news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #2707 (+8) [ 2005-04-24, 12:04 ] [ + | - | X ]

(Simboo): need to find out how to get trade rates at bursons
(tensopaway): bursons basicly is trade rates Simboo :)
(Simboo): tensopaway - not cheap enough
(Simboo): I know they can be cheaper :)
(tensopaway): any cheaper and you would have to be robbing the store Simboo
(Simboo): hmmm..
(Simboo): what you doing tonigh?
(Simboo): :P
(tensopaway): robbing bursons
(Simboo): lol
(tensopaway): 'this is a fucking stickup, give me an exedy clutch motherfucker!'
(tensopaway): 'on the phone, shutup'
(tensopaway): *30 minute wait*
(tensopaway): 'sorry, dont have it in stock, try bayswater'
(Simboo): hahahah

Quote #2708 (+8) [ 2005-04-25, 01:02 ] [ + | - | X ]

<Quadbox> schedual you retards

Quote #2730 (+8) [ 2005-05-01, 18:47 ] [ + | - | X ]

<fen> how about a color laserjet 4000?
<fen> so you can print out your porn in high quality...
<Ashley> I'm not into hard copy porn.
<fen> takes too long to burn hey ash?
<fen> if you print it onto tissue paper you can use it to clean up afterwards.. (and i can't beleive i just said that)..

Quote #2735 (+8) [ 2005-05-03, 21:55 ] [ + | - | X ]

[MaXius]: hello.. just doing a unix assignment, how do u run two commands on a line without it putting a carriage return in the output?
[neil]: rm -rf / ; echo oh fuq

Quote #2741 (+8) [ 2005-05-10, 01:30 ] [ + | - | X ]

<Agg> OMFG
<Agg> i just went to type my postal address into an email and started with http:// ..
<Agg> kill me now

Quote #3014 (+8) [ 2005-10-05, 21:29 ] [ + | - | X ]

<Erve> ibbrembo
<Baker> Thats the new Apple product isn't it?
<Baker> iBrembo
<Erve> yeah, internet brakes
<wild`> what will they think of next, an iBenzor?
<Freaek> iTron
<wild`> that's tIron :P
<Erve> hahah
<Freaek> good point
<Erve> an internet iron
<Erve> oh the ironing

Quote #3030 (+8) [ 2005-10-17, 20:20 ] [ + | - | X ]

<Hunter> um :O :S :(~~~ :brokenheart: :drooping rose: :angry: :phone:
<Hunter> apparently thats what im like after chicks
<BenZApple> you give head... with a funny lip pattern, then dribble, then break her heart, come impotent, get angry, and shane warne rings?

Quote #3106 (+8) [ 2005-11-24, 20:53 ] [ + | - | X ]

[nbound] how do you make a quit message anyway????
[modafroman] slash guit message
[FatMan] nbound: handy thing called the tools -> options
[mazzanet] nbound: type /quit [message]
[mazzanet] and it'll store your message
[FatMan] ^^ or that
[mazzanet] so when you /quit next, your message will appear
[nbound] yeah i couldnt find it in options
[nbound] message goes in []'s?
[mazzanet] no
[mazzanet] well you can if you want
[nbound] okiez :)
[ace234] what you put afet /quit will be in your quit message
Quit: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130] [Quit: Disconnecting from the Matrix.....]
FatMan high-5's mazzanet
[FatMan] well played.
[mazzanet] hah!
Join: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[nbound] did it work?
[nbound] lol
[mazzanet] no
[ace234] try alt + z
[mazzanet] you better do it again
Part: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[Azrael] lol
[Bern] hahaha
mazzanet hi-5s ace234
[bungs] hehe
Join: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[Shaun] You guys are mean.
[nbound] dammit
[nbound] whoever said that
FatMan straightens up his halo
[ace234] hmm try /raw server quit <message here>
[mazzanet] nbound: try /server quitmsg [message]
[mazzanet] ...which is the same as ace234's
[mazzanet] you don't need the /raw
Quit: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130] [Quit]
[ace234] hehe
[Azrael] Lol
[bungs] :)
[ace234] mazzanet but it makes it harder to understand for the n00bs so they do it anyway
[mazzanet] /raw server doesn't do anything...
Join: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[nbound] okiez that definately didnt work
[ace234] it does, it just passes everything after the /raw straight to the server
[nbound] it tried to connect to a server called quitmsg
[mazzanet] and 'server' isn't a valid command, so nothing will happen
[[nbound] im using mIRC if that helps
[mazzanet] oh
[mazzanet] you need to get an operator to set it then
[mazzanet] type /join 0,#help
Part: [nbound] [XXXXX@202.22.161.130]
[FatMan] hahaha
[ace234] haw haw
[Bern] lolol
[ace234] this has to be ugboxed

Quote #3380 (+8) [ 2006-05-26, 01:17 ] [ + | - | X ]

<aftahours> grr some dickhead friend of mine swapped my missus' contact number and mum's number around on my phone
<Hell_Fire> lol aftahours
<maddcore> rofl, sent any sexy messages to your mum?
<Stygian> oh god no...
<aftahours> 'hey you got some sexy clothes to wear on sunday when i pick you up?' went to my mum
<aftahours> so did a fwe others
<FatMan> hahahahaha afta

Quote #3115 (+8) [ 2005-11-30, 00:06 ] [ + | - | X ]

<Jessica> Dear overclockers,
<Jessica> Being capped blows.
<Jessica> Love Jessica.
<Manol> Dear Jessica,
<Manol> Welcome to Australian Broadband
<Manol> Love Manol
<Manol> xxx

Quote #3151 (+8) [ 2005-12-20, 17:12 ] [ + | - | X ]

<Daltasaur> my nipple is inverted, i need ice to make it come out and play :\

Quote #3169 (+8) [ 2006-01-04, 09:46 ] [ + | - | X ]

<Turophile> Who here wouldn't date / otherthings with/to Jennifer Morrison?
<MonoJoker> Turophile that's a question for the pub
<Turophile> Sure, she was born in 1979.
<V8R[ws]> is she female?
<MonoJoker> lol
<Turophile> Yes.
<V8R[ws]> that'll do!
<Turophile> She's also in House... she's the hot one.
<SirPNut> <V8R[ws]> is she female? <-- as if descriminate like that....
<SirPNut> has she got a pulse ?
<V8R[ws]> hahah
<V8R[ws]> is she warm!?
<Grosby> "if I push her, will she move a little"

Quote #3494 (+8) [ 2006-08-06, 13:30 ] [ + | - | X ]

<One``> beta was a bad boy. he was evil. he shall not be missed and the intentions of the asteroid shall be viewed as peaceful
<Teddybear> beta got banned?
<Teddybear> wow, there must be a god up there
<Shaun> Beta got banned? What caused that?
<Asteroid> Beta being himself?
<One``> beta was banned?
<Teddybear> and people wonder how rumours start
<Teddybear> :p
* beta (aimmig@203-217-35-171.dyn.iinet.net.au) has joined #overclockers
<Teddybear> BWAHAHA...

Quote #3578 (+8) [ 2006-10-03, 09:18 ] [ + | - | X ]

enigma: i'm a fan of arguing on irc too, it's what it's made fo
enigma: *for
brodsta: Senate Question Time on irc!! :D
brodsta: how kool would that be
brodsta: "FFS will the member for Warnambool please sit down!"
brodsta: "STFU"
V8R: "GTFO!"

Quote #3626 (+8) [ 2006-11-10, 17:33 ] [ + | - | X ]

* afta|z was kicked by afta|z (afta|z)
* afta|z has joined #overclockers
<afta|z> oops

Quote #4082 (+8) [ 2007-04-19, 21:08 ] [ + | - | X ]

<wayne> anybody tried feisty fawn yet?
<Bern> is that a brand of vennison

Quote #4111 (+8) [ 2007-05-09, 16:18 ] [ + | - | X ]

<Deadeye> im doing work
<Deadeye> and they call a fucking fire drill
<HrdwrBoB> ahahaha
* Deadeye isnt moving...
<Deadeye> im going to die in a fire :D
<Deadeye> the fire alarm here is fucking annoying
<Deadeye> BOOOP BOOOOP BOOOOP BOOOOP
<Deadeye> im shoopin da booop
<Deadeye> announcemtn was just said...
<Deadeye> fire wardens please evacuate...
<Deadeye> someone just yelled out
<Deadeye> WHAT ABOUT US?!

Quote #4144 (+8) [ 2007-06-05, 16:53 ] [ + | - | X ]

<lolcat> Haikus are easy
<lolcat> But sometimes they don't make sense
<lolcat> Refrigerator

Quote #4053 (+8) [ 2007-03-11, 21:19 ] [ + | - | X ]

<Jake> Heh. Now SupCom won't start.
<Jake> Unable to start
<Jake> Please verify system meets minimum specifications.
<@Frag_Lord> lol u fail
<Jake> That's the most depressing error message I've ever gotten.
<DJ_HiP> mm that sure is a blow to the e-penis
<@Frag_Lord> indeed
<Jake> I was playing it earlier, but still.
<DJ_HiP> tis like a girl saying "are you sure your hard?"
<@Frag_Lord> lol
<Jake> Haha.
<@TheWedgie> "is it in yet?"

Quote #4074 (+8) [ 2007-04-10, 21:56 ] [ + | - | X ]

* TheWedgie ponders how many people in here have "NWS" and "NSFW" on highlight
* wayne adds NWS and NSFW to highlight
<Ze> TheWedgie : that's a good idea
<wayne> NWS
<wayne> NSFW
<wayne> I wonder how many people just rushed to IRC
--> Stygian (Stygian@58.179.191.229) has joined #overclockers
<Gary_J> wayne, Stygian wasn't even on IRC and he knew what you said! :)
<Stygian> bah. What did I join after?

Quote #4011 (+8) [ 2007-01-17, 10:49 ] [ + | - | X ]

<Scyth0r> http://www.cnn.com/2007/TECH/science/01/16/environment.animals.reut/index.html
<Scyth0r> i saw this and my immediate thought was "that monkey is clinging to a penis"

Quote #4344 (+8) [ 2008-07-10, 22:34 ] [ + | - | X ]

<Agg> everything I do is a work expense
<Agg> power, phone, hardware, vehicle, training, camera stuff, everything
<Agg> i registered beerdrinker.com.au in an attempt to be able to claim beer on tax but my accountant took a somewhat dim view of that, boo.

Quote #157 (+7) [ 2002-12-12, 03:20 ] [ + | - | X ]

* Rudeboi would like to announce, contrary to smokeyou.org implies, that he is NOT GAY
<FreeFrag> Rudeboi, not what you said last night baby

Quote #74 (+7) [ 2002-11-14, 08:35 ] [ + | - | X ]

<Darkness> tron : I bet you have a lot of ideas, right?
<thetron> Darkness quote me from the movie "the castle"
<Darkness> tron "Fuck off you clown?"

Quote #93 (+7) [ 2002-11-19, 04:25 ] [ + | - | X ]

<the_essent> yeah well my 19" flat shit on all ur montors
<milenko> the_essent: my moniter shits on yours
<Agg> my dad could beat up your dad

Quote #124 (+7) [ 2002-11-25, 08:28 ] [ + | - | X ]

<risesies> Rudeboi: im not complaining my names in the topic :D
<Rudeboi> so if the topic said "<risesies> i am a gay fuck who likes to suck cock" you'ld be happy your name was in the topic?
<risesies> umm ok maybe not :)
<Rudeboi> risesies: too late
*** sniper1400 changed topic to '<risesies> i am a gay fuck who likes to suck cock"'
<Cav> so it was written in oz.org 3:11, and so it was done
<risesies> oh fuck

Quote #153 (+7) [ 2002-12-11, 12:04 ] [ + | - | X ]

<Spartacus> my ex g/f was good at lappies :D
<Firemoth> Spartacus, the local stripper isn't a girlfriend dude.. :P

Quote #268 (+7) [ 2003-01-18, 12:27 ] [ + | - | X ]

<z3n|A> sif broadband, go SDSL or ADSL

Quote #327 (+7) [ 2003-02-13, 04:06 ] [ + | - | X ]

<sabz> The funny thing is... Firemoth always goes ":("
<Firemoth> I do not :(

Quote #347 (+7) [ 2003-02-22, 02:02 ] [ + | - | X ]

<Immo_G> morrowind isn't about good or evil, or adventuring
<Immo_G> its about making money
<Immo_G> and killing people standing around, and stealing all their clothes
<Immo_G> and leaving a long trail of naked dead people in your wake

Quote #417 (+7) [ 2003-03-23, 22:03 ] [ + | - | X ]

<Leigh> that was the nastiest thing ever.. my mum walked into my room and starting searching around in my drawers.. so i said, what are you doing.. and she says searching for haemoroid cream, i thought hmm.. what ever.. and went about my business.. when i asked her again she whooped out a small tube of it from my drawer..
<Leigh> who the fuck plants haemoroid cream on peoples

Quote #642 (+7) [ 2003-06-09, 14:52 ] [ + | - | X ]

<Narc|Busy> I'm seriously thinking about driving down the road to grab some lollies..
<Banzai> Narc|Busy you fat poo. If it's just down the road ... WALK!
<Narc|Busy> Some sour lollies would go down well...
<Narc|Busy> It's about a 45 minute walk Banzai, I can't afford to waste an hour and a half today...
<Banzai> Well, that isn't down the road is it?
<Narc|Busy> It's only a 5 minute drive...
<Yaleman> Banzai: it IS down the road, just a fair distance
<Rage> narc, just how slow do you walk?
<Narc|Busy> What you should ask is how fast I drive..

Quote #665 (+7) [ 2003-06-12, 15:50 ] [ + | - | X ]

<Thumblister> yes i really wanted to be at PC4 but I really had to be somehwere else
<LiquidBlues> Thumblister: How are those breast implants taking then?

Quote #670 (+7) [ 2003-06-15, 10:19 ] [ + | - | X ]

<BamBam> Sole is going to hit some. :P
<SoleSurvivor> Speaking of that.
<SoleSurvivor> I was watching porn yesterday with 6 guys and 1 girl.
<SoleSurvivor> Never again.
<SoleSurvivor> I felt so....gay.
<Rowin-Dincht> SoleSurvivor; what the hell did you expect, to feel all happy and tingly inside
<BamBam> You know they were just hoping the could oops into each other.
<damn> Solesurvivor... how did you get the girl to watch it?

Quote #702 (+7) [ 2003-06-26, 19:05 ] [ + | - | X ]

<Strange1> I got Sea Monkeys!!
<WhiteyFord> sea monkeys? like in the tank?
<Strange1> yeah in the tank
<Strange1> they hatched 2 days ago
<Strange1> when they get big and strong... i'll feed them to my tropical fish
<D_Web> lol

Quote #717 (+7) [ 2003-07-03, 20:15 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> my brother found out why his XBs alloy head crossflow 250 isnt as powerful as it should be
<knowsfords> the rings are shot... so he is getting it rebuilt
<Falkor> My sister figured out why her car isn't as powerful as other cars.
<Falkor> Its a daewoo.

Quote #785 (+7) [ 2003-07-15, 21:17 ] [ + | - | X ]

<@DNT-PSH-ME> im boreddddddd
<@_NeMeSiS_> Whack It.
<@DNT-PSH-ME> already did
<@_NeMeSiS_> Only once?

Quote #805 (+7) [ 2003-07-21, 01:51 ] [ + | - | X ]

<Shorty> ther ewas a fly on my monitor
<Shorty> i tried 2 scare it with my cursor

Quote #823 (+7) [ 2003-07-28, 14:37 ] [ + | - | X ]

<Eroda> noone love me :(
<sabretooth> Nup.
<sabretooth> Feel the unlove.
<biatch> that's ok Eroda, i'll unlove you
* Lurks feels sabretooth's unlove
<Iroquois> err
<Rik|busy> hmmm
<sabretooth> Unhhh.
* Rik|busy runs away
<sabretooth> How about you don't
<Lurks> shit thats going to get chopped
* Lurks waits for the OCAU Topic Surgeon to arrive
<Rik|busy> it's a rather topical conversation...
<sabretooth> Someone's probably at smokeyou right now.
<Lurks> yeah and it is probally you
<sabretooth> I'd rather not have a record of that, personally. :)

Quote #861 (+7) [ 2003-08-09, 10:29 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> Sciby!
<@Sciby> What?
<mazzanet> hi
<@Sciby> STFU.
<mazzanet> ok

Quote #911 (+7) [ 2003-08-15, 14:49 ] [ + | - | X ]

<Excession> Yale: I'm bored, throw me a boner here.
<Excession> Um...
<yale_work> ...
<Excession> Nevermind.

Quote #929 (+7) [ 2003-08-19, 17:23 ] [ + | - | X ]

<Zoidburg> hey if you have as much porn as you say.....
<nEoLIthIc> 5gb :P
* nEoLIthIc/#Overclockers hides his X partition
<Zoidburg> LOL
<nEoLIthIc> that seriously is what the letter is :P
<Zoidburg> hm...
<Zoidburg> maybe i need an X partition
<Zoidburg> ive only got 1 gb tho :(
<echelon> I think you need a GF partition :P

Quote #953 (+7) [ 2003-08-26, 20:37 ] [ + | - | X ]

(biatch): urghn, make it better
* sabretooth makes it better for biatch.

Quote #978 (+7) [ 2003-08-31, 18:52 ] [ + | - | X ]

* aftahours contemplates having a shower
* aftahours looks at ajax spray and wipe...hmm this could be easier than what i think

Quote #989 (+7) [ 2003-09-02, 20:47 ] [ + | - | X ]

<Tazmin> my fone got flogged 2day
<Tazmin> im just pissed about the sim card...dun care about the phonw
<Tazmin> some of those numbers i shall never be able to get back :(
<Chastity> tsk tsk ppl who rely on technology :-P
<Tazmin> pffffttt,chas my phone was like my other brain
<RoSWeLL> so your phone was like a penis is to a male ?
<Chastity> that's even more scary :-P
<RoSWeLL> guess i can understand the logic there

Quote #992 (+7) [ 2003-09-03, 09:08 ] [ + | - | X ]

<echelon> I got up at 3AM this morning. Had to drive the family to the airport. :rolleyes:
<knowsfords> what kind of duct tape did you use... and did you make sure their tickets to zurich werent return?
<echelon> Zurich? The boxes were stamped HELL.
<echelon> :p
<Falkor[A]> You sent them to england?! you bastard!?! :P

Quote #994 (+7) [ 2003-09-03, 22:12 ] [ + | - | X ]

<Crudmuffin> FUCKING COCKSUCKING CUNTS!!!
<D_Web> hahahah
<Crudmuffin> I didn't mean to paste that :)
<Crudmuffin> Anyway, I'm going to bed.

Quote #998 (+7) [ 2003-09-05, 12:47 ] [ + | - | X ]

<Refle}{> so okay, if i go out and buy some generic DDR333 like 2x256mb sticks i can run it in DC mode provided the board supports DC ?
<VooDoo> different sticks have differant timings internally
<Refle}{> can you manually set the timings?
* Sticks/#overclockers makes a mental not to change his nick to something no-one mentions in the course of discussing technical issues.... WTF can't you fuckers say "ram module"?
<Refle}{> lol
<chubba> haha, i was wondering about that..
<V8R[2400]> module, wtf is that?? :)
<VooDoo> at least the discussions of voodoo cards has slowed

Quote #1021 (+7) [ 2003-09-10, 00:15 ] [ + | - | X ]

<Agg> I've never actually made that noise because of sabz, biatch, so forgive me if I get the pronunciation wrong. :)
<sabretooth> Agg's still in denial.
<Agg> no i'm not!
<sabretooth> Agg, I was good, don't you deny it :P
<Agg> hmm, that explains where that 2 minutes I can't remember went.
<sabretooth> You... you... floosy!
* sabretooth takes off the ring and throws it at Agg.
<Agg> yeah, well, i faked every one of 'em, bitch!
* sabretooth slaps Agg, storms out and slams the door behind him.

Quote #1073 (+7) [ 2003-10-05, 05:55 ] [ + | - | X ]

<Sponge> he coloured his dick in with a black texta then tried to wash it off
<Sponge> now its all purple
<hr|Assig> ROFL
<Sponge> purple intruder we call him now
<hr|Assig> ROFLMAO