news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #1461 (+4) [ 2003-12-28, 16:20 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> Agg-: oh and i need a cronjob
<FreeFrag> dont be rude :o
<Agg-> jeez, you could at least buy me dinner first

Quote #974 (+29) [ 2003-08-30, 20:37 ] [ + | - | X ]

* Moose licks FreeFrags arse and grabs the cookie
<Moose> *kicks

Quote #3004 (+4) [ 2005-09-25, 19:30 ] [ + | - | X ]

<MrSnrub> im going to go listen to linkin park.
<Rara_Avis> why
<MrSnrub> because life is a constant battle

Quote #1915 (+1) [ 2004-05-04, 20:16 ] [ + | - | X ]

<Charlie> When ever anyone tells you you are hogging up the bandwidth
<Charlie> Tell them they are hogging up all the ugly

Quote #1726 (+6) [ 2004-03-06, 13:39 ] [ + | - | X ]

(Largo) your computer is your new spouse and/or partner
(PsychoMatt) damn right
(PsychoMatt) it folds but it doesnt iron :(
(Largo) LOL

Quote #2768 (0) [ 2005-05-19, 23:49 ] [ + | - | X ]

<@n00dle> you should be a mac reseller
<@Brains> Ha. I'm too ugly.
<@n00dle> But macs are underground
<@n00dle> you could wear a big cloak so nobody sees you
<@n00dle> just a talking shadow
<@n00dle> Introduce yourself as Malcom OS-X.

Quote #1276 (+3) [ 2003-11-04, 15:03 ] [ + | - | X ]

<ElCrunch> Ohh, the version of Johnny English I'm downloading appears to actually be Johnny English
<ElCrunch> Makes a nice bloody change
<DDsD> Its better when its lesbian pron
<Falkor> lol

Quote #2425 (+9) [ 2004-12-12, 17:18 ] [ + | - | X ]

* ProFX looks for other posts challenging my immense network resources
* ProFX (Pro@ProFX.net) Quit (Ping timeout for ProFX)

Quote #1674 (+5) [ 2004-02-22, 19:41 ] [ + | - | X ]

<@Draebor> were the rides any good?
<@DDsD|moofi> Yeah they were.. except i didnt go on any of them.. was too busy being jaded
<@Draebor> ahh fucker :) that was my main reason for wanting to go
<@DDsD|moofi> What, being Jaded? or using the rides? ;p
<@Draebor> rides damnit
<@DDsD|moofi> Heh, yeah.. i was going to say you can be Jaded at home -> http://www.jadedraver.com/
<@Draebor> pfft i could show superstar dj's how to take a dump
<Fod|Food> but you wouldn't have chix00rs offering to wipe for you :)

Quote #2386 (+3) [ 2004-11-14, 01:03 ] [ + | - | X ]

<outonanisl> lol, you should try jerking off drunk in a waterbed
<outonanisl> its like going on a rollercoaster, just kinda more wierd

Quote #2824 (-2) [ 2005-06-16, 17:43 ] [ + | - | X ]

(cln) haha..
(cln) my dad just got a card from a kid he sponsored
(cln) he had no fkn clue who it was from
(@kloud) lol
(cln) 'who's it from dad?' 'how the fuck should i know'
(cln) he was getting heaps angry
(cln) thought he had a secret admirer
[@tom] HAHA

Quote #661 (+6) [ 2003-06-12, 10:17 ] [ + | - | X ]

<nintendofreak555> how about this idea 4 a game:a fps where you go into an alternate dimension where its likethe underworld and u have to fight demons to get keys to open a portal 2 ur homeland
<TonyTheTiger1122> BORING
<Teddy_Dudeman> That's DOOM you moron
<nintendofreak555> FCKU!!1111

Quote #2575 (+4) [ 2005-02-10, 13:05 ] [ + | - | X ]

<Woob> zing.
<DJStudd> zong
<DJStudd> Is that a borg version of Ping? Pong!
<DJStudd> ?
<Wildhorse> star trek nerd
<DJStudd> rofl, I've never watched a full episode in my life
<Wildhorse> bullcrap
<Wildhorse> you have watched several with me
<Wildhorse> and how about the time you came and saw it at the movies
<Wildhorse> and that nemesis dvd you had/have
<Tatey> pwned

Quote #1939 (+5) [ 2004-05-09, 00:49 ] [ + | - | X ]

<Fod> the coke bottle defeated me
<Fod> so i cut the bastard open with a carving knife
<Fod> coke never tasted so good

Quote #1558 (+1) [ 2004-01-27, 16:00 ] [ + | - | X ]

<jimx> haha, some guy wants to know how to fix his malfunctioning floppy drive. i'm tempted to tell him to swap it with one from a work pc :)
<jimx> asking "How do I fix this floppy drive" is like asking "How do I re-use this staple?"

Quote #1945 (+10) [ 2004-05-09, 19:15 ] [ + | - | X ]

<WMinstrel> Hahaah
<WMinstrel> In the for sale forum
<WMinstrel> " 8 Adult Movie Tickets"
<WMinstrel> I was like "PORN! HUZZAH!"
<DDsD> I don't like the idea of going to watch an Adult Film in a theatre to find some dude sitting in the chair next to me ejaculating in my popcorn :/
<WMinstrel> Hahahaha.
<TensopAway> why are you taking popcorn into a porn movie?

Quote #2671 (+7) [ 2005-04-08, 12:49 ] [ + | - | X ]

CapnChron> (iiUsage) Peak: 3.583GB/20GB 18%, Off-Peak: 1.584GB/20GB 8%, Free: 18.848GB
<CapnChron> (iiUsage) Total Usage: 24.015GB Reset Date: 05/05/2005, Current Plan: iibroadband2 heavy
<zuus> Current Downstream: 45.87kb/s Current Upstream: 55.21kb/s
--- FragZzZZz is now known as Fragwizard
<cml> (iiUsage) Peak: 110.53MB/12GB 1%, BliinkTime: 141.18MB/12GB 1%, BliinkZone: 2.329GB
<cml> (iiUsage) Total Usage: 2.581GB Reset Date: 06/05/2005, Current Plan: Bliink 512 lite
<Fragwizard> (iiUsage) Peak: 246.07MB/10GB 2%, BliinkTime: 161MB/10GB 2%, BliinkZone: 7.57MB
<Fragwizard> (iiUsage) Total Usage: 414.64MB Reset Date: 06/05/2005, Current Plan: iibroadband2 medium
<zuus> (iiPenis) Peak: 12 inches, CumTime: 2.36 hours, ShootZone: #rice

Quote #2755 (-3) [ 2005-05-15, 19:12 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> I imagine it'd be hard to pilot a motorbike with an erection sticking into your back
<outonanisl> you should try flying a plane FreeFrag
<Quadbox> flying planes is easy
<outonanisl> that went completely over your head didnt it Quadbox?
<Quadbox> oh, with erection in back?
<outonanisl> yes
<Quadbox> yes, that could be tricky

Quote #1141 (+6) [ 2003-10-15, 18:21 ] [ + | - | X ]

<neolithic> FUCK
<neolithic> sister clicked restart on gateway
<rade> bye neolithic :P
<neolithic> turns out it was log off :P
<Darmok> panic merchant
<Fodzilla> drama queen
<aftahours> poof

Quote #1885 (+8) [ 2004-04-28, 00:55 ] [ + | - | X ]

<echelon> Alright, I'm going. I want to disconnect from the net on purpose for once.

Quote #2805 (+9) [ 2005-05-31, 17:29 ] [ + | - | X ]

[ rodgone ] on my toom stone i want /whois rodgrech
[ FatMan ] ok
[ rodgone ] ./rodgrech is on channel #dead
[ outonanisl ] rodgrech has quit #overclockers (dead)
[ rodgone ] hahaha
[ outonanisl ] rodgrech has quit #life (connection reset by peer)
[ rodgone ] rodgrech has quit #overclockers (connection reset by spider)

Quote #204 (+6) [ 2002-12-24, 04:28 ] [ + | - | X ]

<vindaloo> http://13inchclan.gonadland.com/crap/stfunew.jpg
<Sciby> Vinds, you worry me.
<Sciby> So very, very much.
<vindaloo> what? whaaaat?
<dec> I saw that coming :P
<Sciby> And thus, dec explains his sex life.

Quote #1877 (+5) [ 2004-04-26, 18:32 ] [ + | - | X ]

<\Roscoe\> Does anyone use the PIPE news servers for binaries?
<Rage> thats just a fancy way of saying "how do i download warez from pipe?" :P

Quote #913 (+2) [ 2003-08-15, 22:39 ] [ + | - | X ]

* knowsfords pats Rik on the head and gives him a chocolate chip cookie
* Rik pats knowsfords and gives him head

Quote #623 (+2) [ 2003-06-04, 19:10 ] [ + | - | X ]

<NertMonkey> * NertMonkey jumps up and down *
<kiddo> maenz
<NertMonkey> SOMEBODY ENTERTAIN NERTMONKEY!!!!!
* kiddo gets on his knees
<kiddo> oops
<kiddo> "wrong chan"

Quote #2097 (+10) [ 2004-06-30, 18:29 ] [ + | - | X ]

<wild> I hate cheap power tools.
* Erve has joined #channel
<Rik> speaking of cheap tools
<Erve> I'm cheap and quick.
<Rik> blow too soon
<Erve> and easy to replace

Quote #603 (+4) [ 2003-05-29, 01:57 ] [ + | - | X ]

(Darkness): There was a better online version somewhere. Where it gave it back to you in wav format. I once put a very nasty wav file (regarding a fat and ugly friend of my ex's) on a mix cd i made. Turns out, that cd came on at a party... MAN , was i popular after that one!
(MadHatter): lol
(MadHatter): logoff
(Darkness): I couldn't, it was real life!

Quote #1021 (+7) [ 2003-09-10, 00:15 ] [ + | - | X ]

<Agg> I've never actually made that noise because of sabz, biatch, so forgive me if I get the pronunciation wrong. :)
<sabretooth> Agg's still in denial.
<Agg> no i'm not!
<sabretooth> Agg, I was good, don't you deny it :P
<Agg> hmm, that explains where that 2 minutes I can't remember went.
<sabretooth> You... you... floosy!
* sabretooth takes off the ring and throws it at Agg.
<Agg> yeah, well, i faked every one of 'em, bitch!
* sabretooth slaps Agg, storms out and slams the door behind him.

Quote #2685 (+1) [ 2005-04-15, 01:54 ] [ + | - | X ]

<One``> i have a big head to fit extra dead brain tissue into

Quote #1809 (+6) [ 2004-04-07, 06:41 ] [ + | - | X ]

*** Nemo has left
<33735> hey your dads looking for you

Quote #2511 (+7) [ 2005-01-17, 22:22 ] [ + | - | X ]

*** Agg has joined #overclockers
*** Z sets mode: +o Agg
<Agg> omghi
*** Goofy[HSK] has quit IRC (Quit: omgby2u2)
<Agg> haha :)

Quote #666 (+2) [ 2003-06-13, 03:17 ] [ + | - | X ]

<RedOctober> brb
<RedOctober> Gota scare the shit outa my sister :P
<RedOctober> Muwhahah
<RedOctober> I got my sister, and her friend
<RedOctober> Damn I'm good :P
<RoSWeLL> how ?
<RedOctober> They were @ Newgrounds on my dad's PC
<RedOctober> I came from behind and waited ;P
<RoSWeLL> just use remote control panel ..
<RoSWeLL> pop up goatse on their screen
<RedOctober> Hahah
<RoSWeLL> thatd scare the shit out of em
<RoSWeLL> probally be scarred for life or left blind one of the two

Quote #57 (-1) [ 2002-11-07, 07:38 ] [ + | - | X ]

<Strange1> my GF died :( Thats why im using a 4Mb Trident
<Darkness> How much did she cost?

Quote #1346 (+4) [ 2003-11-16, 22:58 ] [ + | - | X ]

<rodgrech> anyone got a legendary rack to top off the combo?
<biatch> Yeah, I'm here

Quote #1889 (+3) [ 2004-04-28, 21:34 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> shit wtf
*** [Hex|a] is now known as [Hex]
<mazzanet> my pc just decided to reset
<Frag|TS> Ah, so netbus DOES work!

Quote #421 (+3) [ 2003-03-25, 21:15 ] [ + | - | X ]

<Kazashi> VooDoo: any word on my motherboard?
<VooDoo> ooops... me forgot to shit it (again) but good news was your 1700+ is now a 1900+
<VooDoo> oops SHIP
<VooDoo> damn now you all know where my hardware comes from
<dec> you're shitting motherboards? you should really see a professional about that....
<Kazashi> Thanks. I'll be sure to clean it thoroughly :)
* sabretooth changes topic to '<VooDoo> ooops... me forgot to shit it (again) but good news was your 1700+ is now a 1900+ <-- Come one come all to hear the story of VooDoo's magic arse'
<sabretooth> See VooDoo for CPU upgrades.
<wild> sabretooth: shouldn't that be see VooDoo's ass for CPU upgrades? :)
<VooDoo> pffft

Quote #252 (+28) [ 2003-01-15, 11:16 ] [ + | - | X ]

<Chamelion> im horny, time for IRC sex
* Chamelion has left #Overclockers
* Chamelion has joined #Overclockers
* Chamelion has left #Overclockers
* Chamelion has joined #Overclockers
* Chamelion has left #Overclockers
* Chamelion has joined #Overclockers
<Chamelion> splurt
<Chamelion> :P
<Forraje> i hate you
<PaulzY> did we have to witness that
<Chamelion> sorry :(
<PaulzY> go work on your stamina

Quote #1055 (+4) [ 2003-10-03, 01:47 ] [ + | - | X ]

* Joins: echetest (jrimms@ids.tuu.utas.edu.au)
<echelon> Smite him!
* wild[a] sets mode: +b echetest!*jrimms@ids.tuu.utas.edu.au
* echetest was kicked by wild[a] (And Trogdor smote the echetest, and all was laid to burnination!)

Quote #1437 (+7) [ 2003-12-12, 16:39 ] [ + | - | X ]

<Interloper> Type 'hardcore sex' into google and hit 'I'm Feeling Lucky'
<vecki> Is that like the 'weapons of mass destruction one'?
<Interloper> Yes

Quote #216 (+12) [ 2002-12-30, 11:23 ] [ + | - | X ]

<orlock> every time a flash animation appears on screen i jerk the mouse
<Darkness> I bet the mouse isn't complaining.

Quote #1527 (+1) [ 2004-01-15, 22:22 ] [ + | - | X ]

<Fod|Lego> "The CX Registry has shut off the goatse.cx domain suddenly and without warning."
<Draebor> lol goatse got fucked over
<Erve> now that's obvious Draebor
<Erve> (i.e. the gaping hole in his anus)

Quote #1948 (+13) [ 2004-05-10, 17:51 ] [ + | - | X ]

<biatch> Does anyone else get messages on IRC saying "spit or swallow?" ?!
<Mred32> lol. no
<ace234> id hope i dont
<biatch> I get a couple a day.
<Mred32> Whats the answer?

Quote #2933 (-4) [ 2005-08-13, 02:51 ] [ + | - | X ]

<kitt3n> lets cyber hello`jpg
<kitt3n> i bet you're hot
<hello`jpg> man
<hello`jpg> you got that rite
<kitt3n> :D:D
<kitt3n> ok u go first
<hello`jpg> I do things you cant beleave
<hello`jpg> ok ok
<BenZ|Lapto> like spell incorrectly?

Quote #2724 (-2) [ 2005-04-29, 12:56 ] [ + | - | X ]

<outonanis|> theres nothing quite like listening to nirvana whilst fucked over from spray painting to give you that warm junkie feeling

Quote #2104 (+7) [ 2004-07-03, 23:25 ] [ + | - | X ]

(Mothman): Which sex is the geekiest - how many guys are there compared to girls?
(synik): Are you retarded? It'll be 90% blokes, 10% chicks, and some wise ass like Mitch choosing the Miriam option.

Quote #4235 (+1) [ 2007-10-29, 00:18 ] [ + | - | X ]

mrwhippy: wow Agg is online, G'day Agg :)
mrwhippy: Is it possible to change my forum username?
Agg: hi! no.
Agg: but thanks for asking.

Quote #150 (-1) [ 2002-12-10, 12:02 ] [ + | - | X ]

* risesies does an evil laugh as he creeps up behind FreeFrag with a big hairy spider
* FreeFrag slaps risesies around a bit with a large trout
* FreeFrag slaps risesies around a bit with a large trout
* FreeFrag slaps risesies around a bit with a large trout

Quote #685 (+13) [ 2003-06-18, 23:52 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> afaik is some sort of acronym as far as I know...
<FuriousG> 'as far as i know'
<FuriousG> hey, i see what you said narc
<FuriousG> you suck
<FuriousG> make me look the fool

Quote #2874 (0) [ 2005-07-12, 18:45 ] [ + | - | X ]

<eDust> "hello helpdesk, i'm a saxaphone player. how do i use the internet?"

Quote #156 (+12) [ 2002-12-11, 11:07 ] [ + | - | X ]

<Rudeboi> /msg Z@channels.oz.org login Rudeboi 297411
<Rudeboi> bah - fuck
<l00b3r> lol
<WhiteyFord> lmao
<Narcolepsy> ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<WhiteyFord> hahahahahaha
<Erve> OMFG ROFL
* l00b3r takes over Rudeboi