news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #890 (+1) [ 2003-08-13, 10:54 ] [ + | - | X ]

<echelon> seeya soon
<NozzUni> seeya soon
<NozzUni> jinx :-)
<echelon> mmm mm m mmm mmmm!

Quote #913 (+1) [ 2003-08-15, 22:39 ] [ + | - | X ]

* knowsfords pats Rik on the head and gives him a chocolate chip cookie
* Rik pats knowsfords and gives him head

Quote #922 (+1) [ 2003-08-18, 17:11 ] [ + | - | X ]

<aCeNospell> i had better my skill
<echelon> you had better your typing :P
<aCeNospell> i that too,

Quote #955 (+1) [ 2003-08-27, 17:15 ] [ + | - | X ]

<FLoRa> bundy
<FLoRa> smells
<FLoRa> like
<FLoRa> poo
<FLoRa> !
<bundy> i did about 5 minutes ago when i farted
<Joel`28k> rofl

Quote #958 (+1) [ 2003-08-28, 00:46 ] [ + | - | X ]

Rei (dohrift@adsl-202-89-169-133.arach.net.au) has joined #overclockers
<Rei> wtf
<Agg> it's called IRC.
<Rei> anyone read me
<Rei> ??
<Agg> no
<Rei> ok

Quote #965 (+1) [ 2003-08-28, 23:00 ] [ + | - | X ]

<_3pb_> one of my (2) cats has like a retard ninja thing goin on
<_3pb_> its hell scared of shit and goes all commando and stuff
<_3pb_> i think its even killed a man

Quote #1005 (+1) [ 2003-09-07, 13:50 ] [ + | - | X ]

<Sciby> thetron: Use your brain. The choppers in DC are apaches. Stop looking at the fucking rotors and look at the actual chopper and you'll see they're two different things. Not only were you dropped on the head as a child, but your parents dribbled you down the court for a 2 point lay-up.

Quote #1070 (+1) [ 2003-10-05, 00:29 ] [ + | - | X ]

<Sancho> theres this cab on the side of the road, been there since last night
<Sancho> broke down or something
<Sancho> ppl were tryin to jump start it yesterday, but i found out why it wont work...
<Sancho> cab number is 404...

Quote #1076 (+1) [ 2003-10-05, 20:36 ] [ + | - | X ]

(VooDoo): <<-- qualified Chef
(Falkor): <<-- qualified sex instructor
* VooDoo thinks Falkor qualifies as someone that thinks they have a clue but really what he was taught is all crap

Quote #1089 (+1) [ 2003-10-08, 04:11 ] [ + | - | X ]

[Quit] [x] badsektor [] [Quit: put the lube in the microwave, i'm on my way over now]
[ neolithic] rofl at badsektor's quit msg
[GooSE] ROFL... Yeah my brother is a bit fo a fanatic. He wants to be pro but he aint gonna be good enough i reckon (geez what a supportive brother I am)
[ neolithic] badsektor's your brother? ;)
[ neolithic] +r
[Hybrid] neolithic hes on his way ere but im not sure if i want him here after that msg :P

Quote #1091 (+1) [ 2003-10-09, 00:36 ] [ + | - | X ]

<echelon> <rodgrech> lo yalemon <-- you jamacan now rodgrech?

Quote #1104 (+1) [ 2003-10-11, 19:39 ] [ + | - | X ]

<Rage> woot, japanese chef challange on SBS
<Rage> bbl
<Rage> :D

Quote #1147 (+1) [ 2003-10-16, 20:40 ] [ + | - | X ]

<D_Web> I'm eating icecream off a plate with a fork because the dishwasher didn't go through last nigh
<D_Web> t

Quote #1148 (+1) [ 2003-10-16, 22:05 ] [ + | - | X ]

<Tens0p> first time i drove a car was down a quiet road near my suburb
<Tens0p> i was doing 20kmh and a fucking wallaby smacked the car and went over the bonnet
<Tens0p> that put me off for a few months

Quote #1153 (+1) [ 2003-10-18, 13:02 ] [ + | - | X ]

<Gibbon> hehe, I read that as boobs
<sniper64> hahahaha
<Gibbon> I wonder what I'm thinking about ......
<echelon> Gibbon: well, your birthday has only just gone, get a special 'present'?
<Gibbon> unfortunately not, echelon
<echelon> hehe
* echelon sends a paid hooker to Gibbon's house
<MadHatter> lol
* Gibbon wraps himself in latex and smears himself in chicken fat ... then waits ......

Quote #1159 (+1) [ 2003-10-18, 08:11 ] [ + | - | X ]

(Chemix) i'd join one of those alien religions, then when their not looking, i'd steal the aliens computer.
(Chemix) if that alien can use his computer for calculating space travel, could you imagine the fps you'd get in quake3

Quote #1164 (+1) [ 2003-10-19, 14:46 ] [ + | - | X ]

<Wolff> i saw 14 year old boobies last night... and i was leik... THATS SO WRONG... yet i still had to look, :)

Quote #1194 (+1) [ 2003-10-22, 01:18 ] [ + | - | X ]

<pace[W]> is it 5:30 yet
<Norgs> pace[W]: 4:16
<pace[W]> crap
<Norgs> whats wrong with your PC clock?
<pace[W]> i was hopeing it was wrong
<Norgs> hahaha

Quote #1205 (+1) [ 2003-10-23, 20:24 ] [ + | - | X ]

*** jeffry has joined #nightowls
(jeffry): hi all
(Trav): look...KILL IT!
* Trav beats jeffry with a stick
* Arucard Shits all over jeffry's face
*** jeffry has left #nightowls
(Trav): oh what a welcome for him :P
(halo): hahahahah!!
(halo): lol
(Arucard): ha ha ha
(Arucard): funny cunt
(Nemmy): lol

Quote #1208 (+1) [ 2003-10-24, 13:03 ] [ + | - | X ]

* brembo` farts
<brembo`> phwoar that stinks
* echelon hands brembo` a cork
<brembo`> bbiab

Quote #1242 (+1) [ 2003-10-29, 13:01 ] [ + | - | X ]

<DDsD> I just raped my face with some alcohol based skin cleaner
<DDsD> I feel so violated

Quote #1251 (+1) [ 2003-10-30, 23:25 ] [ + | - | X ]

<Rik> my ass in uncrackable
<Rik> actually
<Rik> wait a minute
<Rik> there's plenty of crack there

Quote #1267 (+1) [ 2003-11-02, 22:54 ] [ + | - | X ]

<Rik> ROFl, one of my mates fucked a chick with no arms
<WhiteyFord> what really Rik?
<WhiteyFord> thats odd
<WhiteyFord> no hand jobs :(
<Rik> yeh, he's in the Navy, he's done alot of fucked shit
<FreeFrag> :o
<Rik> he was telling me, he did her doggy style on the beach and was going hard, and when he finished, he had almost buried her head since she couldnt keep it above sand
<WhiteyFord> did she have arms before they started fucking?
<WhiteyFord> ROFL
<Falkor> lol she has no arms, and heres mike worrying about not getting a hand job :)
<FreeFrag> ROFL!
<WhiteyFord> ahahahahahahahahhahaa
<Falkor> hahaha
<knowsfords> heh.
<WhiteyFord> thats the most horrible funny thing i have ever heard

Quote #1284 (+1) [ 2003-11-06, 22:28 ] [ + | - | X ]

<Rik> M L G
<Rik> TP LK PF
<Rik> PL FK M M 宧
<Rik> _

Quote #1338 (+1) [ 2003-11-15, 22:27 ] [ + | - | X ]

<aftahours> haha you know you have your music up loud when your neighbour 1 block away says on msn: "omg i love that song"

Quote #1369 (+1) [ 2003-11-22, 20:05 ] [ + | - | X ]

(rodgrech) man im scared.... i gotta walk into a Apple store (nextbyte) next few days
(Snufkin`) wear protection
(Snufkin`) otherwise you might catch gay
(FreeFrag) Thier prices are an ass rape
(rodgrech) ill have my windblows xp cd with me for protection
(rodgrech) 179.00 for a 65 watt laptop charger
(Largo) haha instead of using a cross on posessed people, throw windows XP at them and watch them burn
(rodgrech) burnt windows xp cds cut up and made into ninja stars
(Snufkin`) haha
(rodgrech) or my ibook of doom with windows xp loaded on it :D
(Largo) i wanted to get an ipod, i gotta walk in there with a radiation suit
(FreeFrag) Lets not forget a full retail copy of MacOSX is $229 :o
(Tensop) Largo: shut your....
(Largo) they'd probaly consider that laptop weapon of mass destruction :p

Quote #1418 (+1) [ 2003-12-05, 18:45 ] [ + | - | X ]

<Pen|brb> wtf!
<Pen|brb> 2 pac is dead!
<Pen|brb> wtf
<port80> hahaah
<Pen|brb> :(

Quote #1464 (+1) [ 2003-12-29, 17:55 ] [ + | - | X ]

<Sim0n> oh dear god, if i ever lost my cable connection, i think id rather hang upself with the 56k modem cable than hook it up to the socket

Quote #1519 (+1) [ 2004-01-14, 15:10 ] [ + | - | X ]

<Squigy> Agg I AM NOTIFIYHING t32h WEB am,astER. SOMEHTING IS WORNG!
<Agg> oh noess!!1
<Squigy> heh, i see you are trained well in the art of 1227.
<Squigy> *fuck.

Quote #1527 (+1) [ 2004-01-15, 22:22 ] [ + | - | X ]

<Fod|Lego> "The CX Registry has shut off the goatse.cx domain suddenly and without warning."
<Draebor> lol goatse got fucked over
<Erve> now that's obvious Draebor
<Erve> (i.e. the gaping hole in his anus)

Quote #1555 (+1) [ 2004-01-25, 20:36 ] [ + | - | X ]

<aftahours> unsupported breasts bounce up to 8cm
<aftahours> thanks TV.
<mazzanet> !
<mackieman> lol
<Largo> the most disturbing thing i heard
<aftahours> now what am i going to think when i next am down the waterfront watching all the girlies walk along
<aftahours> mmm that one looks like about a 5cm bounce

Quote #1603 (+1) [ 2004-02-08, 12:33 ] [ + | - | X ]

<Rage> slip enough money into my g-string and i'd eat anything

Quote #1659 (+1) [ 2004-02-19, 16:34 ] [ + | - | X ]

<SuperTed> when i sing i get high
<SuperTed> :D
<Fall> my god
<aenima> when i get high, i sing

Quote #1727 (+1) [ 2004-03-06, 18:24 ] [ + | - | X ]

<@zRoYz> do you think you can be arested for making your daughter draw you porn lol
<@zRoYz> she draws the best amie type girls
<@zRoYz> guys at school in art take her pics lol

Quote #1730 (+1) [ 2004-03-08, 23:51 ] [ + | - | X ]

<TheRush> i soooo need to get ma shit together!
<adi> i need to do a shit, is that similar??
<TheRush> haha, i don't believe so but depends on your point of view i spose....
<GregM> Im sooo glad they dont carry stench over tcpip
<adi> lol
<adi> theres a company in the UK developing that though..
<adi> it has like 10 smells and costs $10K ^
<GregM> I hope its selective :)
<adi> i feel another beagle coming on..
<Joris> the real problem with smell over ip, is that it doesn't fit porn
<Joris> if a technology isn't applicable to porn, it won't conquer the internet
<Joris> (Joris' first law of internetomatics)
<GregM> put an old kipper behind your monitor Joris
<GregM> close enough
<adi> rofl

Quote #1743 (+1) [ 2004-03-15, 21:02 ] [ + | - | X ]

<PsychoMatt> bh, why do you have that many coins?
<bh> PsychoMatt: i take coins out of my wallet each day
<bh> because theyre annoying to sit on
<bh> and i just chuck them in this container
<Fragwizard> heh
<PsychoMatt> i could count the amount of coons i have in one hand
<PsychoMatt> COINS
<Lombers> that's going to ugbox
<Squigy> ...
<bh> haha

Quote #1744 (+1) [ 2004-03-15, 21:33 ] [ + | - | X ]

<Fall> go for 512kbps
<Fall> 256 doesn't allow for "rich multimedia content"
<nko> haha
<nko> it does
<nko> if by rich, you mean shitty
<nko> and multimedia, you mean text
<nko> and content, you mean file
<nko> 256 totally allows for shitty text files :P

Quote #1765 (+1) [ 2004-03-24, 18:52 ] [ + | - | X ]

<Rage> !google Victoria police
<D_Web> Result: Victoria Police - Internet - [ http://www.police.vic.gov.au/ ]
<DDsD> If google was a person, and i was a female, i would want to have its babies

Quote #1774 (+1) [ 2004-03-26, 15:50 ] [ + | - | X ]

<Peeka> omg
<Peeka> eww
<Peeka> omg
<Peeka> fuckin brother
<Legoman> hahaha
<Peeka> took a picture of his cock lastnight and i just found it in my phone

Quote #1820 (+1) [ 2004-04-11, 07:32 ] [ + | - | X ]

<Grosby> is it egg day today?
<Draffa> ?
<Draffa> ah, yes
<Grosby> aah shit
<Grosby> I thought it was yesterday :/
<Grosby> ask kids at work what the easter bunny bought them
<Grosby> no wonder why I got odd looks

Quote #1821 (+1) [ 2004-04-11, 19:30 ] [ + | - | X ]

<biatchx> Not really. sab isn't really welcome here. I'm not allowed visitors.
<PooJou> biatchx: are you in jail?
<biatchx> I live with my Dad yeah.
<biatchx> Only because it's convenient.

Quote #1868 (+1) [ 2004-04-23, 10:18 ] [ + | - | X ]

<ace234> fucken hell who keeps giving my email out to 12 and 13 year old girls
<ace234> 6 people have added me in the last 10mins and they are all 12 and 13:S
<Erve> well, treat them like new wine, put them in the cellar for a few years..
<Srebmol> yeah, but if you keep them longer than that they turn to vinegar :P

Quote #1872 (+1) [ 2004-04-25, 08:04 ] [ + | - | X ]

* rodgrech was an army hobo
* TensopAway was never an army hobo
<BBQ_69> now your just a hobo?

Quote #1884 (+1) [ 2004-04-28, 00:34 ] [ + | - | X ]

<@Agg> this drink is the same colour as the NVIDIA promo bag and the slots on my DFI mobo.. that can't be good
<Jayci> what are u drinknig Agg?
<Jayci> drinking*
<predder> nuclear waste evidently
<nwatts> hah
<bartobook> does anyone else here go to the ANU?
<nwatts> he's drinking UV die again
<@Agg> berri cordial.. supposedly 40% fruit juice.. but it's orange flavour, and simpsons-nuclear-material green in colour
<Jayci> eewwww

Quote #1915 (+1) [ 2004-05-04, 20:16 ] [ + | - | X ]

<Charlie> When ever anyone tells you you are hogging up the bandwidth
<Charlie> Tell them they are hogging up all the ugly

Quote #1933 (+1) [ 2004-05-07, 16:23 ] [ + | - | X ]

<idlerpg> XStatic, the FordsSuckWorld, has attained level 5! Next level in 0 days, 00:21:00.
<idlerpg> XStatic [4/19] has challenged knowsfords [15/235] in combat and lost! 0 days, 00:01:28 is added to XStatic's clock.

Quote #1967 (+1) [ 2004-05-17, 00:32 ] [ + | - | X ]

* ethanol slaps thetron around a bit with a large trout
<thetron> slap me on the but next time
* ethanol slaps thetron around a bit (on the but) with a large trout
<ethanol> what's a but, thetron?
<thetron> Your a n00b
<Lombers> its butt btw
<thetron> you sound like a alien thats just landed on the planet earth
<Lombers> thats not a very good insult thetron
<Lombers> try again
<Lombers> at least get a little personal :P
<thetron> Cont: An Alien whom never experience anal sex before
<thetron> "Earthing. Whats a butt?"

Quote #1974 (+1) [ 2004-05-17, 23:01 ] [ + | - | X ]

<Hunter> the worst rum hangover i had was after a friend's 21st and i woke up on the floor of his computer room with bin on my head and a large bruise on my forehead

Quote #2625 (+1) [ 2005-03-15, 00:02 ] [ + | - | X ]

<Rage> haha mad
<Rage> just went squid jigging
<WhiteyAIR> you what?
<wild> ...
<Rage> squid jigging
<Rage> fishing for squid
<wild> wait, 'fishing for squid' could also be taken the wrong way...
<Rage> its funny when you catch 'em and they ink all over the place
<wild> :o

Quote #2088 (+1) [ 2004-06-28, 23:21 ] [ + | - | X ]

<kizzzap> I recon all that UGBox needs is a porn section
<kizzzap> UGPorn