap that adam wanna charge me $90 to disconnect
[ @Juzzy ] INTERNT
[ @Juzzy ] lol
[ @DarkNation ] Juzzy, its not all internet
[ @DarkNation ] because you are only connected half the time
[ @Juzzy ] INTRNT
[ @DarkNation ] it should be WELCOME TO ADAM INTER [ Read error: No route to host ]

Quote #4091 (+9) [ 2007-04-25, 15:15 ] [ + | - | X ]

<Dopefish`> I've only heard of it happening a few times and one story involved ecstasy taking and going crazy with about 8 liters of water or so
<LemMinG> good old dihydrogen monoxide
<Wayne> hydroxic acid
<Wayne> hydrogen hydroxide
<Tabris> sky juice :P

Quote #2672 (+4) [ 2005-04-10, 14:23 ] [ + | - | X ]

(snoopz): anyone want to play css
(nza): ok i'll start
(nza): <style type="text/css">

Quote #1114 (+4) [ 2003-10-12, 02:32 ] [ + | - | X ]

<Iroquois> Caffeine and CRT rays = no sleep.
* INerTIal nods
<Erwino> Iroquois - crt r gay buy an lcd
<Iroquois> I frequently catch my monitor slipping out in the night for man-sex.
<INerTIal> lmao
<clockit> no way CRT's rock
<Erwino> lol
<Erwino> monitor man-sex lol
<chubba> lol
<MadHatter> you watch your monitor having "man-sex" ?
<clockit> i dont take caffeine but im awake at 2:30am, but i usaually wake up around 3pm
<Erwino> gives me an image of agg in my head :(
<MadHatter> LOL!
<clockit> lol
<clockit> bannage
<Agg> Erwino - seek help :)

Quote #1498 (+13) [ 2004-01-10, 15:46 ] [ + | - | X ]

[sixteen] Does AGG ever come in here :/
[Wizzzzzzzz] only on days ending in Y
[sixteen] wtf
[sixteen] that's everyday

Quote #3478 (+1) [ 2006-07-31, 14:51 ] [ + | - | X ]

outy: the house across from me was a brothel once
outy: probably one of the most un descreet or tasteful brothels, but nether the less, you paid your money, got your end wet, and then came out to find three out of four hubcaps missing from the falcon, and somebody has robbed the change from your centreconsole

Quote #1745 (+8) [ 2004-03-15, 21:59 ] [ + | - | X ]

<Fall> prerequisites to talking on this channel: you must be female, unless you are male

Quote #30 (+12) [ 2002-10-27, 08:23 ] [ + | - | X ]

<sendai> whats this channel about :p
<Agg> titties and beer

Quote #2913 (+2) [ 2005-07-30, 16:31 ] [ + | - | X ]

<Rage> i've got sexual magnetism in my pants
<brembo`> you've got the polarity set the wrong way though

Quote #3055 (+3) [ 2005-10-29, 19:07 ] [ + | - | X ]

<Bostik> when i realised the other week she reminded me of my mother i was truly disgusted
<Bostik> i wanted to end it right there. but then i realised she does things to me my mother never would..

Quote #723 (+1) [ 2003-07-04, 01:09 ] [ + | - | X ]

<bundy> i did gender studies this semester because it was full of girls.. then i realised they were all feminists

Quote #336 (+3) [ 2003-02-14, 20:54 ] [ + | - | X ]

<Gibbon> sniper doesn't like being jiggled
* sniper1470 FLATTENS Gibbon with a FARKING HUGE SLEDGEHAMMER
<sniper1470> I'm not a teabag

Quote #2740 (+2) [ 2005-05-09, 21:58 ] [ + | - | X ]

<@D_Web> it looks like telstra is being stupid again
<@D_Web> irc is working but that's about it
<@D_Web> I'll be disconnected in a sec
* D_Web has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
* D_Web has joined #ugbox
<@D_Web> power cycled the modem
<@D_Web> should be ok for about 30 seconds
<@Falkor> WOOO
<@Falkor> TALK QUICKLY
<@Falkor> OMG D_Web how was your day?
<@Falkor> good? yes. cool. hows your mum?
<@Falkor> good? cool how was the weather?
<@Falkor> awesome! when are you buying a new car?!?
<@Falkor> tomorrow! WOOOOO!! YEAH!!
<@gords> heh
* D_Web` has joined #ugbox
* Z sets mode: +o D_Web`
<@Falkor> ahh shit.

Quote #1874 (+2) [ 2004-04-25, 22:25 ] [ + | - | X ]

<TensopAway> Currawong: i'm pondering sticking my wang in a pencil sharpener
<bh> TensopAway: it can fit?
<TensopAway> bh: yeah, my cock is mega small..

Quote #1572 (+2) [ 2004-01-31, 20:33 ] [ + | - | X ]

(Z3LL) mm i bet theres some tranny dude in this channel reading all our sit
(Z3LL) *shit
(Vassili) errr wtf?

Quote #1980 (+4) [ 2004-05-19, 21:37 ] [ + | - | X ]

* Hibba kicks google
<remote_man> why kick google?
<remote_man> Hibba: i'd be careful kicking google in here
<remote_man> google is irc's version fo the bible

Quote #1797 (+8) [ 2004-04-03, 01:59 ] [ + | - | X ]

<thetron> Meh i should do TronRAIDO soon
<athlonxp> TronRAID0?
<Agg> two thetrons in stripey clothing

Quote #1645 (+6) [ 2004-02-16, 00:04 ] [ + | - | X ]

* Cycle has quit IRC (bbs cats on fire...)

Quote #575 (+3) [ 2003-05-18, 23:51 ] [ + | - | X ]

<mnkymajik> trolling for hardcore tamaotchi porn isnt easy

Quote #921 (+12) [ 2003-08-17, 15:53 ] [ + | - | X ]

* FLoRa gives FreeFrag another cookie for being cool
<FreeFrag> If I get cookies based on how cool I am, I should have the whole packet.
<FreeFrag> *grin*
<brembo`> an empty packet that is

Quote #2261 (+2) [ 2004-08-23, 01:21 ] [ + | - | X ]

<Slyde> my roomate has been having sex.
<Slyde> That's about as close to getting any as I have been in like 4 years.

Quote #637 (+8) [ 2003-06-08, 03:13 ] [ + | - | X ]

<hell|zzz> documents, music, movies, mum dont touch, and pictures
<hell|zzz> ok
<MadHatter> you have a folder that says mum dont touch?
<hell|zzz> not yet
<hell|zzz> will do soon tho
<MadHatter> lol
<MadHatter> you think she is going to "not touch" it because you labeled it so?
<Tri> lol, like that's going to work :)
<MadHatter> thats like sayin, hey mum, ive got porn here!
<hell|zzz> btw i said it to be funny
<hell|zzz> my stash is on cd
<ineffable> labelled, mum don't touch?

Quote #1998 (+6) [ 2004-05-25, 19:56 ] [ + | - | X ]

<Fod> Tasmanians are great dancers, they might have two left feet but they have two right arms to balance it out

Quote #807 (+78) [ 2003-07-21, 20:20 ] [ + | - | X ]

<Redback> FreeFrag: you could go wardriving :P
<FreeFrag> Redback, yeah, I've got Nutstumbler running :)
<FreeFrag> *NETSTUMBLER :o

Quote #3495 (+1) [ 2006-08-06, 16:22 ] [ + | - | X ]

< beta> I dont know alot about linux
< devians__> you dont seem to know much about anything beta

Quote #1036 (+9) [ 2003-09-12, 20:14 ] [ + | - | X ]

<aftahours> my ass just threw up

Quote #4074 (+8) [ 2007-04-10, 21:56 ] [ + | - | X ]

* TheWedgie ponders how many people in here have "NWS" and "NSFW" on highlight
* wayne adds NWS and NSFW to highlight
<Ze> TheWedgie : that's a good idea
<wayne> NWS
<wayne> NSFW
<wayne> I wonder how many people just rushed to IRC
--> Stygian (Stygian@58.179.191.229) has joined #overclockers
<Gary_J> wayne, Stygian wasn't even on IRC and he knew what you said! :)
<Stygian> bah. What did I join after?

Quote #991 (+2) [ 2003-09-02, 23:55 ] [ + | - | X ]

<druu> any cs freaks here..? when's cz coming out..?
<Agg> counter ztrike?
<druu> hehe..
<druu> cs:cz..
<Agg> Counter Strike: Camping Zone?