news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #2308 (+7) [ 2004-09-28, 22:10 ] [ + | - | X ]

<Junkz> only 2 things smell like fish
<Junkz> and one of them is fish

Quote #2360 (+7) [ 2004-10-24, 20:19 ] [ + | - | X ]

<Fod> VB3 is great, I can see when people have deleted posts, why, and what was originally in them :)
<knowsfords> "I see dead posts, they're everywhere..."

Quote #2396 (+7) [ 2004-11-22, 13:47 ] [ + | - | X ]

(Tensop): the only reason people watch anime is because they'd get caught perving at 14 year olds in school uniforms fighting robots anywhere else

Quote #2444 (+7) [ 2004-12-21, 21:46 ] [ + | - | X ]

* aftahours was kicked by aftahours (stupid noob)
* aftahours has joined #overclockers
<aftahours> oops, that was supposed to be for Agg

Quote #2511 (+7) [ 2005-01-17, 22:22 ] [ + | - | X ]

*** Agg has joined #overclockers
*** Z sets mode: +o Agg
<Agg> omghi
*** Goofy[HSK] has quit IRC (Quit: omgby2u2)
<Agg> haha :)

Quote #2544 (+7) [ 2005-01-28, 10:41 ] [ + | - | X ]

<Maniac> this week has been an anus horribilis with regard to netbanking and freight
<ruprecht> annus :)
<BigTonka> hehehe otherwise you might need some special ointment ;)
<Maniac> lol

Quote #2555 (+7) [ 2005-02-01, 19:51 ] [ + | - | X ]

<llamaboy> msn sux, theres no emoticon for :\

Quote #2566 (+7) [ 2005-02-05, 00:36 ] [ + | - | X ]

<bkuebler> My kid is sick....
<bkuebler> So he went to bed late last night...
<bkuebler> was crying at 04:00 this morning.
<bkuebler> then at 05:00
<bkuebler> then just stayed up...
<bkuebler> then puked all over the place during breakfast.
<bkuebler> Wheeee!!!!!!
<linc> technicolor yawn
<dstate> ouch
<dstate> i would all contract that out to the woman
<bkuebler> when he barfed, he said "look daddy, my favorite cerial"

Quote #2629 (+7) [ 2005-03-17, 18:27 ] [ + | - | X ]

<Fod|Work> i was watching the CCTV screens, keeping an eye on this guy who was loitering around, not doing anything
<Fod|Work> watched him for quite a while and he didn't move a muscle
<Fod|Work> then i realised it was me :S

Quote #2636 (+7) [ 2005-03-22, 15:23 ] [ + | - | X ]

<@Junkz> 2 beers and im already feeling it... wtf
<@Sciby> That's because you have girl bits.

Quote #2671 (+7) [ 2005-04-08, 12:49 ] [ + | - | X ]

CapnChron> (iiUsage) Peak: 3.583GB/20GB 18%, Off-Peak: 1.584GB/20GB 8%, Free: 18.848GB
<CapnChron> (iiUsage) Total Usage: 24.015GB Reset Date: 05/05/2005, Current Plan: iibroadband2 heavy
<zuus> Current Downstream: 45.87kb/s Current Upstream: 55.21kb/s
--- FragZzZZz is now known as Fragwizard
<cml> (iiUsage) Peak: 110.53MB/12GB 1%, BliinkTime: 141.18MB/12GB 1%, BliinkZone: 2.329GB
<cml> (iiUsage) Total Usage: 2.581GB Reset Date: 06/05/2005, Current Plan: Bliink 512 lite
<Fragwizard> (iiUsage) Peak: 246.07MB/10GB 2%, BliinkTime: 161MB/10GB 2%, BliinkZone: 7.57MB
<Fragwizard> (iiUsage) Total Usage: 414.64MB Reset Date: 06/05/2005, Current Plan: iibroadband2 medium
<zuus> (iiPenis) Peak: 12 inches, CumTime: 2.36 hours, ShootZone: #rice

Quote #2681 (+7) [ 2005-04-13, 12:17 ] [ + | - | X ]

[12:15] [ betanumeri]: yes Ultimata
[12:17] [ betanumeri]: how come everyone stops when i talk
[12:17] [ Ultimata]: dunno, maybe its your breath? :P
[12:17] [ betanumeri]: nope aint my breath and i ment on irc
[12:19] [ Hayden]: smelly fingers

Quote #2683 (+7) [ 2005-04-14, 21:21 ] [ + | - | X ]

* Anakin (box200@202.78.35.128) has joined #ls1
<Anakin> voodoo @ sublime?
<VooDooo> Darth Vader?
<VooDooo> Im the original VooDoo. the others are all clones
<VooDooo> there was a clone war once
<VooDooo> I won
* Anakin (box200@202.78.35.128) Quit(Quit)
<VooDooo> See

Quote #3078 (+7) [ 2005-11-12, 01:28 ] [ + | - | X ]

(outy) ok need another sex shop address
(outy) cant find a picture of the dildo i need
(FatMan) ...WHAT?
(outy) need a dildo.

Quote #2732 (+7) [ 2005-05-02, 08:09 ] [ + | - | X ]

<Grosby> ladies roadbike on ebay, ends in 7 hours
<Grosby> only $5 atm
<Grosby> 'needs maintenance'
<Dopefish> 'needs wheels'

Quote #2781 (+7) [ 2005-05-23, 22:43 ] [ + | - | X ]

* WedgieOut is now known as TheWedgie
<TheWedgie> cocksmokers
<FreeFrag> bitch
<Draebor> tramp
<knowsfords> reality show
<FreeFrag> lol
<TheWedgie> ouch
<Draebor> haha
<TheWedgie> BURRNNNNNN
* Draebor makes a mental note not to insult knowsfords

Quote #2834 (+7) [ 2005-06-20, 17:32 ] [ + | - | X ]

<rodgrech> god damn my mum is a tight arse
<Gibbon> so tempting
<Agg> you find his mum's tight arse tempting?
<Gibbon> hey, you haven't seen his mum
<Agg> true enough :)

Quote #2916 (+7) [ 2005-08-01, 15:21 ] [ + | - | X ]

<Crusher> london was boring
<rerun> but you said it was a blast
<greazy> different type of blast
<rerun> o

Quote #2921 (+7) [ 2005-08-06, 01:36 ] [ + | - | X ]

[ outy ] holy crap, i just realised how much like my dad i really am
[ Hadamona ] how so?
[ outy ] Hadamona i just talked to him about random crap for the last i dont know how many hours
[ outy ] and we both have the same views on things
[ MadHatter ] you better not say you both find your mum attractive
[ MadHatter ] cause, seriously. ipswich, yeah
[ @aftahours ] ROFL MadHatter

Quote #2931 (+7) [ 2005-08-11, 23:33 ] [ + | - | X ]

<BenZ|Lapto> You might be calling Bern "daddy"
<Jessica> I already do ;)

Quote #2947 (+7) [ 2005-08-23, 14:56 ] [ + | - | X ]

<thetron> Man these cold and flu tablets make your ears feel funny
<Dopefish> you're supposed to put them in your mouth

Quote #2975 (+7) [ 2005-09-10, 08:35 ] [ + | - | X ]

Radar_: HOLY MOTHER FUCK
Radar_: Lightning just hit a tree across the road
Sniper4400: damn missed again

Quote #2986 (+7) [ 2005-09-14, 15:46 ] [ + | - | X ]

[ Ashley]: Get the CRT. Save your... Brain.
[ Tamieka]: brains are over-rated
[ David]: you'd have to have one to appreciate how good they are Tamieka ;)

Quote #2987 (+7) [ 2005-09-15, 21:45 ] [ + | - | X ]

<@D_Web> Crudmuffin - you in?
<@Crudmuffin> in for what?
<@D_Web> here
<@Crudmuffin> for a beer? Yes, please
<@Crudmuffin> Ahh, yes I'm here. :)
<TheWedgie> haha
<@D_Web> I will give you a beer if you help me*
<@D_Web> *beer may not actually exist
<@Crudmuffin> *help may not actually exist
<@Crudmuffin> :P
<TheWedgie> haha
<TheWedgie> pwned

Quote #3118 (+7) [ 2005-12-03, 23:25 ] [ + | - | X ]

<biatch> Got a pic that you've taken from it?
<biatch> Mind you, I don't have a photographic bone in my body
<biatch> Well... not until sabre comes home anyway!
<biatch> Aaaaaaahahahhahahahah
<biatch> Ahaha. Ahem.
<biatch> Moving along.

Quote #3147 (+7) [ 2005-12-17, 19:00 ] [ + | - | X ]

[18:59] <David> any of you nerds talk to jessica this morning before she left for the lan?
[18:59] <David> mention anything about stealing my fucking mouse?
[19:00] <moda> lol
[19:00] <FreeFrag> <MeowMix> I bloody hate David....he's a fucktard.....I'm going to steal his mouse, that'll teach him.
[19:00] <FreeFrag> Yeah.
[19:00] <David> are you serious?
[19:00] <moda> lol
[19:00] <FreeFrag> I thought she was a little harsh, but *shrug*
[19:00] <yaleman> lol
[19:00] <Grosby> rofl
[19:00] <David> okay.. are you kidding? :p
[19:00] <David> because i have a whole array of revenge material here
[19:00] <FreeFrag> No seriously, I just looked up my logs dude.
[19:01] <David> *looks at her laptop*
[19:01] <David> show me the log :p
[19:01] <Grosby> steal it!
[19:01] <Grosby> aww lookit da ugwee widdle face
[19:01] <Grosby> n da hand aww
[19:01] <moda> ...
[19:01] <FreeFrag> <MeowMix> If he comes in later, tell him that he's never getting this mouse again, and even if he does get it he wont want it *puts somewhere rudez0r*
[19:01] <Grosby> up her clacker
[19:02] <David> oh great
[19:02] <David> did she mention specifically where it is?
[19:02] <Grosby> up her clacker
[19:02] <FreeFrag> Let me look....
[19:02] <David> maybe she might find her shit out on the footpath when she gets back? :p
[19:02] <Grosby> am I being too crass?
[19:02] <FreeFrag> Lot of talking in between her lines
[19:02] <David> what time was this btw FreeFrag?
[19:03] <FreeFrag> <MeowMix> No seriously guys, I've had enough of him, the least I should do is steal his mouse...he'll never find it.
[19:03] <FreeFrag> David, no timestamps :(
[19:03] <David> yeah i could sell it to you ocau nerds
[19:03] <David> okay FreeFrag you've had your fun :p
[19:03] <David> i call bluff
[19:03] <FreeFrag> I call gullibility factor = *VERY HIGH*

Quote #3173 (+7) [ 2006-01-06, 14:24 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> In the interim, I will eat.
<Narcolepsy> It'll fill in time, and the hole in my stomach.
<Narcolepsy> OMG!
<Narcolepsy> THERE'S A HOLE IN MY STOMACH!
<Narcolepsy> Oh, wait, metaphorical.
<Narcolepsy> nm, calm down.
<Narcolepsy> The boredom goes *POW*

Quote #3178 (+7) [ 2006-01-08, 10:29 ] [ + | - | X ]

deepspring: fucking cat... it's sleepin on the bbq again, it's just tempting me..

Quote #3206 (+7) [ 2006-01-18, 17:51 ] [ + | - | X ]

<D_Web> must be routing problems
<Erve> more lube
<D_Web> thanks wild`
<wild`> np

Quote #3211 (+7) [ 2006-01-19, 23:55 ] [ + | - | X ]

<Sid> omg timace
<Sid> long time
<timace> omg Sid, it has been
<timace> I finally have a fully functioning dsl connection and network.
--- Disconnected (Connection reset by peer).

Quote #3220 (+7) [ 2006-01-23, 21:22 ] [ + | - | X ]

<myne> I dont watch tv unless it ends in .avi

Quote #3238 (+7) [ 2006-02-04, 17:53 ] [ + | - | X ]

<barto-kun> Rule:Certain holes are "IN" holes, certain holes are "OUT" holes. Do not mix these up.
<gHenDo> well except for bums

Quote #3259 (+7) [ 2006-02-15, 14:00 ] [ + | - | X ]

<Teddybear> <outy> ffs i spend at least 16hours a day on irc, i can comprehend anything <-- You cultivate deep understanding like eskimos cultivate sweet pineapples

Quote #3245 (+7) [ 2006-02-09, 18:22 ] [ + | - | X ]

<eDust> ok, so is it fair to say the top hole can suck or blow depending on what i want to achieve?

Quote #3265 (+7) [ 2006-02-20, 11:56 ] [ + | - | X ]

<BenZ|Work> online dating service. Email. Subject line "Hot left wing liberals waiting for you now"
<BenZ|Work> yay spam
<DemosDemon> LMFAO!
<BenZ|Work> "Oh baby, i disagree with you on that proposition, oh yeah, who's first amendmant's gunna get trampled, yeah, you like that when congress debates, dont you"
<DemosDemon> lmfao
<BenZ|Work> "who's a dirty bill of rights, you are.."

Quote #3297 (+7) [ 2006-03-28, 21:18 ] [ + | - | X ]

[ @Riksta ] so I can't get out of that fucked up $90 adam wanna charge me???
[ @Frag_Lord ] neg
[ @DarkNation ] hahaha
[ @DarkNation ] owned twice
[ @Frag_Lord ] u have to pay ;)
[ @DarkNation ] WELCOME TO ADAM INTERNT
[ @Riksta ] that's crap that adam wanna charge me $90 to disconnect
[ @Juzzy ] INTERNT
[ @Juzzy ] lol
[ @DarkNation ] Juzzy, its not all internet
[ @DarkNation ] because you are only connected half the time
[ @Juzzy ] INTRNT
[ @DarkNation ] it should be WELCOME TO ADAM INTER [ Read error: No route to host ]

Quote #3314 (+7) [ 2006-04-04, 22:54 ] [ + | - | X ]

<Kingy> biatch - but there are plenty of things girls can't do.
<biatch> For sure.
<biatch> Like squish my spiders, Kingy
<Jessica> I don't squish spiders
<Jessica> I grab a chinese food container and take them outside :)
<biatch> I have serious deep-seated issues with spiders, Jessica
<Jessica> I like 'em.
<Jessica> Except redbacks they can just die
<biatch> I'd like to be able to take them outside, but the instant I see one I involuntarily go into serious panic mode
<biatch> I'd LIKE to be able to stay calm and think rationally
<biatch> But serious panic!
<Agg> biatch - the trick is to not think about them on you. don't focus on the feeling of the hairs on their thick legs brushing against your skin, the tiny gripping parts on the ends of their legs latching onto your flesh, their many reflective eyes watching your every move above broad, twitching, glistening fangs.
<Agg> then you'll be fine.
<TheWedgie> lmao Agg, you bastard
<saboteur> hahaha agg
<biatch> Thanks for that, Agg. :) I'll sleep well tonight!

Quote #3320 (+7) [ 2006-04-10, 18:26 ] [ + | - | X ]

<n00dle> bahahah
<n00dle> go australia post.
<n00dle> A large letter is an article with the following characteristics:
<n00dle> * Is not a Small Letter
<n00dle> * It is rectangular in shape

Quote #3337 (+7) [ 2006-04-25, 21:52 ] [ + | - | X ]

Kingy: Gretel Killeen is 73
Agg: in dog years
Agg: which is appropriate

Quote #3444 (+7) [ 2006-07-11, 16:48 ] [ + | - | X ]

<Rainwulf> no, dell are a bunch of faggots
<Rainwulf> how redundant was that.
<Rainwulf> hows this.. bunch of sticks to the power of two
<Rainwulf> because a bundle of sticks is a faggot.
<Rainwulf> so a bunch of faggots is a bunch of a bunch of sticks. bunch squared sticks. what the fuck am i on.

Quote #3529 (+7) [ 2006-08-29, 20:39 ] [ + | - | X ]

<brodsta> Yes, let us all find cultural enlightenment in poontang :P
<lagmaster> Hey, I am finding much enlightenment
<lagmaster> I actually am reading a book
* Quan-Time has joined #overclockers
<brodsta> heh
<brodsta> if you can call it a 'book', sounds more like a magazine to me :/
<brodsta> the kind you buy under the counter :P
<lagmaster> Nah, It's a book. Got some sticky stains on the cover, but she's still good to go.
* Nick sets mode: +v Quan-Time
<Nick> :D
<brodsta> err sticky stains, and it's full of poon tang

Quote #4131 (+7) [ 2007-05-29, 17:13 ] [ + | - | X ]

<SgtMjrTank> 41 semi talking people are a lot more fun than 9 non talking people
<wayne> 43?
<Daemo> its 42 isnt it? :P
<Daemo> z isnt actualy a person
<wayne> he is to me
<Z> wayne: <3
<wayne> I love you too Z

Quote #4186 (+7) [ 2007-07-16, 22:53 ] [ + | - | X ]

<FatMan> i prefer kicking one, gamma and moda, and thus being back in an 18+ environment
<One``> pfft, sif im not older than both of them.
<FatMan> we're talking the age you act, not the age you -are-
<One``> you can't act an age.
<FatMan> tell that to the porn industry.

Quote #4159 (+7) [ 2007-06-11, 19:36 ] [ + | - | X ]

<Splosh123> Radar: Your 21, fully grown man. Fuck your parents.
<Radar> My best mate has been there, but I'm hardly going in unprepared

Quote #4054 (+7) [ 2007-03-12, 20:00 ] [ + | - | X ]

<outy> Two fish swim into a concrete wall. The one turns to the other and says, "Dam!"
<MonoJoker> fish are stupid, it was probably a weir

Quote #4026 (+7) [ 2007-02-01, 22:50 ] [ + | - | X ]

<biatch> ohhh love heart exhaust tips. hell no.
<biatch> and fluffy steering wheel covers
<biatch> for god's sake!
<biatch> get some common sense!
<brodsta> And "Crazy Bitch" sticker in hot pink on the rear windshield
<biatch> uurrnnggghhhhh!
<biatch> yeah all that crap!
<biatch> silly bitches.
<saboteur> have you seen my exhaust tip biatch
<Cav> biatch: get some common sense! <- im going to save that thought for my darkest hour
<brodsta> And don't forget all the Tweety merchandise!
<IKT> don't forget the huge dent at the front

Quote #4098 (+7) [ 2007-04-29, 15:57 ] [ + | - | X ]

<TallehCat> She's rather intelligent and deep.
<Torched> yeah, deep chicks rule

Quote #4215 (+7) [ 2007-10-01, 20:18 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> the worst thing is the extremely hot farts that feel like you may have just made a mistake

Quote #3997 (+7) [ 2007-01-03, 09:38 ] [ + | - | X ]

Dopefish: I think if i get a car it's gonna be Kei class
Dopefish: under 660cc or somethig
Dopefish: They're cheap and dangerous !!
Shaun: Like ispwich hookers!

Quote #4287 (+7) [ 2008-03-25, 21:11 ] [ + | - | X ]

<gords> i happened to walk in to one of our computer labs when a teacher was trying to use one of our new flatbed scanners to scan an artwork made entirely out of chicken wire