news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31     Next >

Quote #116 (+10) [ 2002-11-22, 04:12 ] [ + | - | X ]

<MonoJoker> a fan is for cooling
<Freaek> a fan is for stalking
<Freaek> DIAL M FOR MUUUUURRRRDER!

Quote #2850 (+3) [ 2005-06-27, 07:56 ] [ + | - | X ]

<LemMinG> I am 1 icq point off being labelled a genius

Quote #2887 (+3) [ 2005-07-20, 11:06 ] [ + | - | X ]

[ Hagfish]: sleeping at work for 20 minutes sounds like polyphasic sleep to me
[ grelli]: oh
* grelli shrugs
[ grelli]: I was tired
[ grelli]: I'm waiting for XP to install
[ Hagfish]: you wake up from a dream world, to a nightmare

Quote #1320 (+3) [ 2003-11-13, 23:45 ] [ + | - | X ]

<mpot> hmm.... ":q" doesn't work when trying to exit an ssh prompt ;-)
<Radix> funny that.. neither does ZZ :)

Quote #4303 (+2) [ 2008-04-27, 22:36 ] [ + | - | X ]

<Cavalier> lawl...a HJ commercial just came on TV
<brodsta> The burgers are better....
* bungs has quit (Quit: This computer has gone to sleep)
<recon> food prepared by 14 year olds ftw
<brodsta> You haven't had grease till you've had adolescent acne
<recon> D:

Quote #2685 (+1) [ 2005-04-15, 01:54 ] [ + | - | X ]

<One``> i have a big head to fit extra dead brain tissue into

Quote #3106 (+8) [ 2005-11-24, 20:53 ] [ + | - | X ]

[nbound] how do you make a quit message anyway????
[modafroman] slash guit message
[FatMan] nbound: handy thing called the tools -> options
[mazzanet] nbound: type /quit [message]
[mazzanet] and it'll store your message
[FatMan] ^^ or that
[mazzanet] so when you /quit next, your message will appear
[nbound] yeah i couldnt find it in options
[nbound] message goes in []'s?
[mazzanet] no
[mazzanet] well you can if you want
[nbound] okiez :)
[ace234] what you put afet /quit will be in your quit message
Quit: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130] [Quit: Disconnecting from the Matrix.....]
FatMan high-5's mazzanet
[FatMan] well played.
[mazzanet] hah!
Join: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[nbound] did it work?
[nbound] lol
[mazzanet] no
[ace234] try alt + z
[mazzanet] you better do it again
Part: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[Azrael] lol
[Bern] hahaha
mazzanet hi-5s ace234
[bungs] hehe
Join: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[Shaun] You guys are mean.
[nbound] dammit
[nbound] whoever said that
FatMan straightens up his halo
[ace234] hmm try /raw server quit <message here>
[mazzanet] nbound: try /server quitmsg [message]
[mazzanet] ...which is the same as ace234's
[mazzanet] you don't need the /raw
Quit: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130] [Quit]
[ace234] hehe
[Azrael] Lol
[bungs] :)
[ace234] mazzanet but it makes it harder to understand for the n00bs so they do it anyway
[mazzanet] /raw server doesn't do anything...
Join: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[nbound] okiez that definately didnt work
[ace234] it does, it just passes everything after the /raw straight to the server
[nbound] it tried to connect to a server called quitmsg
[mazzanet] and 'server' isn't a valid command, so nothing will happen
[[nbound] im using mIRC if that helps
[mazzanet] oh
[mazzanet] you need to get an operator to set it then
[mazzanet] type /join 0,#help
Part: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[FatMan] hahaha
[ace234] haw haw
[Bern] lolol
[ace234] this has to be ugboxed

Quote #3217 (+18) [ 2006-01-22, 23:11 ] [ + | - | X ]

<_12ftEskim> i also want to see a musical rendition of the Alien franchise, but sadly it's yet to be made
<Agg> i can imagine an opera.. "it's in your chest.. it's on your face.. it's in the dog.. in outer space.."

Quote #612 (+7) [ 2003-06-01, 19:38 ] [ + | - | X ]

<Baker> I'm taking it as a learning experience.
<Baker> At least no-one was really hurt, apart from my keck
<Baker> err.
<Baker> neck even.
<Folken`> poor keck :(
<ed> You should get your keck looked at.

Quote #4006 (+7) [ 2007-01-10, 13:12 ] [ + | - | X ]

<Turophile> All OCAU girls are from QLD or VIC.
<Talleh> You mean all the sluts?
<predder> where's Jessleep
<predder> WAKE UP!
<Jessleep> Here
<Stygian> lol
<Jessleep> what
<Turophile> LOL
<Jessleep> Oh.
<SgtMjrTank> lol
<predder> she called you a slut dammit fight or something
<Jessleep> All the sluts, right.
<Jessleep> predder: cant fight the truth, baby.
<predder> damn, I was hoping for more zing.

Quote #160 (+7) [ 2002-12-13, 03:49 ] [ + | - | X ]

<Sticks> FUCK them - they want equality, then they can have the same rights as EVERYONE
<Sticks> forget I said that
<Sticks> wrong channel for that talk
*** Sticks was kicked by Z ((Sticks) Twit)

Quote #242 (+59) [ 2003-01-13, 09:34 ] [ + | - | X ]

<mel> i feel like fucking in a pool
<mel> with a stranger
<ScibyBusy> I have a pool!
<ScibyBusy> Well...
<ScibyBusy> I have a shovel and a hose.

Quote #205 (+12) [ 2002-12-24, 04:29 ] [ + | - | X ]

* XiTatiON returns...
<sabz> Woohoo! He returned!
* XiTatiON returns...
<VooDooo> both personalities too it seems

Quote #1297 (+8) [ 2003-11-10, 18:04 ] [ + | - | X ]

<neo|assign> whats the term a farmer uses when he cant grow anything off land?
<fatcat> "bugger"?

Quote #1436 (+4) [ 2003-12-12, 02:21 ] [ + | - | X ]

<Reaver> okay guys, WTF! I just turned off my PC to install a new HDD, while I'm doing it I hear a bang, sounds like metal against metal though I didn't see anything move!
<Reaver> any ideas?
<Erve> you blew the welds on your intake manifold

Quote #2356 (+12) [ 2004-10-22, 01:42 ] [ + | - | X ]

<MoonSha> How the Fuck do you spell Unneccessary or whatever
<Agg> nunracerscary
<BenZ|iBook> Agg, I dub thee, thetron the second!
<Agg> w0t0!

Quote #1657 (+8) [ 2004-02-18, 21:57 ] [ + | - | X ]

<Wolff> how sad is it... im eating canned food and drinking passion pop, while my house mate is drinkin smirnoff double black and eating chinese :D

Quote #1860 (+5) [ 2004-04-19, 20:18 ] [ + | - | X ]

<babu> i ordered the most expensive sushi thing for dinner tonight
<babu> and this one bit was like
<babu> sea urchin
<babu> but it just looked like fuckin fried egg
<babu> i've never tasted anything so fucking disgusting in my life
<babu> and i'm korean, we eat loads of odd shit

Quote #387 (+4) [ 2003-03-09, 17:26 ] [ + | - | X ]

<Hiro-> Oh man, I was eating at the computer today, and a piece of my muesli bar fell on the fall. I figured ten second rule so I grabbed it, didn't bother looking at it to check, blew on it to get rid of anything on it, and put it in my mouth....it had like a forest of dog hairs on it.
<Hiro-> I gagged.

Quote #1730 (+1) [ 2004-03-08, 23:51 ] [ + | - | X ]

<TheRush> i soooo need to get ma shit together!
<adi> i need to do a shit, is that similar??
<TheRush> haha, i don't believe so but depends on your point of view i spose....
<GregM> Im sooo glad they dont carry stench over tcpip
<adi> lol
<adi> theres a company in the UK developing that though..
<adi> it has like 10 smells and costs $10K ^
<GregM> I hope its selective :)
<adi> i feel another beagle coming on..
<Joris> the real problem with smell over ip, is that it doesn't fit porn
<Joris> if a technology isn't applicable to porn, it won't conquer the internet
<Joris> (Joris' first law of internetomatics)
<GregM> put an old kipper behind your monitor Joris
<GregM> close enough
<adi> rofl

Quote #2583 (+3) [ 2005-02-13, 23:44 ] [ + | - | X ]

<Warhamster> hmm... instead of going to my schools swimming carnival and watching all the hot girls in my grade wandering around in bikinis, i'm going to stay home, play counterstike and IRC... now what is so wrong with that!?!
<FatMan> Warhamster: words cannot describe the problems you have with your existance.

Quote #1319 (+5) [ 2003-11-13, 23:36 ] [ + | - | X ]

<biatch> It's your fault you won't re-enact them with me, sab :(
<eDust|beer> what's this channel turned into
<biatch> I'm forced to live out my sick fantasies on the internet, with strangers :(

Quote #996 (+11) [ 2003-09-04, 22:50 ] [ + | - | X ]

<Chastity> there was a netsplit once.. and I got ops in #christian! it was the coolest day of my life

Quote #2097 (+10) [ 2004-06-30, 18:29 ] [ + | - | X ]

<wild> I hate cheap power tools.
* Erve has joined #channel
<Rik> speaking of cheap tools
<Erve> I'm cheap and quick.
<Rik> blow too soon
<Erve> and easy to replace

Quote #804 (+7) [ 2003-07-19, 16:14 ] [ + | - | X ]

<nEoLIthIc> oi ppl, my friend is in between me and another guy right
<nEoLIthIc> would i be able to see the other guy too?

Quote #1268 (+7) [ 2003-11-03, 01:58 ] [ + | - | X ]

<Lombers> yeah, he had 3 drunk girls naked in his room
<Lombers> and I have the logs to prove it :P
<Sciby> Fuck the logs, I want photos.

Quote #2479 (+17) [ 2005-01-09, 13:04 ] [ + | - | X ]

* Joins: Fod
<knowsfords> and thats how Fod joined #ugbox
<knowsfords> the end.
<Fod> oh i love this story

Quote #3064 (+7) [ 2005-11-02, 17:39 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> so I got a chicken breast and smeared honey on it then wrapped it in bacon and put it in the oven... holy crap it turned out awesome
<brembo`> last time i tried to wrap a breast in bacon i got slapped :\

Quote #544 (+3) [ 2003-05-13, 18:53 ] [ + | - | X ]

<K|dDO`F00D> bbs, dinner is server
* K|dDO`F00D is now known as K|dDO
<LrdShaper> dinner is server??? I think you spend too much time on the computer
<deepspring> common...
<deepspring> he's just having a byte to eat
<K|dDO> oh shit

Quote #3249 (+1) [ 2006-02-11, 22:41 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> wangbat? Sounds like that sort of device could do some serious damage to a man's....manhood.
<Dopefish> are there such things as 1.66ghz centrinos
<Narcolepsy> What about neutrinos?
<Erve> my cpu is a neural net processor
<Erve> a lurning computer
<Narcolepsy> lurning, hey?
<Narcolepsy> Perhaps it should lurn how to speel.

Quote #2644 (+1) [ 2005-03-24, 10:40 ] [ + | - | X ]

<One``> Hey guys, whats that pipe called that you swing aroung and it makes warbling noises?
<biatch> Penis?
<Dopefish> crack pipe?
<One``> ive never heard a penis warble

Quote #1240 (+2) [ 2003-10-29, 01:55 ] [ + | - | X ]

(@Agg): chest hair and a big blue bum.. chest hair and a big blue bum.. wooah
(@Agg): whatever that song is.

Quote #523 (+3) [ 2003-05-04, 21:15 ] [ + | - | X ]

<VooDoo> boobies on CH9
<sabretooth> thanks voods :P
<Daemon> hrm, that reminds me... I should change the oil in my g/box
<VooDoo> boobies reminds you of gearbox oil? you must take ages to "clean up" afterwards

Quote #1807 (+18) [ 2004-04-06, 22:16 ] [ + | - | X ]

<Freaek> I'm willing to admit that I may not always be right, but I am never wrong.

Quote #3508 (+5) [ 2006-08-14, 13:21 ] [ + | - | X ]

outy: Agg, has anyone ever told you that you should write the descriptions on wine labels?
Agg: outy - no. but incidentally, i find you fruity with a slightly tart under-palette, oaky tones and a hint of mushroom to bring it down to earth.
knowsfords: Agg: how do you find me?
Agg: knowsfords - i try not to.

Quote #406 (+3) [ 2003-03-18, 23:21 ] [ + | - | X ]

<influx|cs> can someone please teach me how to not suck at the internet

Quote #1687 (+7) [ 2004-02-24, 16:38 ] [ + | - | X ]

* Erve slaps brembo`
<Erve> it was allegedly reported that Erve was moving this weekend
<knowsfords> in other news, brembo` is sleeping around on Erve
<brembo`> finally moving to riverwood are ya
<Erve> allegedly
<Erve> i would have said something witty in retort to that knowsfords, but I was on the telephone
<knowsfords> Erve, oh you know its the truth... you can pretend that brembo` would never do that to you but I have taped evidence.
* knowsfords unravels the stickey tape off of the photo.
<Erve> kinky..

Quote #3391 (+5) [ 2006-06-03, 15:29 ] [ + | - | X ]

<Sticks> my bear keeps getting caught in my harmonica

Quote #1787 (+14) [ 2004-03-29, 22:06 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> cmon, you slow pos.
* knowsfords punches his modem
* knowsfords - Quit (Quit: connection reset by peer)

Quote #2921 (+6) [ 2005-08-06, 01:36 ] [ + | - | X ]

[ outy ] holy crap, i just realised how much like my dad i really am
[ Hadamona ] how so?
[ outy ] Hadamona i just talked to him about random crap for the last i dont know how many hours
[ outy ] and we both have the same views on things
[ MadHatter ] you better not say you both find your mum attractive
[ MadHatter ] cause, seriously. ipswich, yeah
[ @aftahours ] ROFL MadHatter

Quote #1647 (+8) [ 2004-02-16, 16:40 ] [ + | - | X ]

<Junkz> girl the other day offered an abo a blowjob
<Junkz> the abo swore at her and said "i dont want no fucken job bitch!"

Quote #1686 (+7) [ 2004-02-24, 15:56 ] [ + | - | X ]

<SUPAMODEL> hrrm... I should get musical airhorns for the new pootah
<SUPAMODEL> they'd be awesome
<SUPAMODEL> put this big fuckoff missile style switch on the front: "DO NOT PRESS ME"
<SUPAMODEL> go to a lan
<SUPAMODEL> go off to the toilet
<echelon> watch from a distance
<echelon> 'hrm... whats this button do...'
<SUPAMODEL> wait for some dumb fuck to lift toggle, hit switch & shit themselves

Quote #2511 (+8) [ 2005-01-17, 22:22 ] [ + | - | X ]

*** Agg has joined #overclockers
*** Z sets mode: +o Agg
<Agg> omghi
*** Goofy[HSK] has quit IRC (Quit: omgby2u2)
<Agg> haha :)

Quote #74 (+6) [ 2002-11-14, 08:35 ] [ + | - | X ]

<Darkness> tron : I bet you have a lot of ideas, right?
<thetron> Darkness quote me from the movie "the castle"
<Darkness> tron "Fuck off you clown?"

Quote #210 (+2) [ 2002-12-27, 11:24 ] [ + | - | X ]

<DeathStar> i have to flick my balls so i blow
<DeathStar> fuck wrong channeel
* DeathStar was kicked by VooDoo (WAY too much info)

Quote #1892 (+5) [ 2004-04-29, 22:16 ] [ + | - | X ]

<Rage> zfuck
<Rage> spilled lift on keyborD
<Rage>
<Rage> shit
<TheWedgie> hahahha
<Rage> ZNOT GIN
<Rage> HGJ
<NozzBleh> HAHAAH
<Rage> 1QA
* NozzBleh is now known as Nozz
<Rage> Z
<Rage> z
<Rage> fuck nooooooooooooooo
<Nozz> roflmao
<TheWedgie> haha
<Nozz> You need to learn to aim for your mouth better
<Rage> wtf its m
<Rage>
<Rage> Z
* Nozz is highly amused
<Rage> z
<knowsfordz> dam, the same thing happened with my other keyboard
<knowsfordz> the temp one
<Rage> sjdfgoskdjfhglskdjhfglskjhglkjh\\
<knowsfordz> cept I didn't spill anything on it
<Rage> <idlerpg> FreeFrag, the the attacker of the n00ba, has attained level 3! Next level in 0 days, 00:15:36.
<Rage> A
<Rage> ahh
<Rage> its back
<Rage> working
<Rage> for some reason
<Rage> |:d
<Rage> or not
<Rage> waadsflkqweretyuiouhdgzl;ksdjf
<Rage>
<Rage> SOME OF THE KEYS r gone
<Rage> like 1QAZ
<knowsfordz> Rage: you're gunna need to replace it
<Rage> DUDE ITS A LAPTOP
<Rage> this has happened before tho, with beer last time
<Nozz> stop spilling shit in it then, you idiot
<Rage> 1qa
<knowsfordz> bahaha even worser sucked in :p
<Rage> 1qa
<Rage> it was an accident
<FreeFrag> *chuckle*
<Nozz> Be more careful
<FreeFrag> quotable :)
<Rage> YOU SHOULD see my screen, its going nuts
<Rage> menues and shit popping up everywhere

Quote #4109 (+4) [ 2007-05-06, 00:45 ] [ + | - | X ]

<biatch> is there any truth to that dreams-mean-stuff stuff!?
<Agg> biatch - natalie portman better hope not!
<Agg> coz some of the whacky stuff we get up to in my dreams, hoo boy.

Quote #1186 (+10) [ 2003-10-21, 18:03 ] [ + | - | X ]

(Radar) Oh man, I must have done some really bad shit in a past life to deserve this :/
(Largo) constipation ?

Quote #2389 (+3) [ 2004-11-17, 20:26 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> Well
<Skitzo> I'd recommend HL2
<Skitzo> But then again
<Skitzo> I'm a HL2 fanboy ;P
<Tate> is it good
<Tate> I'm thinking of getting it maybe
<Skitzo> Tate
<Skitzo> Very good
<Skitzo> It's like sex, but I'm having it.
<Jubblies> lol thats sfunny

Quote #1941 (+3) [ 2004-05-09, 18:01 ] [ + | - | X ]

<TensopAway> the problem is melbourne isnt cold weather
<TensopAway> its more like an explosion of randomness