news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #3676 (+2) [ 2006-12-05, 17:24 ] [ + | - | X ]

<Lits> today i saw what looked like a chick giving her boyfriend a blowjob on a train station platform
<tensop> damnit.. need a job
<tensop> so fkn bored

Quote #3891 (+2) [ 2006-12-22, 09:40 ] [ + | - | X ]

<Frost|work> Draffa|a: I tried dating a girl 3 years younger than me a little while ago, NEVER AGAIN
<noel-fjord> Frost|work: she stole your crayons?
<Frost|work> noel-fjord: worse, my blankey :(

Quote #4153 (+2) [ 2007-06-07, 19:03 ] [ + | - | X ]

<Sunset> ffs i was at work tonight till 6:30pm for a hung jury :(
<Torched> how do you know they were hung?

Quote #4122 (+2) [ 2007-05-19, 11:31 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> Porn isn't illegal, indeed. You're allowed to have a couple of porn mags at RAAF recruits (rules apply, but anyway), yet they won't let the navy keep anything remotely pornographic at Cerberus.
<Narcolepsy> No wonder the navy's a little...funny.
<brodsta> lol
<Torched> a little strange
<enigma> lits-hp: starcraft3 rts ftw!
<deepspring> rofl
<Torched> a little...queer
<Draffa> In the Navy...

Quote #4124 (+2) [ 2007-05-21, 16:55 ] [ + | - | X ]

(Wuz) i flashed my mp3 player the other day
(@RPM) did it laugh at how small your willy was?
(Megasaxon) lol
(Wuz) it took me a moment to get that

Quote #4188 (+2) [ 2007-07-19, 18:38 ] [ + | - | X ]

[18:27] <WedgieOut> an hours drive to go see a girly and fix her internet. i'd better get sex.
[18:27] <sabretooth> Must ... resist.. downloading
[18:28] * sabretooth makes a joke about Wedgie fixing his parents' PC.
[18:28] <Agg> heh
[18:29] <Agg> yeah WedgieOut.. i'd have thought sabz's parents could fix their own pc by now
[18:29] <WedgieOut> haha zing
[18:29] <Bern> lol
[18:29] <sabretooth> haha

Quote #4047 (+2) [ 2007-03-03, 15:46 ] [ + | - | X ]

<Agg> ocau's forums are basically just one big guestbook for my blog.

Quote #4058 (+2) [ 2007-03-16, 09:07 ] [ + | - | X ]

<Manol> take the cartridge out and put it back in? powercycle it?
<Statts> wtf is powercycle?
<outy> electric bike
<Statts> stfu outy

Quote #4093 (+2) [ 2007-04-27, 15:18 ] [ + | - | X ]

<Stygian> gamma might object to that.
<matthudson> brightness and constrast won't though

Quote #4103 (+2) [ 2007-05-01, 21:02 ] [ + | - | X ]

<Crudmuffin> brb, dunno if this will work
<eDust_> i can still see you...
<Crudmuffin> back
<eDust_> worst magic trick ever

Quote #4106 (+2) [ 2007-05-05, 21:51 ] [ + | - | X ]

<Lits> sex is free if the other party is willing...
<Lits> or unconscious...
<Gamma> Lits the only price of sex is the price of a small bottle of cloroform

Quote #4257 (+2) [ 2007-12-19, 15:43 ] [ + | - | X ]

<brodsta> I was in that section once
<brodsta> "Are you going to read Pauline Hanson's autobiography?"
<outy> "does it come with free fish and chips?"
<brodsta> lol
<yaleman> lol
<angelessme> i'd read it just to see how batshit crazy she really is
<brodsta> outy: No, but it's laced with Yellow Fever
<Crystal> hi all
<brodsta> She had a conference at the Ipswich Civic Centre once, we showed p with shitloads of other people to protest, people started throwing vegetables at her though :P
<angelessme> were they solid veggies?
<outy> lob a potato at her "fuckin peel this ya mole"

Quote #3995 (+2) [ 2007-01-02, 00:38 ] [ + | - | X ]

<LemMinG> irony: riding home at midnight listening to midnight oil and slipping on a patch of oil
* scycle has joined #overclockers
<brodsta> lol
<brodsta> Happen just now to you LemMinG?
<The_Wookie> lol
<LemMinG> yup
<LemMinG> didn't hurt myself
<brodsta> A patch of oil...odd
<LemMinG> but looks like some fucker lost his all his oil on the road home
<brodsta> lol
<The_Wookie> could be worse...you could have fallen asleep listening to 'beds are burning' and woken up with your room on fire

Quote #4271 (+2) [ 2008-02-15, 04:31 ] [ + | - | X ]

<hpengy> i'm a moth
<hpengy> i mean
<hpengy> I'm off
<captin nod> you like to bang into light bulbs?
<hpengy> you should see my apartment
<hpengy> it's got a low-hanging light
<hpengy> i hit it all the time

Quote #4285 (+2) [ 2008-03-17, 21:21 ] [ + | - | X ]

<golgy> Nick: did you ride before getting your license?
<Nick> nup
<golgy> k :D
<golgy> i has hope
<Nick> you get used to it
<Nick> its like anal fisting yourself
<Nick> scary at first but becomes fun

Quote #4300 (+2) [ 2008-04-19, 21:52 ] [ + | - | X ]

<The_Dan> I love UGBox
<The_Dan> I really really do

Quote #4341 (+2) [ 2008-06-30, 14:56 ] [ + | - | X ]

< Radar> Fuck waking the dog for a joke
<@Agg> i hope you missed an l there and not an n

Quote #4342 (+2) [ 2008-07-01, 12:34 ] [ + | - | X ]

<scon> Hah, nice, all office email just sent out "free donuts and beer in the cafe/bar"
<scon> It was a trap - the first 10 to rock up had to move furniture.
<Lemming> lol

Quote #4369 (+2) [ 2010-11-22, 00:06 ] [ + | - | X ]

< sg> someone who knows more about science than me, wtf is "nonionic surfactant"?
< GooseChu> sg: its a surfactant thats nonionic
< sg> apparently it is
< Rezin> Robotic surfing.
-!- klif-e [klif@124-148-160-198.dyn.iinet.net.au] has joined #overclockers
<@Agg> surfactant is something that sits on the surface of a fluid, usually water
< sg> right
< _d00dz> fuck this im booking a business flight to sjc
<@Agg> nonionic.. i assume means.. doesn't contain or form ions
-!- Matcat [Matcat@ppp203-122-217-15.static.internode.on.net] has joined #overclockers
< sg> well, that is what the dishwasher rinse aid claims 30% of its composition is
<@Agg> surfactants are bad if you have a fish tank because they separate your fishy water from the air, and they can suffocate
< sg> :o
< brodsta> oh no
< brodsta> what'll happen to your dishwasher fish sg
< sg> im not sure
<@Agg> so you have to agitate the surface of your tank if you are using a surfactant medication
<@Agg> handy tips with Agg

Quote #170 (+3) [ 2002-12-16, 06:44 ] [ + | - | X ]

<PooJou> the meanest cars ive been are: Diablo (singapore) R34,33,32 GTR, HSV GTS, Ferrari F3 someting (modena - also singapore) 350Z :D
<Agg> you were a car?
<z3[n]> hah!
<z3[n]> we kno what he ment
<Nza> hahaha
<Rex-Out> coool... i wanna be reincarnated as a bird, but cars can also be cool
<Nza> multiple cars it would seem Agg, appears to have the ability to morph :P

Quote #23 (+3) [ 2002-10-25, 07:53 ] [ + | - | X ]

<MissKitty> You wanna dog me behind my back
<MissKitty> do it to my face pls
<Kittie> excuse me?
<Kittie> ?
<MissKitty> [01:06] <Sciby> kittie: Feel free to distribute naked pictures like MissSatine did though. *ahem*
<MissKitty> [01:06] <Kittie> miss slutine?
<Kittie> yeah? and?
<MissKitty> Kindly do it to my face or not at all
<MissKitty> ok little girl
<Kittie> not my fault ur a slut
<MissKitty> What is your definition of a slut?
<Kittie> you
<MissKitty> No wonder I am a slut in your eyes then
<Kittie> slut Pronunciation Key (slt)
<Kittie> n.
<Kittie> A woman considered sexually promiscuous.
<Kittie> A woman prostitute.
<Kittie> A slovenly woman; a slattern.
<MissKitty> I am aware of the dictionary term for slut
<MissKitty> I do not howevere fit into that

Quote #28 (+3) [ 2002-10-26, 07:19 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> I love my cock. Without it I'd be much less of a man...
<Narcolepsy> Nearly an inch less of a man...

Quote #36 (+3) [ 2002-10-28, 04:53 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> I used to get a sore right wrist, but for some reason, but new chair fixed it...
<Narcolepsy> I guess I can sit at a better height now..
<VooDoo> swap hands Narcolepsy
<Narcolepsy> VooDoo: Changing hands is like a whole new woman...

Quote #54 (+3) [ 2002-11-06, 05:54 ] [ + | - | X ]

<Rudeboi> oh yes.. i just love being associated with someone who's pinned as being a poofter... *does a little dance of joy*
<Cav> your all just jealous that i aint a poofter and that you cant have my sexy body :)
<Rudeboi> after some grotty 900yo aliens have stuck their fingers up ur arse, methinks not...

Quote #113 (+3) [ 2002-11-22, 12:00 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> I just had a shave...
<knowsfords> the sink was overflowing with hair
<z3[n]> knowsfords: did u shave ur legs or something?
<knowsfords> z3[n]: nah my face... if it were my legs then the whole bathroom would be overflowing with hair

Quote #118 (+3) [ 2002-11-23, 01:30 ] [ + | - | X ]

<Frag|BBL> dear god, there is 77 gay channels on oz.org
<iconoclast> cav must be busy then
<iconoclast> I dont know how he fits those 130 windows on his screen :O
<Frag|BBL> cav is cav@dialup-1-690.brisbane.gayrouter.com.au * innocent
<Frag|BBL> cav on #gayboyz #gaygaygay #gayisgood #iamgay #gayness #allthingsgay #imnotreallygay #gaymenow

Quote #241 (+3) [ 2003-01-13, 09:29 ] [ + | - | X ]

<K|dDO> wheres sciby's webcam?
<ScibyBusy> Sitting in his underwear with a piece of fried chicken in one hand and his dick in the other.

Quote #404 (+3) [ 2003-03-18, 05:05 ] [ + | - | X ]

<Fodder> just tell them you're giggling about a pinata filled with dead kittens
<cSmith> i am too buddy :P

Quote #406 (+3) [ 2003-03-18, 23:21 ] [ + | - | X ]

<influx|cs> can someone please teach me how to not suck at the internet

Quote #421 (+3) [ 2003-03-25, 21:15 ] [ + | - | X ]

<Kazashi> VooDoo: any word on my motherboard?
<VooDoo> ooops... me forgot to shit it (again) but good news was your 1700+ is now a 1900+
<VooDoo> oops SHIP
<VooDoo> damn now you all know where my hardware comes from
<dec> you're shitting motherboards? you should really see a professional about that....
<Kazashi> Thanks. I'll be sure to clean it thoroughly :)
* sabretooth changes topic to '<VooDoo> ooops... me forgot to shit it (again) but good news was your 1700+ is now a 1900+ <-- Come one come all to hear the story of VooDoo's magic arse'
<sabretooth> See VooDoo for CPU upgrades.
<wild> sabretooth: shouldn't that be see VooDoo's ass for CPU upgrades? :)
<VooDoo> pffft

Quote #423 (+3) [ 2003-03-26, 15:57 ] [ + | - | X ]

<Leigh> my keyboard is fucking weird, i turn it upside down, give it a shake and pubes fall out

Quote #428 (+3) [ 2003-03-28, 20:15 ] [ + | - | X ]

<\Roscoe\> I don't know much in this world. But there is one thing I know - I want to have lots of sex with Kylie Minogue.

Quote #430 (+3) [ 2003-03-29, 22:07 ] [ + | - | X ]

* RudeSlart pokes z3[n]
<z3[n]> wat?
<RudeSlart> bored
<z3[n]> suck me dick
* RudeSlart sucks z3[n]'s dick
<z3[n]> harder
* RudeSlart bites into z3[n]'s dick
<Tommmo> ok. I think i'v joined the wrong channel
* RudeSlart literally eats teh cawk

Quote #438 (+3) [ 2003-03-31, 21:35 ] [ + | - | X ]

<Mystro|T|> any one know any good channels on EFnet to get movies??
<Narc|LAG> #gaymansexformystro
<Enfilade> Nah, #funkybuttlovingformystro is better
<Groomy> theres noone in those channels :(

Quote #513 (+3) [ 2003-04-27, 23:56 ] [ + | - | X ]

<Belinda> anyone wanna chat to 12/f/denmark
<Belinda> msg me
<thetron> ask manaz
<FreeFrag> Belinda is ~Matt@m084-143.nv.iinet.net.au * Matt <--fucking n00ber
<Manaz> Belinda: This really isn't a channel for that sort of checking. And I'd be amazed if you were actually a 12yo female in Denmark with such a good grasp of colloquial English.
* Z sets mode: +b *!*Matt@*.nv.iinet.net.au
* Belinda was kicked by Z ((Manaz) Idiot)

Quote #523 (+3) [ 2003-05-04, 21:15 ] [ + | - | X ]

<VooDoo> boobies on CH9
<sabretooth> thanks voods :P
<Daemon> hrm, that reminds me... I should change the oil in my g/box
<VooDoo> boobies reminds you of gearbox oil? you must take ages to "clean up" afterwards

Quote #544 (+3) [ 2003-05-13, 18:53 ] [ + | - | X ]

<K|dDO`F00D> bbs, dinner is server
* K|dDO`F00D is now known as K|dDO
<LrdShaper> dinner is server??? I think you spend too much time on the computer
<deepspring> common...
<deepspring> he's just having a byte to eat
<K|dDO> oh shit

Quote #623 (+3) [ 2003-06-04, 19:10 ] [ + | - | X ]

<NertMonkey> * NertMonkey jumps up and down *
<kiddo> maenz
<NertMonkey> SOMEBODY ENTERTAIN NERTMONKEY!!!!!
* kiddo gets on his knees
<kiddo> oops
<kiddo> "wrong chan"

Quote #633 (+3) [ 2003-06-07, 13:35 ] [ + | - | X ]

<z3[n]> everyone is grumpy when they are tiered
<Firemoth> z3[n], depends which tier you are. :p
<z3[n]> *tired!* happy?
<Firemoth> No, please leave. We can no longer put up with your mistakes.
* z3[n] slowly walks away from the channel in tears
* Firemoth husg
<Firemoth> hugs too
<Firemoth> Don't say a word, z3[n] :P

Quote #666 (+3) [ 2003-06-13, 03:17 ] [ + | - | X ]

<RedOctober> brb
<RedOctober> Gota scare the shit outa my sister :P
<RedOctober> Muwhahah
<RedOctober> I got my sister, and her friend
<RedOctober> Damn I'm good :P
<RoSWeLL> how ?
<RedOctober> They were @ Newgrounds on my dad's PC
<RedOctober> I came from behind and waited ;P
<RoSWeLL> just use remote control panel ..
<RoSWeLL> pop up goatse on their screen
<RedOctober> Hahah
<RoSWeLL> thatd scare the shit out of em
<RoSWeLL> probally be scarred for life or left blind one of the two

Quote #716 (+3) [ 2003-07-01, 21:23 ] [ + | - | X ]

<z3[n]> janelle: mayb he cums to early
<z3[n]> didnt even get the chance to undress u
<janelle> yeah i take my top off and he cums
<janelle> im like hello ive still got underlayers on..
<Bam> i dont blame him
<z3[n]> lol

Quote #739 (+3) [ 2003-07-07, 02:43 ] [ + | - | X ]

<Decker> I feel sorry for Cav
<Decker> that guy gets a mouthful on irc
<Fodder> Decker: he seems to manage, spends more time beating off neolithic than getting harrassed
<Fodder> as in .. beating neolithic with a large trout
<Fodder> damn double meanings

Quote #754 (+3) [ 2003-07-09, 07:38 ] [ + | - | X ]

<Dark_Razer> being a conjoined twin would suck pritty hard.
<Fodder> never get lonely.
<Fodder> and if you lose your carkeys, at least someone saw where you had them last

Quote #803 (+3) [ 2003-07-19, 01:39 ] [ + | - | X ]

(Sancho): i REALLY need a car...
(Lurks): Sancho: and you really need a woman aswell ya geek
* Sancho looks at his fiancee sitting just to his left...
(Darkness): Lurks: You just got sch00led, n00b.
(ColdFusion): Lurks: u were owned
(Lurks): Sancho: Blow up dolls dont count
(Sancho): sif blow up doll...
(PooJou): Lurks: thats a deep hole your digging there
(Lurks): hewwo missus Sancho
*** Joins: Wolfine (Wolfine@dialup-149.40.194.203.acc01-wick-bne.comindico.com.au)
(ColdFusion): u gonna get it now
(Wolfine): i aint a blow up doll Lurks
(Darkness): [01:40] *** Joins: Wolfine (Wolfine@dialup-149.40.194.203.acc01-wick-bne.comindico.com.au) - Clones: 2 from Wolfine (Sancho) CtrlF1 whois; ShiftF8 ping; F8 to punish <--- Awww, aint it cute? :)
(Wolfine): can a blow up doll ... do this
* Wolfine does tricks
(PooJou): press F8 Darkness
(Darkness): Wolfine: Wow, i didn't know that many ping pong balls could fit there!
* Darkness runs
(Lurks): bad Darkness bad
* PooJou avoids flying ping pong balls
(Wolfine): darkness yeah well watch out while ur running cuz im a good shot too
(Darkness): Coroners report : "The young man, in his early twenties, suffered a severe blow to his upper left temple. That seemed to be of a result of some form of gooey spherical object"
(Wolfine): aka the ping pong ball from hell
(Darkness): I think i'll leave this one alone now. :)

Quote #816 (+3) [ 2003-07-27, 09:59 ] [ + | - | X ]

<Carrots> so hang on... do nerds use IRC?
<Cl0wn_L0ve> no
<Cl0wn_L0ve> they use msn
<Cl0wn_L0ve> they like the more interactive smiley faces
<Carrots> LOL
<Cl0wn_L0ve> :P dont excite them enough

Quote #838 (+3) [ 2003-08-01, 09:43 ] [ + | - | X ]

<yyk> wow STFU doesn't stand for stuff you, as i thought but rather shut the fuck up... i never knew that[09:50]
<sabz> Heh
<Borg-Sick> LOL
<Borg-Sick> n00b

Quote #862 (+3) [ 2003-08-09, 12:44 ] [ + | - | X ]

<Moose> But Autosaloon is artwork :P, not crap just tacked on
<Fred_Nurk> artwork? artwork? its a fucking car, not a portrait
<Fred_Nurk> otherwise we'd get repressed artists crashing the fucking things in the name of art and free speech

Quote #878 (+3) [ 2003-08-11, 14:39 ] [ + | - | X ]

<sabretooth> So er, do you massage bums, bumassager?
<biatch> would you massage my bum?
<sabretooth> I will!
<bumassager> no
<bumassager> and
<bumassager> no
<bumassager> its a nick
<Erve> with my leg :wiggle eyebrows:
<bumassager> dou actually have a sabre tooth??
<bumassager> and are u a female dog?
<bumassager> i think not
<sabretooth> Well, yes.

Quote #887 (+3) [ 2003-08-12, 20:28 ] [ + | - | X ]

<klif[W]> no patching RMIT production servers against Win32.Blaster.Worm
<XiTatiON> hehe stupid worm
<XiTatiON> i bet all our fucking clients get it :(
<XiTatiON> i bet i cant get it due to my firewall arangments
<Agg> you have fucking clients? wow, i just have advertising clients.

Quote #937 (+3) [ 2003-08-20, 17:21 ] [ + | - | X ]

<rodgrech> SHIT FIRECALL BRB
<Zoidburg> firecall?
<Nza> voluntary fire service?
<Erve> either that or too much chilli
<Draemad> lol
<nEoLIthIc> lol