news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31     Next >

Quote #735 (+1) [ 2003-07-07, 00:05 ] [ + | - | X ]

<RoSWeLL> lol haha i remember on friday u was on the end of that seat and nick was next to u, a chick had her arse in your face virtually and u grabbed one cheek she turned around what did she say to ya ?
<Sparks_> me?
<RoSWeLL> yeh man
<Sparks_> I fricking hope not....
<Sparks_> oh shit
* Sparks_ swears never to drink again
<Sparks_> bbias.....im just grabbing a beer from fridge

Quote #2683 (+7) [ 2005-04-14, 21:21 ] [ + | - | X ]

* Anakin (box200@202.78.35.128) has joined #ls1
<Anakin> voodoo @ sublime?
<VooDooo> Darth Vader?
<VooDooo> Im the original VooDoo. the others are all clones
<VooDooo> there was a clone war once
<VooDooo> I won
* Anakin (box200@202.78.35.128) Quit(Quit)
<VooDooo> See

Quote #2058 (+4) [ 2004-06-14, 21:05 ] [ + | - | X ]

<Carrots> but your just a script kiddie
<SoulReap> scripts my ass
*** SoulReap Quit (Exit: ( www.nnscript.de :: NoNameScript 3.73 :: www.XLhost.de ))

Quote #3879 (+3) [ 2006-12-21, 15:35 ] [ + | - | X ]

<Strange1> I can dream knowsfords
<knowsfords> grass is greener etc
* Joins: Rage
* knowsfords greens Rage's grass
<Rage> ...
<Rage> thats fucking disturbing dude

Quote #4350 (+3) [ 2008-07-25, 23:05 ] [ + | - | X ]

<Asteroid> why the fuck did you glue plugs in
<Teh_Dan> try zip ties next time
<Asteroid> that is stupid on many levels.
<Asteroid> go buy a new power board and a few kettle leads than slap yourself for being a dick.
<Ze> the zip ties didn't work well (the powerboard is pretty fucked :p)
<Ze> Asteroid: because it's hot glue
<Asteroid> oh but it's hotglue.
<Asteroid> idiot.

Quote #2438 (+7) [ 2004-12-19, 11:00 ] [ + | - | X ]

<biatch> Mawning!
<Draffa> bia
<FreeFrag> raaghh!
<Draffa> [tab}tch
<Draffa> ...
<biatch> Nicely done.
<Draffa> I hate my life. :)

Quote #242 (+60) [ 2003-01-13, 09:34 ] [ + | - | X ]

<mel> i feel like fucking in a pool
<mel> with a stranger
<ScibyBusy> I have a pool!
<ScibyBusy> Well...
<ScibyBusy> I have a shovel and a hose.

Quote #1464 (+1) [ 2003-12-29, 17:55 ] [ + | - | X ]

<Sim0n> oh dear god, if i ever lost my cable connection, i think id rather hang upself with the 56k modem cable than hook it up to the socket

Quote #1415 (+7) [ 2003-12-05, 00:02 ] [ + | - | X ]

<Akumas> Agg, aren't you the almighty owner of OCAU?
<Agg> coroner - because they are profoundly uncomfortable for long distances :)
<Hunter> agg would that be like riding a mountain bike for a couple of days
<Agg> Akumas - no, that's a guy called thetron.. i just work here
* Banzai is now known as Banzai[CS]
<Akumas> Oh, sorry.. 'work' are you employed by ocau?
* BBQ_69 has quit IRC (Quit: Connection reset by retards trying to toast buns.)
<coroner> hopefully they have improved i plan to ride to phillip island in 2 yrs
<Moose> What bike is comfortable for long distances?
<Hunter> a trike
<Agg> kinda. it's part of my parole agreement. counts as community service.
<Akumas> I see I see..
* definate has quit IRC (Ping timeout)
<Akumas> Hope I'm not being too nosey

Quote #1267 (+1) [ 2003-11-02, 22:54 ] [ + | - | X ]

<Rik> ROFl, one of my mates fucked a chick with no arms
<WhiteyFord> what really Rik?
<WhiteyFord> thats odd
<WhiteyFord> no hand jobs :(
<Rik> yeh, he's in the Navy, he's done alot of fucked shit
<FreeFrag> :o
<Rik> he was telling me, he did her doggy style on the beach and was going hard, and when he finished, he had almost buried her head since she couldnt keep it above sand
<WhiteyFord> did she have arms before they started fucking?
<WhiteyFord> ROFL
<Falkor> lol she has no arms, and heres mike worrying about not getting a hand job :)
<FreeFrag> ROFL!
<WhiteyFord> ahahahahahahahahhahaa
<Falkor> hahaha
<knowsfords> heh.
<WhiteyFord> thats the most horrible funny thing i have ever heard

Quote #4007 (+7) [ 2007-01-12, 15:14 ] [ + | - | X ]

<Strange1> so does anyone know how to open a .bun file?
<gords> with a knife utility?
<Strange1> ...
<gords> :P

Quote #3078 (+7) [ 2005-11-12, 01:28 ] [ + | - | X ]

(outy) ok need another sex shop address
(outy) cant find a picture of the dildo i need
(FatMan) ...WHAT?
(outy) need a dildo.

Quote #1107 (+4) [ 2003-10-12, 00:05 ] [ + | - | X ]

<Largo> http://dualxp.net/ocau/people/largo.jpg
<{pSYc0de}> exactly hehe
<Largo> thats a grainy ass picture isnt it?
<@sabretooth> That's your ass?
<clockit> my ass is grainy

Quote #538 (+2) [ 2003-05-10, 19:21 ] [ + | - | X ]

<klif-e> What's the difference between oral sex and anal sex?
<Simboo> whether junkz shaves in the morning or not :P

Quote #3297 (+7) [ 2006-03-28, 21:18 ] [ + | - | X ]

[ @Riksta ] so I can't get out of that fucked up $90 adam wanna charge me???
[ @Frag_Lord ] neg
[ @DarkNation ] hahaha
[ @DarkNation ] owned twice
[ @Frag_Lord ] u have to pay ;)
[ @DarkNation ] WELCOME TO ADAM INTERNT
[ @Riksta ] that's crap that adam wanna charge me $90 to disconnect
[ @Juzzy ] INTERNT
[ @Juzzy ] lol
[ @DarkNation ] Juzzy, its not all internet
[ @DarkNation ] because you are only connected half the time
[ @Juzzy ] INTRNT
[ @DarkNation ] it should be WELCOME TO ADAM INTER [ Read error: No route to host ]

Quote #974 (+29) [ 2003-08-30, 20:37 ] [ + | - | X ]

* Moose licks FreeFrags arse and grabs the cookie
<Moose> *kicks

Quote #2725 (+1) [ 2005-04-29, 12:57 ] [ + | - | X ]

<outonanis|> fuck my hands are shaking from all the chemicals
<outonanis|> this is fucked
<Agg> dude, people pay good money for that experience
<afta> rofl
<outonanis|> haha, and i got the two cans of paint for free when i bought my car, score!

Quote #4108 (+15) [ 2007-05-05, 22:26 ] [ + | - | X ]

<Remote> ffs quit talking about sex my highlights are going ballistic!

Quote #3494 (+10) [ 2006-08-06, 13:30 ] [ + | - | X ]

<One``> beta was a bad boy. he was evil. he shall not be missed and the intentions of the asteroid shall be viewed as peaceful
<Teddybear> beta got banned?
<Teddybear> wow, there must be a god up there
<Shaun> Beta got banned? What caused that?
<Asteroid> Beta being himself?
<One``> beta was banned?
<Teddybear> and people wonder how rumours start
<Teddybear> :p
* beta (aimmig@203-217-35-171.dyn.iinet.net.au) has joined #overclockers
<Teddybear> BWAHAHA...

Quote #2941 (+4) [ 2005-08-18, 03:17 ] [ + | - | X ]

<outy> was at kmart at redbank plaza, with my dad, and we were going through the checkouts, and i go to dad "dont go through that one he looks like a fucken moron, probably went to redbank high" and the lady next to us says "i went to redbank high" and i said "yeah so did i, thats how i know hes a dumbass"

Quote #1557 (+12) [ 2004-01-27, 02:48 ] [ + | - | X ]

<Nick> sorry
<Nick> but wtf is Buttsex

Quote #1386 (+7) [ 2003-11-27, 12:35 ] [ + | - | X ]

<CapnChron> Man.. I hate it when my mum is home
<yale_work> CapnChron, can't fuck your sister on the kitchen bench?
<CapnChron> lol
<CapnChron> no, even worse!
<CapnChron> Mum's bed!

Quote #1527 (+2) [ 2004-01-15, 22:22 ] [ + | - | X ]

<Fod|Lego> "The CX Registry has shut off the goatse.cx domain suddenly and without warning."
<Draebor> lol goatse got fucked over
<Erve> now that's obvious Draebor
<Erve> (i.e. the gaping hole in his anus)

Quote #584 (+1) [ 2003-05-21, 20:49 ] [ + | - | X ]

<Ultimata> i got bored
<Jester> ah FFS STFU who gives a fuck
<Jester> arr wrong channel

Quote #1269 (+2) [ 2003-11-03, 04:23 ] [ + | - | X ]

<thetron> soon they will design planes with no wings
<Fod> and watch them drop out of the sky
<Fod> that'll be a short-lived experiment
<thetron> Fod these are futuristic planes
<Fod> the wings are what keep it in the air
<Fod> you either need wings, or downwards pointing engines, like a helicopters or a harrier
<Fod> or maybe a magical arse

Quote #1065 (+6) [ 2003-10-04, 06:21 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> Wanna go for a drink Rage? I know this place around the corner...
<Rage> come pick me up
<FreeFrag> You're like a little pixie you are! *smooch*
<FreeFrag> thankgoodness we have eachother Rage
<Rage> its god's way of punishing me
<Rage> FREEFRAG LET GO OF ME

Quote #2158 (+6) [ 2004-07-19, 10:11 ] [ + | - | X ]

<Draffa> Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo
* Draffa closed the wrong window!
<Draffa> a whole hour of work, GONE!
<wolfeh_> it's ok i have our cyber on logs :D
<Draffa> FUCK!

Quote #1511 (+8) [ 2004-01-12, 01:48 ] [ + | - | X ]

<nwatts> here we are
<Agg> damn, he found us. off to another channel!

Quote #671 (+5) [ 2003-06-15, 15:31 ] [ + | - | X ]

<Charlie^^> God damn i hate employers
<Charlie^^> Especcially when they owe you around 600$
<Charlie^^> And then go so far into debt they have to go to sydney for a few months to get out of back debt
<Trav_> well that's why you don't be someones bitch then

Quote #1689 (+7) [ 2004-02-24, 20:30 ] [ + | - | X ]

<aftahours> ARghg, i met this chick on sunday, and we got talkin n stuff, i got her number, talked for a bit, she said that she only answers calls from people she knows, sweet. shes good lookin. pity i didn't give her my number, so she doesn't answer my calls
<aftahours> ah i know
<aftahours> ill SMS her
<Lurks> gg aftahours
<Crystal> HAHA
<@Agg> lol, aftahours

Quote #3257 (+6) [ 2006-02-14, 17:30 ] [ + | - | X ]

<Hunter> i used to think being a system administrator was some glorious job filled with all sorts of wonder. sort of a way to exercise one's god complex. now i realise its fucking boring and stressful :D

Quote #39 (+22) [ 2002-10-28, 07:09 ] [ + | - | X ]

<Cav> WhiteyFord: i am the arse of this rooms homosexual jokes :(
*** sabretooth changed topic to 'http://www.overclockers.com.au/weekend/ (rego and payments close this week!) - HAPPY BDAY KYOCERA! | <Cav> WhiteyFord: i am the arse of this rooms homosexual'
<sabretooth> Gee, it doesn't quite fit :)
<Cav> oh dear god...
* Cav is never going to live this one down

Quote #1907 (+3) [ 2004-05-01, 18:31 ] [ + | - | X ]

<Rage> i'm gonna hit the meat damn hard tonight
<FreeFrag> Hmmmm...quotable, or not?
<Rage> Don't you dare.
<FreeFrag> Obviously that's a yes!

Quote #1459 (+6) [ 2003-12-27, 15:13 ] [ + | - | X ]

<brembo`> GAH, i just sat on a piece of coral :(

Quote #1194 (+1) [ 2003-10-22, 01:18 ] [ + | - | X ]

<pace[W]> is it 5:30 yet
<Norgs> pace[W]: 4:16
<pace[W]> crap
<Norgs> whats wrong with your PC clock?
<pace[W]> i was hopeing it was wrong
<Norgs> hahaha

Quote #4222 (+5) [ 2007-10-09, 09:47 ] [ + | - | X ]

<BFM> Radar, I blended for breakfast. Water melon, Rock melon, kiwifruit, banana, mandarin and strawberry yohgurt.
<irvo44> sounds good
<Radar> That sounds like liquid gay

Quote #4046 (+7) [ 2007-03-01, 20:26 ] [ + | - | X ]

<Frosty> I work in tech support, my IQ is directly proportionate to my apathy
<Frosty> the less I care, the smarter I get

Quote #1123 (+7) [ 2003-10-13, 10:32 ] [ + | - | X ]

* Saganami slaps echelon upside the head with a phone book
* echelon grabs the phone book and looks up the number for 000
<Saga> rofl

Quote #1762 (+13) [ 2004-03-23, 18:36 ] [ + | - | X ]

(Frosty): people are idiots
(Frosty): Im a prime example
(Frosty): I just had a shower, looked at my towel and thought "hrm, better not touch that, it might get wet"

Quote #1874 (+2) [ 2004-04-25, 22:25 ] [ + | - | X ]

<TensopAway> Currawong: i'm pondering sticking my wang in a pencil sharpener
<bh> TensopAway: it can fit?
<TensopAway> bh: yeah, my cock is mega small..

Quote #1501 (+10) [ 2004-01-11, 17:34 ] [ + | - | X ]

<h> oh, computers make mistakes - they keep using humans for data input!

Quote #3453 (+10) [ 2006-07-18, 12:19 ] [ + | - | X ]

<benz> I just realised im at a church, and my wallpaper is "Jesus did it for the chicks"

Quote #2645 (+6) [ 2005-03-25, 13:01 ] [ + | - | X ]

<David> you know what tastes nice?
<David> golden circle sars cordial, mixed with cola :p
<David> instead of putting water with the cordial, just add cola :p
<Milton> I think I will forgo the diabetes cocktail, thanks

Quote #1520 (+3) [ 2004-01-14, 19:26 ] [ + | - | X ]

<Tommmo> i have a 5cm one :P
<Tommmo> not premade :P

Quote #4245 (+6) [ 2007-11-18, 22:20 ] [ + | - | X ]

<Bern> I had king Prawns and coopers for dinner... nice, simple and delicious
<Agg> i finished off a cab merlot earlier, smack :)
<brodsta> We had some seafood salad thing with lobster and scallops
<smack> well done
<TankTop> i had sausages :<

Quote #4093 (+2) [ 2007-04-27, 15:18 ] [ + | - | X ]

<Stygian> gamma might object to that.
<matthudson> brightness and constrast won't though

Quote #1278 (+6) [ 2003-11-04, 22:25 ] [ + | - | X ]

* Draebor hands DDsD a hashcookie
<DDsD> pfft hash?
<DDsD> hash is for n00bs :p
<DDsD> How about a cokecookie? =D

Quote #3598 (+11) [ 2006-10-14, 22:23 ] [ + | - | X ]

<bolex17> Agg, my msn girlfriend dumped me :(
<mazzanet> ?
<pooger> bolex17: please tell me your kidding :P
<bolex17> i met her on habbohotel
<Turophile> That's what I was thinking pooger.
<bolex17> lol
<Turophile> ...
<Turophile> Oh Lord.
<Agg> bolex17 - your msn girlfriend was a 50yo man in utah

Quote #128 (+4) [ 2002-11-27, 05:30 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> umm
<Skitzo> its kinda sick
<Skitzo> some chick shoving her fist up her ass
<Agg> dude, that's not her ass.. you need to get out more
<Agg> er rather, get in more

Quote #295 (+11) [ 2003-02-02, 08:12 ] [ + | - | X ]

<Pa|2anoiD> hey fellas, what can i do to fix an "explorer error" ?
<Agg> buy a mac