news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31     Next >

Quote #1793 (+8) [ 2004-03-31, 15:58 ] [ + | - | X ]

<carpet> Don't you love it when tomato sauce turns to chutney of its own accord...

Quote #2157 (+1) [ 2004-07-19, 09:49 ] [ + | - | X ]

<ace234> bah fuck, i just speant 30mins messing with my sound drivers and i just realised my speekers wernt on
<thetron> owned

Quote #2816 (+8) [ 2005-06-08, 11:03 ] [ + | - | X ]

<yaleman> <biatch> Jesus mc-fricken christ. Sweet mother of mary. Waxing your legs HURTS <=- pfft, I've had it done, wasn't that bad :)
<pooger> she's hairier
<strongbad> rofl

Quote #2847 (+3) [ 2005-06-27, 03:35 ] [ + | - | X ]

(outonanisl) haha i remember in primary school beating the shit out of some kid at school, when i got busted i said i was playing power rangers

Quote #410 (+5) [ 2003-03-19, 23:08 ] [ + | - | X ]

(DeathStar): god it smells bad in here
(Darkness): Well, i did shower today thankyou very much....
(DeathStar): im in the toilet
(DeathStar): laptop
(DeathStar): with wireless
(Darkness): DeathStar: When you are talking in IRC whilst taking a crap in toilet, you may be an addict.
(one_nil): hahaha

Quote #101 (+5) [ 2002-11-20, 05:55 ] [ + | - | X ]

<|kermie|> my suspension rocks
<Narc|Lag> You sould get that looked at...

Quote #2732 (+7) [ 2005-05-02, 08:09 ] [ + | - | X ]

<Grosby> ladies roadbike on ebay, ends in 7 hours
<Grosby> only $5 atm
<Grosby> 'needs maintenance'
<Dopefish> 'needs wheels'

Quote #2991 (+1) [ 2005-09-18, 11:46 ] [ + | - | X ]

Shags: i've decided to do something aboot my body
Shags: Off to buy a gym set this avo :)
Shags: if i spent the all the time i play WoW, on working out, i'd be beefcake 2000!
Lurks: and when you get to lvl 60 beefcake you will sell your account

Quote #2805 (+9) [ 2005-05-31, 17:29 ] [ + | - | X ]

[ rodgone ] on my toom stone i want /whois rodgrech
[ FatMan ] ok
[ rodgone ] ./rodgrech is on channel #dead
[ outonanisl ] rodgrech has quit #overclockers (dead)
[ rodgone ] hahaha
[ outonanisl ] rodgrech has quit #life (connection reset by peer)
[ rodgone ] rodgrech has quit #overclockers (connection reset by spider)

Quote #4245 (+6) [ 2007-11-18, 22:20 ] [ + | - | X ]

<Bern> I had king Prawns and coopers for dinner... nice, simple and delicious
<Agg> i finished off a cab merlot earlier, smack :)
<brodsta> We had some seafood salad thing with lobster and scallops
<smack> well done
<TankTop> i had sausages :<

Quote #3254 (+3) [ 2006-02-13, 21:58 ] [ + | - | X ]

<n00d-out> shit.
<n00d-out> fuck i hate my brain sometimes.
<n00d-out> i went out there HOURS ago to get that stupid form from the printer.
<n00d-out> i walked right out there
<n00d-out> then everything is a blur
<n00d-out> and suddenly i have crumpets.

Quote #1729 (+7) [ 2004-03-07, 12:19 ] [ + | - | X ]

<H6D617A7A6> lo \Roscoe, D_Web
<\Roscoe\> I think my drivers license number just said hello to me.
<gayfrog> :O
<H6D617A7A6> haha
<TheWedgie> LOL

Quote #2739 (+2) [ 2005-05-09, 19:08 ] [ + | - | X ]

<angelessme> the volume of asian schoolgirls there between 3-5 makes it look like japan
<tensopaway> yeah but none of them are hot
<psy^> i'm glad you said that tensopaway
<psy^> schoolgirls between 3-5 rarely are

Quote #1267 (+1) [ 2003-11-02, 22:54 ] [ + | - | X ]

<Rik> ROFl, one of my mates fucked a chick with no arms
<WhiteyFord> what really Rik?
<WhiteyFord> thats odd
<WhiteyFord> no hand jobs :(
<Rik> yeh, he's in the Navy, he's done alot of fucked shit
<FreeFrag> :o
<Rik> he was telling me, he did her doggy style on the beach and was going hard, and when he finished, he had almost buried her head since she couldnt keep it above sand
<WhiteyFord> did she have arms before they started fucking?
<WhiteyFord> ROFL
<Falkor> lol she has no arms, and heres mike worrying about not getting a hand job :)
<FreeFrag> ROFL!
<WhiteyFord> ahahahahahahahahhahaa
<Falkor> hahaha
<knowsfords> heh.
<WhiteyFord> thats the most horrible funny thing i have ever heard

Quote #1525 (+9) [ 2004-01-15, 20:20 ] [ + | - | X ]

(Grosby) I can't eat KFC, looks too much like a wrinkled up testicle

Quote #582 (+15) [ 2003-05-21, 18:59 ] [ + | - | X ]

<Antihero> Man.
<Antihero> My sister is insane.
<Antihero> "What's your internet account name and password?"
<Antihero> I go "Why?"
<Antihero> And she goes "I'm going to cancel it."
<Antihero> I'm like "What the fuck?"
<Antihero> Then she calls my step dad and he starts telling me off.
<Antihero> My family is insane.
<Antihero> I go "What the hell are you on about?"
<Antihero> And he goes "I don't know."
<Monkfights> Hahahahah!
<Monkfights> Gold. Pure gold.

Quote #4186 (+6) [ 2007-07-16, 22:53 ] [ + | - | X ]

<FatMan> i prefer kicking one, gamma and moda, and thus being back in an 18+ environment
<One``> pfft, sif im not older than both of them.
<FatMan> we're talking the age you act, not the age you -are-
<One``> you can't act an age.
<FatMan> tell that to the porn industry.

Quote #1284 (+1) [ 2003-11-06, 22:28 ] [ + | - | X ]

<Rik> M L G
<Rik> TP LK PF
<Rik> PL FK M M 宧
<Rik> _

Quote #619 (+15) [ 2003-06-03, 18:39 ] [ + | - | X ]

<whoop> what does a long single beep that just repeats mean?
<@Firemoth> whoop, someone's going to back over you.
<whoop> fuck up dickhead
* whoop (~whoop@215.b.004.brs.iprimus.net.au) Quit (gremlins)

Quote #3206 (+7) [ 2006-01-18, 17:51 ] [ + | - | X ]

<D_Web> must be routing problems
<Erve> more lube
<D_Web> thanks wild`
<wild`> np

Quote #1409 (+13) [ 2003-12-03, 16:51 ] [ + | - | X ]

<CapnChron> Yea... I went and watched a movie
<CapnChron> Tried to get up
<CapnChron> Couldn't
<CapnChron> So I got mum to pull me off
<yale_work> ahahahahahaa
<CapnChron> and bang.. it hurts and has been hurting since.

Quote #1727 (+1) [ 2004-03-06, 18:24 ] [ + | - | X ]

<@zRoYz> do you think you can be arested for making your daughter draw you porn lol
<@zRoYz> she draws the best amie type girls
<@zRoYz> guys at school in art take her pics lol

Quote #2776 (+35) [ 2005-05-20, 20:15 ] [ + | - | X ]

<Narc|Movie> My old nickname used to be Dark Assassin.
<Narc|Movie> One time playing a game on a BBS (before teh intarweb) it had a language filter, and my nick ended up being Dark Buttbuttin.
<Narc|Movie> That sucked.
<Fragwizard> lol

Quote #3626 (+10) [ 2006-11-10, 17:33 ] [ + | - | X ]

* afta|z was kicked by afta|z (afta|z)
* afta|z has joined #overclockers
<afta|z> oops

Quote #1831 (+3) [ 2004-04-14, 12:22 ] [ + | - | X ]

<Stevie> coz that 120gb seagate sata drive is good, but i can't use it
<Borg-[W]> then maybe its not the drives but the organic interface that has the problem
<Stevie> organic interface
<Stevie> ?

Quote #2812 (+7) [ 2005-06-03, 16:12 ] [ + | - | X ]

<outonanisl> haha, people who dont realise what they are saying on msn
<outonanisl> Jess says:
<outonanisl> if you're bored, pack my shit
<outonanisl> im bored says:
<outonanisl> bend over then
<Agg> fascinating, do go on

Quote #4369 (+1) [ 2010-11-22, 00:06 ] [ + | - | X ]

< sg> someone who knows more about science than me, wtf is "nonionic surfactant"?
< GooseChu> sg: its a surfactant thats nonionic
< sg> apparently it is
< Rezin> Robotic surfing.
-!- klif-e [klif@124-148-160-198.dyn.iinet.net.au] has joined #overclockers
<@Agg> surfactant is something that sits on the surface of a fluid, usually water
< sg> right
< _d00dz> fuck this im booking a business flight to sjc
<@Agg> nonionic.. i assume means.. doesn't contain or form ions
-!- Matcat [Matcat@ppp203-122-217-15.static.internode.on.net] has joined #overclockers
< sg> well, that is what the dishwasher rinse aid claims 30% of its composition is
<@Agg> surfactants are bad if you have a fish tank because they separate your fishy water from the air, and they can suffocate
< sg> :o
< brodsta> oh no
< brodsta> what'll happen to your dishwasher fish sg
< sg> im not sure
<@Agg> so you have to agitate the surface of your tank if you are using a surfactant medication
<@Agg> handy tips with Agg

Quote #1379 (+13) [ 2003-11-26, 02:33 ] [ + | - | X ]

<Mred32> BWAAhhh My wife just came in with a cigarette and ashed into my last beer, thinking it was an empty can :(
<Mred32> I'd just opened it as well.
<FenrisOlf> hehehe.... ahhh, I feel for you man.
<FenrisOlf> marriage can be hard sometimes =(
<Mred32> :(
<Mred32> It tastes strange

Quote #4300 (+1) [ 2008-04-19, 21:52 ] [ + | - | X ]

<The_Dan> I love UGBox
<The_Dan> I really really do

Quote #953 (+8) [ 2003-08-26, 20:37 ] [ + | - | X ]

(biatch): urghn, make it better
* sabretooth makes it better for biatch.

Quote #739 (+3) [ 2003-07-07, 02:43 ] [ + | - | X ]

<Decker> I feel sorry for Cav
<Decker> that guy gets a mouthful on irc
<Fodder> Decker: he seems to manage, spends more time beating off neolithic than getting harrassed
<Fodder> as in .. beating neolithic with a large trout
<Fodder> damn double meanings

Quote #3150 (+6) [ 2005-12-20, 16:22 ] [ + | - | X ]

<red_one> i've overridden the AC settings
<red_one> to match my old laptop
<red_one> which is almost identical
* red_one has quit (Quit: Leaving)
* red_one (red_one@mail.ntd.net.au) has joined #coders
* red_one_ (red_one@210-15-222-66.netspace.net.au) has joined #coders
* red_one_ has quit (Quit: Leaving)
* red_one has quit (Quit: Leaving)
* red_one (red_one@mail.ntd.net.au) has joined #coders
* red_one has quit (Quit: Leaving)
* red_one (red_one@mail.ntd.net.au) has joined #coders
<pizzathief> red_one has quit (Read error: connection melted from overheating)

Quote #1216 (+11) [ 2003-10-24, 23:36 ] [ + | - | X ]

<kas-> so gambino? you're into doing dj sets #on_the_dex in #sydney and #melbourne while having #sex with #teens in #macedonia ?
<RoSWeLL> hahahahahaa
<RoSWeLL> damn that is some good multitasking

Quote #1349 (+3) [ 2003-11-17, 05:00 ] [ + | - | X ]

<jake> wtf i opened up my bottle of coke and there was a fucken mobile phone in it
<tensop> lol, what did you do with the phone(you can give it to me if you want)
<jake> Nah i chucked it out
<tensop> you sir, are undoubtedly the most fucking retarded person on the planet.. do you even read the labels on the coke bottles?
<jake> FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK

Quote #1619 (+5) [ 2004-02-10, 21:48 ] [ + | - | X ]

<Owen> Chris: It's obviously Nissans fault that guy crashed his Skyline... I mean, Nissan are so great, but they can't make an uncrashable car? What is up with that? Nissan suck balls. :P

Quote #1683 (+5) [ 2004-02-23, 19:58 ] [ + | - | X ]

(Tensop-): if i was to become dictator/prime minister of australia... the first thing i would do is ban polyphonic and melody ring tones.

Quote #800 (+4) [ 2003-07-18, 00:52 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> /msg nwatts yeah i know.. i told you.. hes great in bed ;)
<Skitzo> fuck

Quote #19 (+9) [ 2002-10-25, 07:49 ] [ + | - | X ]

<brembo`> thetron: i think you are being DDoS'd by common sense, take in the knowledge

Quote #1113 (+4) [ 2003-10-12, 00:23 ] [ + | - | X ]

<clockit> agg doesn't have a credit card
<fenix> clockit why not?
<clockit> well why would he?
<clockit> credit cards are a waste of money
<Agg> clockit - has thetron loaned you his magic arse?
<clockit> no..
<clockit> do you have one Agg?
<Agg> stop talking out of yours then, coz it's wildly inaccurate
<clockit> oh sorry
* clockit apologises profusely
<Agg> I have a citibank gold visa with 13k limit on it.. and have never paid a cent of interest.. so apart from being wrong on all counts, you're doing great.

Quote #572 (+6) [ 2003-05-18, 10:02 ] [ + | - | X ]

* Frag|Sleep hands Malbert a nice fresh shit
<Malbert> mmm
<Frag|Sleep> tasty?
<Malbert> like a bbq chicken

Quote #3078 (+7) [ 2005-11-12, 01:28 ] [ + | - | X ]

(outy) ok need another sex shop address
(outy) cant find a picture of the dildo i need
(FatMan) ...WHAT?
(outy) need a dildo.

Quote #1827 (+3) [ 2004-04-13, 21:41 ] [ + | - | X ]

<aftahours> i know agg was getting the servers installed as a bday present for me.
<aftahours> ;)
<Hunter> aftahours, is this before or after mum and dad told you the easter bunny wasnt real? :P

Quote #4338 (+5) [ 2008-06-21, 22:31 ] [ + | - | X ]

[21:45] * Wayne changes topic to 'New Agglette --> www.ocau.com/~agg/charlotte.jpg | Congratulations to Agg and Annette'
[21:50] <Folken> ack
[21:50] <Folken> agg is reproducing
[21:50] <Folken> how long until she is on irc?
[21:51] <@Agg> heh, never
[21:51] <S|4V3^work> eta on facebook page?
[21:51] <InTheFade> what's to say she isn't :D
[21:51] <V8R[zZz]> wtf, another agglette :o
[21:51] <Folken> Agg: we'll treat her well
[21:51] <Folken> no swearing etc ;-p
[21:51] <@Wayne> Agg, sit her on the keyboard and let her crawl.
[21:54] <@Wayne> Agg, it has to be if your kids are coming on.
[21:54] <@Agg> they aren't :)
[21:54] <@Wayne> If there is a will, there is a way (pun).
[21:54] <@Agg> William doesn't have time for such distractions, he's studying to become the first president of mars.

Quote #79 (+7) [ 2002-11-17, 09:44 ] [ + | - | X ]

<WhiteyFord> z3[n]: you're probably the same person who can't justify spending money on paint for the -outside- of your house...
<live-evil> WhiteyFord the answer to that is leave the case outside and some spray cans near a group of homeboys
<live-evil> it does itself
<WhiteyFord> hahaha... and if you want to get rid of something, just chain it up!

Quote #1405 (+8) [ 2003-11-30, 23:43 ] [ + | - | X ]

<biatch> I'll convert u GooSE. I want to sex your brains out you hot motherfucker.
* GooSE looks down
<GooSE> Geez dude, you've got such a small wang
<biatch> shutup and keep licking

Quote #216 (+12) [ 2002-12-30, 11:23 ] [ + | - | X ]

<orlock> every time a flash animation appears on screen i jerk the mouse
<Darkness> I bet the mouse isn't complaining.

Quote #1800 (+6) [ 2004-04-04, 14:11 ] [ + | - | X ]

* zenman 's real penis is twice as big as all of your, who gives a shit about epenis
<notbh> zenman: 4 inches? whoa thats huge
<notbh> :P
<@VooDoo> mines only 3"
<nwatts> oh, and all you are real mature
<@VooDoo> but my wife likes it that wide
<zenman> ha ha ha

Quote #2397 (+3) [ 2004-11-22, 18:54 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> haha
<mazzanet> i love this camera manual
<mazzanet> "Problem: The power is off. Corrective action: Press the power button."
<mazzanet> "Problem: The batteries are loaded incorrectly loaded. Corrective action: Reload the batteries correctly."
<mazzanet> "Problem: The LCD is exposed to direct sunlight. Corrective action: Block the sunlight with your hand."
<mazzanet> "Problem: There are no pictures on the card. Corrective action: Record pictures."
<mazzanet> "Problem: The memory gauge is full. Corrective action: Wait until the memory gauge decreases."
<mazzanet> captain obvious strikes again!
<enigma> "Problem: Mazzanet is repeating himself into different channels. Corrective action: /ignore."

Quote #2548 (+3) [ 2005-01-30, 18:15 ] [ + | - | X ]

<Narc|NWN> If you want simple, you want a two barrel strommy off an old holden.
<myne> heh yeah
<Narc|NWN> Two tubes with holes in the side for fuel.
<myne> but I want SOME economy :P
<Narc|NWN> I reckon you could make a working replacement from a paper cup, a drill and an old roll of carboad.

Quote #67 (+2) [ 2002-11-09, 08:08 ] [ + | - | X ]

* Rudeboi scratches CMDR_Nuke's right nut
<CMDR_Nuke> a little higher rudeboi