news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31     Next >

Quote #2726 (+12) [ 2005-04-29, 19:25 ] [ + | - | X ]

<Rage> what can i say? i'm a dirty dirty corporate whore

Quote #4353 (+3) [ 2008-07-27, 21:30 ] [ + | - | X ]

<sg> HAI
<Tank> HAI
<@Wayne> HAI
<Tank> HAI
<glasnt> BAI
<@Wayne> NAI
<@Sniper9300> WAI
<Tank> YAI
<SirPNut> anyway, night guys
<@Wayne> GAI
<brodsta> NOWAI
<@Agg> FISH
<@Agg> wait, what

Quote #1362 (+8) [ 2003-11-20, 10:53 ] [ + | - | X ]

<@Fatal|PalaNIN> i can't find this t-shirt i like :/
<@Fatal|T0nY> :|
<@Fatal|PalaNIN> it might be in the hamper :/
<@Fatal|PalaNIN> yay
<@Fatal|PalaNIN> doesn't smell too bad
<@Fatal|T0nY> if it does just spray it with deo
<@Fatal|PalaNIN> yeah, but its wrinkly too
<@Fatal|T0nY> thats my domestic tip
<@Fatal|PalaNIN> so i'll just hang it up somewhere
<@Fatal|T0nY> oh if its wrinkly
<@Fatal|PalaNIN> i got about two hours till i'm going
<@Fatal|PalaNIN> a bit more, actually
<@Fatal|T0nY> lay it on the floor and roll over it
<@Fatal|T0nY> rofl
<@Fatal|PalaNIN> lmao
<@Fatal|T0nY> and try to laugh when you do it
<@Fatal|PalaNIN> why
<@Fatal|T0nY> cause then you will be rofl

Quote #2636 (+7) [ 2005-03-22, 15:23 ] [ + | - | X ]

<@Junkz> 2 beers and im already feeling it... wtf
<@Sciby> That's because you have girl bits.

Quote #1205 (+2) [ 2003-10-23, 20:24 ] [ + | - | X ]

*** jeffry has joined #nightowls
(jeffry): hi all
(Trav): look...KILL IT!
* Trav beats jeffry with a stick
* Arucard Shits all over jeffry's face
*** jeffry has left #nightowls
(Trav): oh what a welcome for him :P
(halo): hahahahah!!
(halo): lol
(Arucard): ha ha ha
(Arucard): funny cunt
(Nemmy): lol

Quote #2388 (+6) [ 2004-11-14, 19:23 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> Not much quizzing in #quiz
<Quadbox> not much murder in #death, either
<FreeFrag> lol
<Krypt0n> not much to download in #juarez,mexico
<Krypt0n> heh

Quote #637 (+8) [ 2003-06-08, 03:13 ] [ + | - | X ]

<hell|zzz> documents, music, movies, mum dont touch, and pictures
<hell|zzz> ok
<MadHatter> you have a folder that says mum dont touch?
<hell|zzz> not yet
<hell|zzz> will do soon tho
<MadHatter> lol
<MadHatter> you think she is going to "not touch" it because you labeled it so?
<Tri> lol, like that's going to work :)
<MadHatter> thats like sayin, hey mum, ive got porn here!
<hell|zzz> btw i said it to be funny
<hell|zzz> my stash is on cd
<ineffable> labelled, mum don't touch?

Quote #1104 (+1) [ 2003-10-11, 19:39 ] [ + | - | X ]

<Rage> woot, japanese chef challange on SBS
<Rage> bbl
<Rage> :D

Quote #4292 (+5) [ 2008-04-01, 17:00 ] [ + | - | X ]

<Deanodrvr> geez, i wonder what ebay nigeria would be like?
<Deanodrvr> 'please send it to my uncle, who's the prince' 'no way, my uncle's the prince too'
<Deanodrvr> 'does yours have 3 million in an overseas bank account?' 'no, he has 4 million, send me your details and i'll share it with you'

Quote #1682 (+7) [ 2004-02-23, 17:36 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> Why so quiet?
<FreeFrag> Could it finally have happened? +b *!*.n00b?

Quote #1501 (+9) [ 2004-01-11, 17:34 ] [ + | - | X ]

<h> oh, computers make mistakes - they keep using humans for data input!

Quote #2058 (+3) [ 2004-06-14, 21:05 ] [ + | - | X ]

<Carrots> but your just a script kiddie
<SoulReap> scripts my ass
*** SoulReap Quit (Exit: ( www.nnscript.de :: NoNameScript 3.73 :: www.XLhost.de ))

Quote #4190 (+3) [ 2007-07-22, 16:03 ] [ + | - | X ]

<Stygian> USB guitar is incredibly vague.
<Stygian> Wow! Signal output to USB! What a revelation!
<QSC> Stygian: why dou always have to have such a negative attitude
<Stygian> QSC: Because there's really nothing to get excited about?
<QSC> Stygian: Get a girlfriend, she'll help you
<Stygian> I have a positive output on things when it's due.
<Stygian> Also. Who the christ are you to make assumptions on whether or not I have a girlfriend?
<QSC> oh dude it's obvious.
<Radar_> Touchy subject, make it less obvious man
<Stygian> Oh? And how is it obvious?
<fen> ok now its really obvious
<Stygian> Radar_: I'm not denying that I don't have one.
<Shaun> HOW DO U KNO IM 12
<QSC> your online persona smells heavily of basement dwelling virgin
<Stygian> Heh.

Quote #1931 (+10) [ 2004-05-07, 02:56 ] [ + | - | X ]

<Firemoth> a nap? I need a full sleep.. I'm going to head to bed in a moment I think.
<Firemoth> Have to get up at 10am
<Nozz> <@Firemoth> a nap? I need a full sleep.. I'm going to head to bed in a moment I think. <-- what he said
<Nozz> <@Firemoth> Have to get up at 10am <--- what he said
* Nozz wonders if Firemoth is reading his mind?
<Firemoth> * Nozz wonders if Firemoth is reading his mind? <-- what he said

Quote #2700 (+4) [ 2005-04-21, 00:26 ] [ + | - | X ]

<the_squid> i hate having no job
<DarkNation> i hated having a job
<DarkNation> fkn every day after school for 4 hours
<the_squid> oh noes
<the_squid> woe is you
<the_squid> how did you manage having money
<DarkNation> so now ill be working teh weekends
<DarkNation> lol i loved having money
<Eminoir> boo fucking hoo
<DarkNation> i bought a fkn new computer in 3 months
<DarkNation> : P
* Eminoir hands squid a board with a nail in it and picks up a chain
<the_squid> not now em
<Eminoir> it's for him
<DarkNation> mwhaha
<Eminoir> asshat
<DarkNation> haha

Quote #1754 (+4) [ 2004-03-21, 18:51 ] [ + | - | X ]

<Stinger> f00k lets start a tv network called JBN
<Stinger> Jesus Broadcasting Network
<Stinger> and show softcore porn all day

Quote #735 (+2) [ 2003-07-07, 00:05 ] [ + | - | X ]

<RoSWeLL> lol haha i remember on friday u was on the end of that seat and nick was next to u, a chick had her arse in your face virtually and u grabbed one cheek she turned around what did she say to ya ?
<Sparks_> me?
<RoSWeLL> yeh man
<Sparks_> I fricking hope not....
<Sparks_> oh shit
* Sparks_ swears never to drink again
<Sparks_> bbias.....im just grabbing a beer from fridge

Quote #3271 (+11) [ 2006-02-25, 21:28 ] [ + | - | X ]

<SirPNut> no beta|happy, Stygian is living proof that gladwrap and a rubber band does not make an effective form of contraceptive
<beta|happy> gogo SirPNut
* DX` has joined #overclockers
<Stygian> lol gee thanks
<Agg> but marsbars wrappers are ok still, right? right??
* Z sets mode: +o Daemon
<Agg> king-size mars bars, of course, ahem
<Quadbox> lol agg, of course
<Daemon> Agg: only on the first of the month
<Quadbox> they're heat-sealed
<beta|happy> rofl
<Quadbox> :p
<Daemon> otherwise it's snickers :P
<beta|happy> Quadbox at what temp do they seal them ?
<Quadbox> no! cherry ripe
<Tabris> flake
<Agg> picnic bars are ok, but only for anal
<Quadbox> how the fuck should I know, beta|happy?
<beta|happy> coke bottle
<Daemon> Quadbox: it is? uh oh
* Agg was kicked by Agg (ffs)
<knowsfords> I cant find king sized mars bars/snickers around here :(
* Agg has joined #overclockers
<Quadbox> Agg: what, because they're peanutty and chunky? :p
* Z sets mode: +o Agg
<Stygian> lol
<Agg> aherrm
<beta|happy> Quadbox your the science freak
<Tabris> too low brow even for yourself
<Agg> Quadbox - coz they look like a turd.
<knowsfords> its only the single or the new dual bars
<Daemon> Agg: think, then type. It's a powerful combination ;)

Quote #630 (+5) [ 2003-06-06, 16:28 ] [ + | - | X ]

<Lombers> crap, that was the best idea I've had for my GF's bday by far
<sabz> You're going to play the piano for her with your MiniLombers?
<wild[a]> LOL
<Lombers> don't laugh, I play the piano :)
<Lombers> but I don't have a minilombers :(
<sabz> bwahahah
<Lombers> I was going to get tickets for coldplay
<wild[a]> roflmfao
<Nozz> hahahaha

Quote #1361 (+2) [ 2003-11-19, 23:10 ] [ + | - | X ]

<Matthew> ffs
<Matthew> dads looking at porn again
<Trav> like father like son

Quote #2413 (+4) [ 2004-12-07, 18:20 ] [ + | - | X ]

<Warhamster> i could see the cops raiding a lan and the guy dressed as a pirate running out with his pc

Quote #747 (+8) [ 2003-07-08, 00:04 ] [ + | - | X ]

<@NOFATCHIX> this nick is the best
<@NOFATCHIX> not 1 chic msgs me

Quote #1796 (+8) [ 2004-04-01, 13:31 ] [ + | - | X ]

<AERO> better again either a sulphur dioxide bomb or a helium bomb ;)
<AERO> we'd all talk like smelly high pitched barstards :)
<fenix> so we'd all turn into cs players?
<yale|busy> lol

Quote #1968 (+2) [ 2004-05-17, 01:25 ] [ + | - | X ]

<Agg> "glistening in the heat of bat" is a phrase i never ever wish to see you type again, Sticks

Quote #957 (+11) [ 2003-08-27, 17:13 ] [ + | - | X ]

<Pure-delight> ppl tell lies a lot - on my icq i put my details as being only 13 years old because i did not want strangers trying to have cybersex with me
<RoSWeLL> lol and what would stop them ?
<RoSWeLL> i thought it would encourage them more

Quote #1208 (+1) [ 2003-10-24, 13:03 ] [ + | - | X ]

* brembo` farts
<brembo`> phwoar that stinks
* echelon hands brembo` a cork
<brembo`> bbiab

Quote #1342 (+3) [ 2003-11-16, 14:46 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> Dear God, in the next version of mIRC could you please make it so I can tab complete long and complicated words like "vanilla" and "everyone"?

Quote #2261 (+2) [ 2004-08-23, 01:21 ] [ + | - | X ]

<Slyde> my roomate has been having sex.
<Slyde> That's about as close to getting any as I have been in like 4 years.

Quote #603 (+4) [ 2003-05-29, 01:57 ] [ + | - | X ]

(Darkness): There was a better online version somewhere. Where it gave it back to you in wav format. I once put a very nasty wav file (regarding a fat and ugly friend of my ex's) on a mix cd i made. Turns out, that cd came on at a party... MAN , was i popular after that one!
(MadHatter): lol
(MadHatter): logoff
(Darkness): I couldn't, it was real life!

Quote #2428 (+9) [ 2004-12-14, 16:49 ] [ + | - | X ]

* TheWedgie throws his shoe at D_WebWork.
* CrashDummy has quit IRC (*.net *.split)
* Falkor has quit IRC (*.net *.split)
* brembo` has quit IRC (*.net *.split)
* D_WebWork has quit IRC (*.net *.split)
* _DDsD has quit IRC (*.net *.split)
* Apok has quit IRC (*.net *.split)
* Falkor_ is now known as Falkor
<TheWedgie> crikey!
<TheWedgie> i think we win Falkor
<TheWedgie> now to share the booty

Quote #1215 (+5) [ 2003-10-24, 21:25 ] [ + | - | X ]

(Immo_G): had ya 12 barons table 'burgers' for the day
(tensop): eww barons table
(tensop): you know how they make that
(tensop): they stick a 20v+ probe to a peice of cardboard
(tensop): the other to some dog meat
(Immo_G): lol
(tensop): stick both of em in some water
(Immo_G): hahahaha rofl
(Immo_G): electroplated meat

Quote #2577 (+1) [ 2005-02-10, 19:03 ] [ + | - | X ]

<nate> to fix your three phase problem what you do is get an iceypole stick and use some tape to secure it in the safety switch so the thing doesnt turn off, even if its pulling 80 amps thru a 20 amp device.
<llamaboy> nate, you represent the bluntest tool in every shed in Australia...
<SPMX> LOL!

Quote #1097 (+1) [ 2003-10-09, 09:11 ] [ + | - | X ]

(Moose): Who cares about you are, after looking at that I am never talking to you again
(Moose): wtf

Quote #1476 (+7) [ 2004-01-05, 18:01 ] [ + | - | X ]

(ShadowB|ade) -17:49:35- (Aussie) our private channel was violated :) << but in a good way..
(Aussie) lol
(ShadowB|ade) pfft violated.. you make it sound like a 13yo girl :p

Quote #2747 (+1) [ 2005-05-12, 01:24 ] [ + | - | X ]

<sagit> it is currently precipitating heavily here
<hazza-> ?
<timace> its raining, fag

Quote #1081 (+6) [ 2003-10-06, 03:58 ] [ + | - | X ]

<aftahours> mmm im onto my 4th bowel of rice :D
<sabretooth> You eat your rice from a bowel?
<sabretooth> Eww.
<sabretooth> Dude.
<iconoclast> lol
<Wiz> ROFL
<Gibbon> heh
<aftahours> doh.
<Iroquois> brown rice, then?
<Iroquois> sorry.
<aftahours> maybe bowl
<sabretooth> Heh Iro
<bh> you eat shit for breakfast?
<iconoclast> sun rice
<Wiz> Taste a bit shitty really
<sabretooth> "Man this rice tastes like shit!"
<iconoclast> from where the sun doesnt shine
<aftahours> lol..i thought it had weavels in it :P

Quote #1950 (+1) [ 2004-05-11, 18:00 ] [ + | - | X ]

<aftahours> milo tastes like ass without sugar
<aftahours> hmm
<aftahours> *arse
<sabretooth> You've tasted ass?
<tensopaway> had your fair share.. damnit beat me to it

Quote #4238 (+5) [ 2007-10-31, 19:47 ] [ + | - | X ]

<@Agg> <dopefish_> Agg: are you a fan of SSL certificates <-- sure, i've got all their albums

Quote #4007 (+6) [ 2007-01-12, 15:14 ] [ + | - | X ]

<Strange1> so does anyone know how to open a .bun file?
<gords> with a knife utility?
<Strange1> ...
<gords> :P

Quote #3051 (+2) [ 2005-10-28, 09:41 ] [ + | - | X ]

oli: any car knowledgable people here?
Grosby: what do you need to know about a car?
oli: ive got a car sitting in the driveway with a jack under one side, and two piles of bricks on the other
oli: a monaro
oli: :(
Grosby: You live in Ipswich?

Quote #4091 (+9) [ 2007-04-25, 15:15 ] [ + | - | X ]

<Dopefish`> I've only heard of it happening a few times and one story involved ecstasy taking and going crazy with about 8 liters of water or so
<LemMinG> good old dihydrogen monoxide
<Wayne> hydroxic acid
<Wayne> hydrogen hydroxide
<Tabris> sky juice :P

Quote #4051 (+5) [ 2007-03-11, 02:28 ] [ + | - | X ]

kthnx: i can't stand the whole chimps family to be honest, the monkeys aren't the worst of it
kthnx: those stupid baboons with the weird faces give me the creeps
J_Blaze: baboons aren't chimps
J_Blaze: chimps, gorillas, humans, orangutangs
J_Blaze: are all hominids
J_Blaze: greater apes
J_Blaze: baboons are not
kthnx: oh wow
kthnx: what family do baboons end up in?
J_Blaze: yours

Quote #4026 (+7) [ 2007-02-01, 22:50 ] [ + | - | X ]

<biatch> ohhh love heart exhaust tips. hell no.
<biatch> and fluffy steering wheel covers
<biatch> for god's sake!
<biatch> get some common sense!
<brodsta> And "Crazy Bitch" sticker in hot pink on the rear windshield
<biatch> uurrnnggghhhhh!
<biatch> yeah all that crap!
<biatch> silly bitches.
<saboteur> have you seen my exhaust tip biatch
<Cav> biatch: get some common sense! <- im going to save that thought for my darkest hour
<brodsta> And don't forget all the Tweety merchandise!
<IKT> don't forget the huge dent at the front

Quote #1173 (+8) [ 2003-10-19, 07:28 ] [ + | - | X ]

(Enfilade): <reannah> Isn't that what a big sister does?
(Enfilade): <Enfilade> But the affection...
(Enfilade): <reanna> A big sister can give you cuddles.
(Enfilade): <riannah> :D
(Enfilade): <Enfilade> What about tender kisses?
(Enfilade): <riannah> Yes, on your cheek.
(CapnChroni): Eww
(CapnChroni): I do... Not.... neeed..... That.... sort..... of..... affection..... from.... my...... sister!
(Groomy): lol
(LordPie): can dish it out but can't take it eh CapnChroni?
(Narc|ZzZz): What if I want that sort of affection from your sister CapnChroni???
(Narc|ZzZz): *boom, tsssh*
(tensop): then you would have to get in the line behind CapnChroni, Narc|ZzZz

Quote #567 (+5) [ 2003-05-17, 17:51 ] [ + | - | X ]

<\Roscoe\> Chat room with a dead guy??
<Daemon> yeah, they were playing "natural selection"
<Daemon> it's a great game for gene clensing :P

Quote #2464 (+35) [ 2005-01-04, 01:49 ] [ + | - | X ]

* Jessica loves her FatMan pr0n collection
<Jessica> i like a bit of jerk
<Jessica> the band i mean
<Jessica> shit shit.

Quote #225 (+3) [ 2003-01-04, 01:41 ] [ + | - | X ]

<klif-e> we have a gaping great big hole in the front of our house atm
<Crudmuffin> heh, how come?
<Crudmuffin> You're burying the bodies?

Quote #1324 (+5) [ 2003-11-14, 00:16 ] [ + | - | X ]

<Anarki> MadHatter: I've been power-tool-free for two years. I went to counselling and everthing

Quote #1854 (+19) [ 2004-04-18, 19:08 ] [ + | - | X ]

<yale|book> *finds funny article*
<yale|book> "hey mum, come check this out!"
<yale|book> *clicks on wrong page, gets a stupid pr0n popup from a torrent site*
<yale|book> "anal parade, that's nice james"
<yale|book> *goes red*

Quote #2197 (+2) [ 2004-07-27, 22:41 ] [ + | - | X ]

<Decker> No, this is sillyness..WOOHOOWOOPWHOOOP
<Cav> Decker: nah, thats just being gay
<yaleman> and boy, would cav know about that :)
<Decker> Cav: you should know.
<yaleman> haha
<Cav> wow, i didnt expect that!