news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #1172 (0) [ 2003-10-19, 20:37 ] [ + | - | X ]

<wild> fuck I hate fileplanet.
<wild> whoever's responsible for fileplanet, I'm gonna stab 'em in the face with a red hot pitchfork.
<gords> you'd better hope it's not one of us then...
<wild> it's you, isn't it.
<gords> well yeah, but i won't really appreciate the pitchfork, so i'll choose someone else. it was...rik!
<Rik> hey what?
<gords> watch out for a wild wild that's wanting to stab you in the face with a hot pitchfork
<Rik> oh is that all

Quote #1183 (0) [ 2003-10-21, 07:49 ] [ + | - | X ]

(james-2): I don't use a virus scanner either
(tensop): james-: mind if i email you a little program i mate
(tensop): its called notavirus.vbs

Quote #1192 (0) [ 2003-10-22, 15:00 ] [ + | - | X ]

<yy> on the side of a bus i see an ad with four girls in bikinis
<yy> it goes
<yy> "why do one... dufour"
<yy> then i crack up like a spastic.
<Sciby> What's a dufour?
<Borg-Work> lol
<Borg-Work> n00b
<Sciby> lol, stfu.
<Sciby> Oh, wait. No lol.
* Wolfy wonders if Sciby knows what is going on .. yet
<Sciby> Yes, I know what's going on. I don't pay that much attention to deodorant...
* Borg-Work dcc's sciby a clue.exe

Quote #1197 (0) [ 2003-10-22, 21:04 ] [ + | - | X ]

<rodgrech> guess whos back, back again
<vossy> vossy back
<vossy> tell ya mums
<Fork> no it's vossy's back
<Fork> tell some men

Quote #1238 (0) [ 2003-10-28, 19:24 ] [ + | - | X ]

<Strange1> :( My dinner consists of a small serving of chips. The meat pie exploded taking the plate with it lol
<Strange1> I just put my pie on for 10 minutes on high instead of defrost
<Strange1> it went hard and then exploded. Shattered the plate
<knowsfords> bahaha
<wild> lmao

Quote #1262 (0) [ 2003-11-02, 14:26 ] [ + | - | X ]

<Tommmo> omghi2u
<Tommmo> >:D
<FreeFrag> tomMoo! leik hewo!
<Draebor> hihihi a/s/l? wanna cyber??!!
<FreeFrag> yeaaah!
<FreeFrag> 1111one
<Tommmo> he he he
<wild> /msg Draebor I put on my wizard robe and hat...
<Crudmuffin> buwahaha
<Draebor> bwhahahaa
<FreeFrag> ahaha!

Quote #1270 (0) [ 2003-11-03, 04:41 ] [ + | - | X ]

<thetron> Don't make fun jester of using a magical ass to tell me i'm wrong

Quote #1272 (0) [ 2003-11-03, 21:56 ] [ + | - | X ]

<Gibbon> hmmm, must be buy one tard get one free night

Quote #1359 (0) [ 2003-11-18, 23:47 ] [ + | - | X ]

<Daemon> gah, fuck linux blows
<CoRDWoRK> really?
<CoRDWoRK> cool, might install it then

Quote #1360 (0) [ 2003-11-19, 23:03 ] [ + | - | X ]

[BOB_LOE] I picked this chick up the other nite... Then i wake up the next morning, and she's rubbing her hand up and down my dick trying to wank me off... so i say 'you do that very well!' she said 'i should do, i used to have one'

Quote #1369 (0) [ 2003-11-22, 20:05 ] [ + | - | X ]

(rodgrech) man im scared.... i gotta walk into a Apple store (nextbyte) next few days
(Snufkin`) wear protection
(Snufkin`) otherwise you might catch gay
(FreeFrag) Thier prices are an ass rape
(rodgrech) ill have my windblows xp cd with me for protection
(rodgrech) 179.00 for a 65 watt laptop charger
(Largo) haha instead of using a cross on posessed people, throw windows XP at them and watch them burn
(rodgrech) burnt windows xp cds cut up and made into ninja stars
(Snufkin`) haha
(rodgrech) or my ibook of doom with windows xp loaded on it :D
(Largo) i wanted to get an ipod, i gotta walk in there with a radiation suit
(FreeFrag) Lets not forget a full retail copy of MacOSX is $229 :o
(Tensop) Largo: shut your....
(Largo) they'd probaly consider that laptop weapon of mass destruction :p

Quote #1407 (0) [ 2003-12-02, 00:49 ] [ + | - | X ]

(Chim) I masturbated with a cucumber. I washed it and a few days later my mom used it in a salad.

Quote #1418 (0) [ 2003-12-05, 18:45 ] [ + | - | X ]

<Pen|brb> wtf!
<Pen|brb> 2 pac is dead!
<Pen|brb> wtf
<port80> hahaah
<Pen|brb> :(

Quote #1477 (0) [ 2004-01-05, 18:57 ] [ + | - | X ]

<ernest> heh, and all these years i thought I was phallic

Quote #1491 (0) [ 2004-01-08, 23:21 ] [ + | - | X ]

<elementh20> arrrgh
<elementh20> leg ache
<Hunter> try taking your leg out of the fire
<Hunter> fire = burn

Quote #1492 (0) [ 2004-01-09, 00:56 ] [ + | - | X ]

<Spaar> I banged the smart chick on True Love!
<Firefrog> So? I smooched Bastila
<Spaar> bastard
<Migishu> ...
<Firefrog> and your cousin too
* Firefrog runs back to kotor
<Spaar> so did I
<Spaar> wait....
<Spaar> awww FUCK

Quote #1556 (0) [ 2004-01-26, 03:50 ] [ + | - | X ]

<BOB_LOE> i find the best way to pick a chick up is to walk up to them and say "national lottery winner", so i picked this chick up, took her back to my place, woke up the next morning and she go's "So what are you gonna buy me with the winings?" i said, "i was only a fucking dollar on the scratch cards!"

Quote #1701 (0) [ 2004-02-29, 22:08 ] [ + | - | X ]

<Biogenesis> i should make some homemade pr0n and distribute it as "latest playschool season" or something
<JesterX> http://www.illfuckinghostit.com/ haha
<Biogenesis> there's a market for flabby manboobs right?
<Draffa> ROFL
<NutPhucker> Biogenesis: for the low low price of $100 plus post - you can have my flabby manboobs
<Biogenesis> oo baby
<Tap3k> roflmao
<Tap3k> gold
<ravinfrog> heh
<nwatts> hahaha.. classic

Quote #1724 (0) [ 2004-03-05, 14:10 ] [ + | - | X ]

<Fod> well, what's more important, your education or your computer?
<Fod> (if you say education, i'll have option but to kick you)
<Fod> *no option
<Fod> jeez my english is shit today, i guess that's what you get for putting your computer ahead of your education :)

Quote #1730 (0) [ 2004-03-08, 23:51 ] [ + | - | X ]

<TheRush> i soooo need to get ma shit together!
<adi> i need to do a shit, is that similar??
<TheRush> haha, i don't believe so but depends on your point of view i spose....
<GregM> Im sooo glad they dont carry stench over tcpip
<adi> lol
<adi> theres a company in the UK developing that though..
<adi> it has like 10 smells and costs $10K ^
<GregM> I hope its selective :)
<adi> i feel another beagle coming on..
<Joris> the real problem with smell over ip, is that it doesn't fit porn
<Joris> if a technology isn't applicable to porn, it won't conquer the internet
<Joris> (Joris' first law of internetomatics)
<GregM> put an old kipper behind your monitor Joris
<GregM> close enough
<adi> rofl

Quote #1744 (0) [ 2004-03-15, 21:33 ] [ + | - | X ]

<Fall> go for 512kbps
<Fall> 256 doesn't allow for "rich multimedia content"
<nko> haha
<nko> it does
<nko> if by rich, you mean shitty
<nko> and multimedia, you mean text
<nko> and content, you mean file
<nko> 256 totally allows for shitty text files :P

Quote #1777 (0) [ 2004-03-26, 23:34 ] [ + | - | X ]

<Agg> small penis
* Z sets mode: +o Agg
<@Agg> big penis
<@Agg> simple

Quote #1821 (0) [ 2004-04-11, 19:30 ] [ + | - | X ]

<biatchx> Not really. sab isn't really welcome here. I'm not allowed visitors.
<PooJou> biatchx: are you in jail?
<biatchx> I live with my Dad yeah.
<biatchx> Only because it's convenient.

Quote #1822 (0) [ 2004-04-12, 17:31 ] [ + | - | X ]

<CapnChron> My sisters were talking about past life with my mum and I blurted out to darcy
<CapnChron> "You know you could be a hooker in other life on some corner somewhere, I could be your client"

Quote #1837 (0) [ 2004-04-15, 11:43 ] [ + | - | X ]

<D_Web> multinational and market...I am dyslexic today
<wild> you should join the DNA
<D_Web> DNA?
<wild> D_Web, national dyslexia assosciation. :)

Quote #1872 (0) [ 2004-04-25, 08:04 ] [ + | - | X ]

* rodgrech was an army hobo
* TensopAway was never an army hobo
<BBQ_69> now your just a hobo?

Quote #1881 (0) [ 2004-04-27, 14:37 ] [ + | - | X ]

<bdboy142> hey matt whats it like to be on the, the, the... OUTSIDE
<PsychoMatt> theres less prison sex
<bdboy142> i ment the outside of #overclockers :|

Quote #1884 (0) [ 2004-04-28, 00:34 ] [ + | - | X ]

<@Agg> this drink is the same colour as the NVIDIA promo bag and the slots on my DFI mobo.. that can't be good
<Jayci> what are u drinknig Agg?
<Jayci> drinking*
<predder> nuclear waste evidently
<nwatts> hah
<bartobook> does anyone else here go to the ANU?
<nwatts> he's drinking UV die again
<@Agg> berri cordial.. supposedly 40% fruit juice.. but it's orange flavour, and simpsons-nuclear-material green in colour
<Jayci> eewwww

Quote #1916 (0) [ 2004-05-04, 20:59 ] [ + | - | X ]

<Erve> bird in the hand... heh.
<Rik> better than cock in hand
<Rik> I'm sick of that sex life
<Erve> anytime
<Erve> are you disowning your own hand?
<Rik> yeh, but you don't want it... had alot of use
<Rik> starting to wear out

Quote #1974 (0) [ 2004-05-17, 23:01 ] [ + | - | X ]

<Hunter> the worst rum hangover i had was after a friend's 21st and i woke up on the floor of his computer room with bin on my head and a large bruise on my forehead

Quote #2389 (0) [ 2004-11-17, 20:26 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> Well
<Skitzo> I'd recommend HL2
<Skitzo> But then again
<Skitzo> I'm a HL2 fanboy ;P
<Tate> is it good
<Tate> I'm thinking of getting it maybe
<Skitzo> Tate
<Skitzo> Very good
<Skitzo> It's like sex, but I'm having it.
<Jubblies> lol thats sfunny

Quote #2874 (0) [ 2005-07-12, 18:45 ] [ + | - | X ]

<eDust> "hello helpdesk, i'm a saxaphone player. how do i use the internet?"

Quote #2088 (0) [ 2004-06-28, 23:21 ] [ + | - | X ]

<kizzzap> I recon all that UGBox needs is a porn section
<kizzzap> UGPorn

Quote #2155 (0) [ 2004-07-17, 22:42 ] [ + | - | X ]

<DJ_NARRRP> I had the worst day in history today man!!
<Dexta> what happened?
<DJ_NARRRP> got home at like 5:30am got up at 7am then from 9am till 5pm with out a fucking break I have been surrounded by BAGPIPES!!!!!!!!!!!
<DJ_NARRRP> I HATE CELTIC FORCE

Quote #2245 (0) [ 2004-08-15, 21:04 ] [ + | - | X ]

<Quadbox> Size is no guarantee of quality, One`` :p

Quote #2268 (0) [ 2004-09-01, 14:41 ] [ + | - | X ]

<Rage> bwahahahahah ahhahahahah
<Rage> a girl at school
<Rage> thought we had to vote in the US elections
<Rage> she thought the whole world did
<Rage> ...our country is fucked

Quote #2292 (0) [ 2004-09-18, 14:38 ] [ + | - | X ]

<Quilb> 1 and half hours of martial arts, 2 days of pain.

Quote #2321 (0) [ 2004-10-05, 19:00 ] [ + | - | X ]

<em> you're not supposed to talk about who you vote for
<GrrrRich> em - you what?
<dr_red> you can if you want, em
<em> its a secret ballad for a reason
* Bas compose election ballad
<mike> ballad :~)
<dr_red> just make sure you keep it a secret, Bas

Quote #2348 (0) [ 2004-10-20, 17:22 ] [ + | - | X ]

<Crudmuffin> wonder if my car insurance company would like it if they knew i were applying for a rally license

Quote #2369 (0) [ 2004-10-31, 23:26 ] [ + | - | X ]

<Soc> I rang a payphone just before. It was fun.
<Soc> [00:05] <Soc> "Hi, Is this a payphone?"
<Soc> [00:05] <Soc> "Yes. Yes it is"
<Soc> [00:05] <Soc> "Ah. Cool. Well, have a nice day"
<Soc> [00:05] <Soc> "wha, your a random! don't call again you freak!"
<Soc> she sounded cute. :)

Quote #2377 (0) [ 2004-11-09, 18:39 ] [ + | - | X ]

* Sticks just spent 10 mins playing with Knoppix-STD
<Sticks> it runs real nice on my desktop :)
<Postal> is that a new "dick and pussy disease"
<Postal> habib says condoms stop that

Quote #2382 (0) [ 2004-11-12, 01:10 ] [ + | - | X ]

<Firemoth> grr.. anyone know how to run a shell script which wont run even when the file has been set to executable?
* Firemoth looks at Quadbox
<Quad|dvd> Firemoth: I'd try executing it :p
<Firemoth> !
<Sticks> Firemoth - linux yeah?
<Quad|dvd> failing that, edit it and see what the problem is
<Firemoth> Sticks, yup
<Sticks> you're logged in as?
<Firemoth> root
<Quad|dvd> Firemoth: Try executing it with sh <scriptname>
<Iroquois> did you try ./file ?
<Sticks> ./<script>
<Quad|dvd> it might not have #!/bin/sh attatched
<Firemoth> When I type, ./blah .. I get.. : bad interpreter: No such file or directory
<Quad|dvd> Firemoth: Do what I just said then
<Firemoth> It has #!/bin/sh attached
<Firemoth> k
<Quad|dvd> or try bashing it
<Sticks> BASH!!!
<Sticks> always BASH!
<Quad|dvd> bash <script>
<Iroquois> #!/bin/bash dammit
<Sticks> bwwaaaahahahaa
* Quad|dvd bashes Sticks
* Sticks bashes Quadbox
* Quad|dvd is now known as Quadbox
<Quadbox> Wow, I feel bourne again!
<Quadbox> :p
<Sticks> bwwaaahahahaha
<Iroquois> i'm a shell of the man i used to be
<Iroquois> ok, thats enough
<Quadbox> Oh god, this script is TERRIBLE!
<Quadbox> We need to execute a change of program in here
<Quadbox> :p
<Sticks> wait till you see the movie :p
<Iroquois> the "mv"ie?
<Quadbox> This is wreaking variable havoc apon the local environment, you do realise? :p
<Iroquois> Quadbox: you've had these saved up, right? :p
<Quadbox> Iroquois: No, I compile them just in time
<Quadbox> :p
<Iroquois> so they just 'emerge'?
<Quadbox> Iroquois: Indeed. I just kind of port them from my subconsious

Quote #2385 (0) [ 2004-11-13, 20:28 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> F1 now changes the players name!
<Skitzo> Aren't I leet?
<Lart[CJ]> ye
<Lart[CJ]> yes
<Lart[CJ]> so leet you're leaving me partly speechless

Quote #2542 (0) [ 2005-01-27, 19:16 ] [ + | - | X ]

* You were kicked by Z ((falkor) God Smotes Kieran)
<FreeFrag> smotes?
<God> http://dictionary.reference.com/search?q=smote
<God> oh shit, it came up with smite
* God is stupid
* God was kicked by Z ((FreeFrag) Jesus Christ. Learn to spell you moron.)

Quote #2580 (0) [ 2005-02-12, 22:12 ] [ + | - | X ]

<Tankii> i got a grassy turd to smoke

Quote #2582 (0) [ 2005-02-13, 01:04 ] [ + | - | X ]

(SC88)that DarkNation is a fag
(myne) you wanna hook up?
(Murcalumis) Don't change the subject, we're on the topic of YOUR faggotry right now
(Chadwiko)<SC88> oi how gay is that DarkNation fag
(Chadwiko)<myne you wanna hook up?
(Chadwiko) hahahaha
(PlayingUT2k4) haha
(Murcalumis) lol myne
(PlayingUT2k4) yeah SC88 hes a wanker
(SC88) no shit
(SC88) he never shuts up about his green lights
(SC88) and ub3r case
(PlayingUT2k4)yeah, i wanna stab him in the eye with a pen
(SC88) or whatever
(SC88) and
(SC88) he like is only 14
(SC88) and sittin here tellin me where to go
* PlayingUT2k4 is now knowns as DarkNation
(SC88) when does he usually come online?
(DarkNation) 15 acually
(Murcalumis) AHAHHA
* Quits : SC88
(Chadwiko) hahaha
(Murcalumis)hahahahaha

Quote #2598 (0) [ 2005-02-20, 19:24 ] [ + | - | X ]

<Warhamster> oh my... is Agg- the normal 'Agg' evil clone?
<Tankii[din> "come and have dinner with your family!"
<Tankii[din> rofl
<Agg-> no, I'm Agg with a boner.

Quote #2631 (0) [ 2005-03-19, 15:35 ] [ + | - | X ]

<retz> Http://usera.imagecave.com/complexigon/furyshirtcopy.jpg http://usera.imagecave.com/complexigon/furyshirtcopy2.jpg <-- Which text placement do you prefer? (ignore the crappy tshirt outline, just look at the damn text placement :P)
<Fred_Nurk> well, the outline sucks
<FreeFrag> That's a pretty crappy outline
<EvilElmo> worst outline ever
<retz> I hate you all.

Quote #2641 (0) [ 2005-03-24, 00:00 ] [ + | - | X ]

<Agg> yeah, that'll impress my wife.. "honey, wake up, i tore a chunk out of my arse with a bottle of guinness, can you drive to the hospital while i lie face-down on the roof-rack.. ta"

Quote #2648 (0) [ 2005-03-25, 20:08 ] [ + | - | X ]

* thetron has joined #overclockers
<Milton> The typical human is a moron