news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #235 (0) [ 2003-01-07, 03:15 ] [ + | - | X ]

<sabz> "my girlfriend says im a pedophile...thats a pretty big word for a 14yr old"

Quote #227 (+8) [ 2003-01-04, 04:38 ] [ + | - | X ]

<l00b3r> LIFE SUCKS
<Forraje> life is what you make it.
<l00b3r> lol
<l00b3r> I made life shit...
<Forraje> nice work

Quote #225 (+3) [ 2003-01-04, 01:41 ] [ + | - | X ]

<klif-e> we have a gaping great big hole in the front of our house atm
<Crudmuffin> heh, how come?
<Crudmuffin> You're burying the bodies?

Quote #224 (-7) [ 2003-01-02, 10:27 ] [ + | - | X ]

<enigma> w00t, got my first love.scr virus
<Chemix> i wish i got some rough.sex

Quote #217 (+10) [ 2003-01-01, 12:02 ] [ + | - | X ]

<Cav> the arse goblins are going to plant a bloody graet bomb that will kill everything bar cockroachers
<Cav> hehe
<Cav> cockroaches
<Cav> i said cock..

Quote #218 (+1) [ 2003-01-01, 11:02 ] [ + | - | X ]

<[P]engo> cheap bottle of scotch, some cigerettes, some porn, one hand
<[P]engo> all you need for a goodnight

Quote #223 (-1) [ 2003-01-01, 09:35 ] [ + | - | X ]

*** Cav has left #rice
*** Cav has joined #rice
<Cav> whoops
<Cav> wtf did i click then
<Narcolepsy> "wrong button"...
<Narcolepsy> It's like the 'wrong hole' error of IRC..

Quote #222 (+5) [ 2003-01-01, 08:10 ] [ + | - | X ]

<TBC> anyone up for hitting the harrys practise chat room with me?!
<spas> i would rather pick through my vomit to try and find out what i got up too last night

Quote #221 (0) [ 2003-01-01, 04:05 ] [ + | - | X ]

<Carrots> my mouse has cheese grease all over it... sorta nice
<Foos|Food> Carrots: I assume you mean your computer mouse
<Foos|Food> otherwise im worried you are getting all "richard gere" on us.

Quote #220 (+17) [ 2003-01-01, 03:44 ] [ + | - | X ]

<Syxx`> my local fish and chip shop is open
<Agg> some food places will be.. coz mums/wives are on holidays too and people need food :)
<Agg> (erm, I didn't mean that to come across quite as sexist as it did :) )

Quote #219 (+5) [ 2003-01-01, 03:39 ] [ + | - | X ]

<Carrots> feel like a dog shat in my head :-(
<jase> better than a camel shitting in your mouth
<Carrots> ew

Quote #215 (-4) [ 2002-12-30, 12:40 ] [ + | - | X ]

<dj-studd> tip of the day: Don't have sex with the baked bean can
<Cav> we did :)

Quote #216 (+12) [ 2002-12-30, 11:23 ] [ + | - | X ]

<orlock> every time a flash animation appears on screen i jerk the mouse
<Darkness> I bet the mouse isn't complaining.

Quote #214 (+14) [ 2002-12-29, 10:51 ] [ + | - | X ]

<K|dDO> you only have auto-rejoin if your a dickhead to get kicked...
*** K|dDO was kicked by Darkness (Let's see if you have it. :)- (Kick : 167)
*** K|dDO (sarge@...) has joined #overclockers
<Chemix> lol
<Malbert> lol
* Darkness rests his case.
<Moose22> lol
* dspring|tv ditto's Darkness
<DrillSGT> lol

Quote #213 (+1) [ 2002-12-29, 10:47 ] [ + | - | X ]

<K|dDO> Darkness: everyone knoes im a dickhead...

Quote #211 (+5) [ 2002-12-28, 12:01 ] [ + | - | X ]

<[P]engo> CHRISTINA AGUILERA GETS VIOLENT WITH KELLY OSBOURNE
<[P]engo> http://www.intelligentx.com/newsletters/entertainment/articles/story_ent5_122602.cfm
<[P]engo> lol
<VooDoo> ssshhhh
<VooDoo> your breaking the silence
<[P]engo> oh shit sorry
<VooDoo> so you should be
<VooDoo> its to late, its already broken now
<[P]engo> oh no whatever have i done!
*** ThomoH[B] has left #overclockers
<dec> look what you've done to Thomo
<dec> and you woke me up
<VooDoo> [P]engo, you really stuffed up this time.

Quote #212 (+5) [ 2002-12-28, 11:18 ] [ + | - | X ]

<aftahours> whats those script things called were it says like everything in a movie. like what they say word for word..
<Forraje> a script
<^catalyst> DURH

Quote #210 (+3) [ 2002-12-27, 11:24 ] [ + | - | X ]

<DeathStar> i have to flick my balls so i blow
<DeathStar> fuck wrong channeel
* DeathStar was kicked by VooDoo (WAY too much info)

Quote #200 (-4) [ 2002-12-24, 12:42 ] [ + | - | X ]

<DeathStar> *orgasm*
<DeathStar> fuck wrong channel
<DeathStar> dw
<DeathStar> k thxs

Quote #199 (+10) [ 2002-12-24, 12:42 ] [ + | - | X ]

<Draffa> you're not omnicient, just godlike :D
<stroggos2k> I think you're pretty damm close to allmighty
<Agg> okey dokey.. getting a little stalkerish now..

Quote #209 (+30) [ 2002-12-24, 10:02 ] [ + | - | X ]

*** YaleSmoke is now known as Yaleman
<CoRDWoRK> so if yalesmoke is when you having a smoke is yaleman when your having a man?

Quote #208 (+1) [ 2002-12-24, 08:32 ] [ + | - | X ]

<Lurks> K|dDO: come down to melbourne, they have been seen roaming the streets down here
<dspringau> Lurks: tasmanians aren't wild life

Quote #206 (-2) [ 2002-12-24, 04:32 ] [ + | - | X ]

<Erve> hmm odd, I just burnt a Nat King Cole Cd.. (god bless him), on both a 650mb and 700mb and they're both 48:19 secs.
<^catalyst> oh course they are.
<^catalyst> its not like the music magically slows down due to media

Quote #205 (+12) [ 2002-12-24, 04:29 ] [ + | - | X ]

* XiTatiON returns...
<sabz> Woohoo! He returned!
* XiTatiON returns...
<VooDooo> both personalities too it seems

Quote #204 (+6) [ 2002-12-24, 04:28 ] [ + | - | X ]

<vindaloo> http://13inchclan.gonadland.com/crap/stfunew.jpg
<Sciby> Vinds, you worry me.
<Sciby> So very, very much.
<vindaloo> what? whaaaat?
<dec> I saw that coming :P
<Sciby> And thus, dec explains his sex life.

Quote #201 (0) [ 2002-12-24, 04:04 ] [ + | - | X ]

<Madhatter> and did u mortage your bodily organs to buy a rock or two :p
<Mred32> No. The bank didnt want them...:/
<Madhatter> lol
<Madhatter> always the black market :)
<Mred32> I just slutted myself on the street for a few hours and the money poured in.
<Madhatter> your lucky you didnt have to give her 3 rings!
<Mred32> She came with two built in.......
<Tri> LOL
* Mred32 looks over his shoulder....
<Mred32> that was close....

Quote #203 (-1) [ 2002-12-24, 01:35 ] [ + | - | X ]

<BOB_LOE> Iris
<BOB_LOE> i like your breasts
<VooDooo> you like anyones breasts
<BOB_LOE> i think there nice
<BOB_LOE> true
*** Iris (~iris@...) Quit (Iris has no reason)

Quote #202 (-1) [ 2002-12-24, 01:20 ] [ + | - | X ]

<Malbert> fuckup Yaleman - i own your ass
<Yaleman> no, you rent it
<Yaleman> well that shut him up
<Malbert> pfft
<Malbert> i was being nagged
<Malbert> didnt shut me up at all
<Yaleman> what? my mum asking for payment again?
<Malbert> nah, i just swipe a credit card between her tits and she thinks she's paid

Quote #195 (-7) [ 2002-12-23, 12:34 ] [ + | - | X ]

<l00b3r> my sister is 29
<l00b3r> although being hot
<l00b3r> I would still fuck her
<l00b3r> I would fuck my dog if she wasnt 1bout 3" shorter

Quote #193 (+14) [ 2002-12-23, 12:31 ] [ + | - | X ]

<sabretooth> 140 so far. Not going to risk fast speeds with the cops active in the XMas period
<milenko> sabretooth: you shouldnt risk fast speeds fullstop.
<l00b3r> sabretooth speeding is baaad
<K|dDO> l00b3r: once he gets to 140 the yellow pages he is sitting on get blown away :)
<l00b3r> lol K|dDO
* K|dDO was kicked by sabretooth (That's funny coming from someone who's about my height - ##3)

Quote #190 (+8) [ 2002-12-22, 12:01 ] [ + | - | X ]

<Yaleman> I just got kicked out of an online pictionary game for drawing somepeople doing it doggie style :)

Quote #192 (-5) [ 2002-12-22, 02:27 ] [ + | - | X ]

* Narc|LAG pops a couple of 'mytestezitch' tablets...
<Draffa> lol
<Draffa> pass them over here

Quote #191 (-3) [ 2002-12-22, 01:22 ] [ + | - | X ]

<milenko> i love goatses cock
<Madhatter> mmmm
<K|dDP> yeah

Quote #189 (+15) [ 2002-12-21, 08:24 ] [ + | - | X ]

*** LoneWolf_ changed topic to '<Cav> completed :) * Cav opens it <Cav> MAN PORN! <Cav> fuck you both, im watchign it'

Quote #188 (+4) [ 2002-12-21, 05:31 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> Yaleman, http://little-bottle-on-my-desk.com
<Yaleman> you're about as useful as a toothbrush made of ants

Quote #187 (+1) [ 2002-12-21, 01:58 ] [ + | - | X ]

<Sciby> Aaaah, simpsons, is there anything finer?
<Sciby> Maybe a 48 hour non-stop orgasm... but simpsons are a close second.

Quote #182 (+4) [ 2002-12-20, 12:14 ] [ + | - | X ]

<Groomy> lol
<Groomy> jackass :P
<Yaleman> bah
<Yaleman> fuck you too
<Groomy> nah, cav is here
<Groomy> dont wana upset him
<Yaleman> yeah, fuck him then
<Groomy> ewww no
<Groomy> hehe
<Cav> morning all
* Groomy runs away screaming "NOT AGAIN CAV, ONCE WAS ENUFF!!!"
<Groomy> i mean err... hey

Quote #186 (+5) [ 2002-12-20, 07:36 ] [ + | - | X ]

<Rage> opteron: go take your HRT now
<Opteron> hrt?
<Erve> lol
<brembo`> hahaha
<Rage> ;)
<Opteron> sif i have a hrt
<Opteron> i cant even drive
<Rage> lol
<Rage> n00b :P
<brembo`> n00b
<VooDoo> n00b
<milenko> n00b

Quote #185 (+5) [ 2002-12-20, 07:02 ] [ + | - | X ]

<VooDoo> Eazy =Eazydzit from the forums???
<Eazy> yup
<Eazy> Is that a bad thing?
<Eazy> :D
<Strange1> yes
* Eazy is now known as anon

Quote #183 (+5) [ 2002-12-20, 01:42 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> OMG! Baker has no bunghole!!!
<Baker|BBL> You noticed Narcolepsy :D
<Narcolepsy> Can I see? jk..
<Baker|BBL> Sure! go to www.goa... err...
<Rage> :o

Quote #177 (+6) [ 2002-12-19, 12:25 ] [ + | - | X ]

<LoneWolf_> I
<LoneWolf_> bah
<VooDoo> you bah?
<VooDoo> do you bah often?
<LoneWolf_> :)

Quote #179 (+14) [ 2002-12-19, 10:02 ] [ + | - | X ]

<Cav> Groomy: i was so fucking sotned last night that i couldnt find my lighter
<Cav> it was in my hand

Quote #178 (+17) [ 2002-12-19, 02:18 ] [ + | - | X ]

<Rage> theres jewls or something under the orphanage or something?
<Rage> iirc
<Falkor> yeah.
<Fragwizard> yer
<Falkor> some weird story line. who thinks up this stuff?
<GoofyDenMk> americans..
<Rage> lol, nice one
<Falkor> lol
<Eses> i read that as
<Eses> there's jews or something under the orphanage
<Eses> and i thought that'd be fucking right

Quote #176 (+12) [ 2002-12-18, 11:37 ] [ + | - | X ]

*** Narcolepsy is now known as YaleNarc
*** Yaleman is now known as NarcYale
<NarcYale> Goofy[LaG]: We are borg. Join with us...
<NarcYale> Put down your weapons, resistance is futile...
*** NarcYale is now known as NarYalGoof
<NarYalGoof> Join us Kitt3n, resistance is futile...
*** YaleNarc is now known as YaleNarKit
*** sniper1400 sets mode: +m
*** NarYalGoof is now known as NrYlGooSni
*** sniper1400 sets mode: -m
<NrYlGooSni> Join us, sniper1400...
<Quadbox> I wanna be assimilated too!
*** YalNarKit is now known as YlNrQuKit
<Quadbox> w00t!

Quote #175 (+50) [ 2002-12-18, 11:26 ] [ + | - | X ]

*** VooDoo sets mode: +m
<VooDoo> you gunna continue to be lamers?
*** Narc|Yale is now known as Yes
*** Yes is now known as wait-no
*** wait-nop is now known as were-done
*** Quadbox is now known as lol

Quote #173 (+2) [ 2002-12-16, 08:46 ] [ + | - | X ]

* Cav throws Decker into the lake for backing into him
* Decker runs away from the gay men
<Cav> youll be running forever fool :P
<Hibba> Decker: u cant run away from ur self

Quote #172 (0) [ 2002-12-16, 08:45 ] [ + | - | X ]

<Hibba> hehe my name is reece
<Hibba> my name can be spelt, reese, reece, and Rhys
<Decker> err
<Decker> dude
<Decker> gayman
<Decker> reese butter cups is food
<Hibba> i know
<Decker> I wasnt callinh you buttercup
<Hibba> t00l
<Decker> fag

Quote #171 (+5) [ 2002-12-16, 08:19 ] [ + | - | X ]

<Decker> Cav worships the ass demon
* Cav is just like that :)
<Womb0> Cav: ur strange
<Cav> yeah
<Cav> im a complete fucking wierdo :)

Quote #170 (+2) [ 2002-12-16, 06:44 ] [ + | - | X ]

<PooJou> the meanest cars ive been are: Diablo (singapore) R34,33,32 GTR, HSV GTS, Ferrari F3 someting (modena - also singapore) 350Z :D
<Agg> you were a car?
<z3[n]> hah!
<z3[n]> we kno what he ment
<Nza> hahaha
<Rex-Out> coool... i wanna be reincarnated as a bird, but cars can also be cool
<Nza> multiple cars it would seem Agg, appears to have the ability to morph :P

Quote #168 (+4) [ 2002-12-15, 06:26 ] [ + | - | X ]

<Hadamona> I make the girls jealous when I tell em about my uncapped o@h