news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #880 (-5) [ 2003-08-11, 14:41 ] [ + | - | X ]

* PooJou/#overclockers questions AMD
<echelon> AMD cracks under the pressure

Quote #205 (+12) [ 2002-12-24, 04:29 ] [ + | - | X ]

* XiTatiON returns...
<sabz> Woohoo! He returned!
* XiTatiON returns...
<VooDooo> both personalities too it seems

Quote #1008 (+1) [ 2003-09-07, 20:40 ] [ + | - | X ]

<Gergij> my brother just had the iron explode in his hands
<Gergij> he is okay
<Gergij> brb

Quote #955 (+1) [ 2003-08-27, 17:15 ] [ + | - | X ]

<FLoRa> bundy
<FLoRa> smells
<FLoRa> like
<FLoRa> poo
<FLoRa> !
<bundy> i did about 5 minutes ago when i farted
<Joel`28k> rofl

Quote #1263 (-9) [ 2003-11-02, 14:56 ] [ + | - | X ]

<yaleman> FreeFrag, my penis is green! please help me!
* FreeFrag sucks the greenness off

Quote #3825 (+5) [ 2006-12-18, 09:47 ] [ + | - | X ]

<Rainwulf_> my amd X2 machine is weird. its getting faster i swear, or im getting slower
<Rainwulf_> probably the caffiene leeching out of my system

Quote #429 (+12) [ 2003-03-29, 01:08 ] [ + | - | X ]

<@Agg> gah, put my headphones on over an hour ago but forgot to start winamp

Quote #2766 (+10) [ 2005-05-19, 01:16 ] [ + | - | X ]

<eDust> it's going to be cold tonight
<eDust> oh wait, it's night already
<eDust> it's cold tonight

Quote #182 (+4) [ 2002-12-20, 12:14 ] [ + | - | X ]

<Groomy> lol
<Groomy> jackass :P
<Yaleman> bah
<Yaleman> fuck you too
<Groomy> nah, cav is here
<Groomy> dont wana upset him
<Yaleman> yeah, fuck him then
<Groomy> ewww no
<Groomy> hehe
<Cav> morning all
* Groomy runs away screaming "NOT AGAIN CAV, ONCE WAS ENUFF!!!"
<Groomy> i mean err... hey

Quote #1827 (+4) [ 2004-04-13, 21:41 ] [ + | - | X ]

<aftahours> i know agg was getting the servers installed as a bday present for me.
<aftahours> ;)
<Hunter> aftahours, is this before or after mum and dad told you the easter bunny wasnt real? :P

Quote #1174 (+24) [ 2003-10-20, 00:14 ] [ + | - | X ]

(BOB_LOE): hahaha, my mate from the uk sent me an e-mail y'day saying "is this your e-mail addy still?" i sent one back saying "no" and just got one back saying "shit, whats your new e-mail addy?" then 5 mins later another one comes "hahahaha very funny"

Quote #1106 (+130) [ 2003-10-11, 23:45 ] [ + | - | X ]

<Tommmo> we went for a war drive in the commo, i have a 300W inverter
<Tommmo> anyway so we found this AP.
<Tommmo> then i went to take off again
<Tommmo> and the lights went dim
<Tommmo> and the car stopped :D
<Tommmo> combination of high beam / aircon / 4 laptops + not much car movement made it go flat quick :)
<Tommmo> so we posted a call for help via IRC
<Rik> rofl
<Rage> hahaha nice
<Tommmo> (12:49am) * Aday-LAN (aday@vw18562.dft.com.au) has joined #whirlpool
<Tommmo> (12:49am) <Aday-LAN> Tommmo here.... smarm are you there???
<Tommmo> (12:50am) <Aday-LAN> MrShrub: where are you... ?
<Tommmo> (12:51am) <Aday-LAN> can someone jump start this car :)
<Tommmo> (12:51am) <Aday-LAN> We're.. umm stranded next to an open ap
<Tommmo> (12:51am) <MrShrub> lol...what?
<Tommmo> (12:51am) <MrShrub> HAHAHAHAHA
<Tommmo> >:D
<Tommmo> then the RACV guy turns up and he looks at everyone with laptops in the car outside someone's house at 1AM
<Tommmo> and says 'what the fuck are u blokes doing' :D
<Rage> lol
<Rage> sifnt roll-start
<Rage> or was it auto?
<Tommmo> auto
<FreeFrag> ROFL!!
<Tommmo> i was worried they were gonna discover us iRCiing from their wireless
<Tommmo> and come out the front
<Tommmo> :D
<Rage> hahaa
<Tommmo> whilst stranded :D
<Rage> that'd be so funny
<Rage> "DRIVE MAN DRIVE!!!"
<Rage> "WE CANT"
<Tommmo> hahah..
<Tommmo> "START BITCH"
<Rage> "AAAAHHHHHHHH"
<Rage> heh
<Tommmo> we had an 8 port switch
<Tommmo> and an external omni antenna on the roof :)
<Rage> lol!
<Tommmo> the complete setup :)

Quote #268 (+7) [ 2003-01-18, 12:27 ] [ + | - | X ]

<z3n|A> sif broadband, go SDSL or ADSL

Quote #2847 (+4) [ 2005-06-27, 03:35 ] [ + | - | X ]

(outonanisl) haha i remember in primary school beating the shit out of some kid at school, when i got busted i said i was playing power rangers

Quote #3315 (+1) [ 2006-04-06, 19:09 ] [ + | - | X ]

DJStudd: ffs
DJStudd: Just got gastro from my wife 45 minutes ago
DJStudd: puked the second I got out of the car :(
Stygian: DJ-Studd: sux2bu :P
DJStudd: that it does :'(
Stygian: got a laptop?
Stygian: cos you'll be IRCing from the toilet sooner or later :P
Bern: Try cooking her for a bit longer next time DJStudd
Stygian: unless you go for some REALLY out there stuff
MonoAWAY: I read news.com.au on the toilet this morning
DJStudd: ha ha Stygian :(
MonoAWAY: who said men can't multitask? :)

Quote #2173 (+8) [ 2004-07-21, 20:26 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sciby&r=s&pos=3 <--bottom definition, bwahahahaa, I'll take one guess who submitted that
<FreeFrag> A) Asrehole <--That gives it away :D :D
<Sciby> Yup, safe to say it's TheTron. You can smell the stupidity.
<Sciby> Even if there was no quote, the spelling of 'asrehole' still gives it away.
<FreeFrag> Sciby, come on, join in you fun nazi!! You can smell the stuiptedity :)
<FreeFrag> So anyway, Sciby, been doing much trolling while whom adminning lately?
<Sciby> FF: No, but I"m a snobbish asrehole.

Quote #718 (+6) [ 2003-07-03, 20:50 ] [ + | - | X ]

<al_b> what cool things can be done on the streets of melb?
<D_Web-Wire> prostitution

Quote #50 (-1) [ 2002-11-05, 03:39 ] [ + | - | X ]

<Cav> cant sleep, sodomising storm arse goblins are out to get me!
<Rudeboi> cav: apparently they read bash.org and smokeyou.org, and didn't want a 'used' arse
<Cav> hey, your just jealous cause im younger and have been laid more by the storm goblins :P

Quote #1267 (+1) [ 2003-11-02, 22:54 ] [ + | - | X ]

<Rik> ROFl, one of my mates fucked a chick with no arms
<WhiteyFord> what really Rik?
<WhiteyFord> thats odd
<WhiteyFord> no hand jobs :(
<Rik> yeh, he's in the Navy, he's done alot of fucked shit
<FreeFrag> :o
<Rik> he was telling me, he did her doggy style on the beach and was going hard, and when he finished, he had almost buried her head since she couldnt keep it above sand
<WhiteyFord> did she have arms before they started fucking?
<WhiteyFord> ROFL
<Falkor> lol she has no arms, and heres mike worrying about not getting a hand job :)
<FreeFrag> ROFL!
<WhiteyFord> ahahahahahahahahhahaa
<Falkor> hahaha
<knowsfords> heh.
<WhiteyFord> thats the most horrible funny thing i have ever heard

Quote #2184 (+2) [ 2004-07-24, 21:19 ] [ + | - | X ]

<tensop> Hmm.. there were 3.5 million crimes commited in south africa in 2000 :)
<G-Force> and 2004?
<tensop> the statistics are unavailble for 2004 G-Force, the statistics guy in south africa was carjacked on the way to work, so he had to catch a bus.. he was robbed 5 times while waiting for the bus, then the bus driver was murdered so he had to walk, on his way there he was assaulted 6 times and finally murdered

Quote #1990 (+1) [ 2004-05-22, 14:01 ] [ + | - | X ]

<Lombers[A]> firefox is good, but it becomes annoying when it can't render all pages properly
<Lombers[A]> and yes, I know it's in development
<aftahours> yeh i know Lombers[A]
<aftahours> like asus pages
<Lombers[A]> or pioneeraus
<neolithic> whirlpool forums
<aftahours> yeh
<TheWedgie> or windowsupdate... LOL
<Lombers[A]> rofl

Quote #25 (-1) [ 2002-10-25, 07:54 ] [ + | - | X ]

<kermie> my ass is on fire with sexiness

Quote #1326 (+4) [ 2003-11-14, 01:21 ] [ + | - | X ]

<@Agg> how sad am i.. i had to install an old email package to dig up an email to find out my sister's phone number so i could ring her.. to ask a question on behalf of one of my online mates.. bah, kill me now

Quote #4263 (+1) [ 2008-01-22, 19:53 ] [ + | - | X ]

<Jin-Jah> outy if i were to foray into the rotary, are they easy to fix when they break? just looking at the housings, it's almost as if the most effort in pulling the engine apart would be unbolting the gearbox and ancillaries
<outy> Jin-Jah if you fuck an apex seal, or any of the other seals then the engine has to come apart
<Henk> yea I know
<outy> its like a sandwhich
<outy> you cant remove the tomato without taking off the bread
<Tabris_> who the fuck would put a tomato sandwich in an engine?

Quote #4001 (-4) [ 2007-01-08, 00:28 ] [ + | - | X ]

* FunkyBob is now known as unkyBobF
* unkyBobF is now known as nkyBobFu
* nkyBobFu is now known as FunkyBob
<Foole> spin cycle?

Quote #1411 (+4) [ 2003-12-03, 22:15 ] [ + | - | X ]

* Agg wrestles with his digicam, trying to get it to take photos of a shiny, self-illuminating object in a dark room
<fen> agg, please stop taking photos of your willy in a luminous condom :P
<TheWedgie> LOL Agg. glow in the dark vibrator?
<FreeFrag> Agg, we dont want photos of your 4 seasons glow in the dark condom

Quote #1164 (+1) [ 2003-10-19, 14:46 ] [ + | - | X ]

<Wolff> i saw 14 year old boobies last night... and i was leik... THATS SO WRONG... yet i still had to look, :)

Quote #816 (+3) [ 2003-07-27, 09:59 ] [ + | - | X ]

<Carrots> so hang on... do nerds use IRC?
<Cl0wn_L0ve> no
<Cl0wn_L0ve> they use msn
<Cl0wn_L0ve> they like the more interactive smiley faces
<Carrots> LOL
<Cl0wn_L0ve> :P dont excite them enough

Quote #1142 (+4) [ 2003-10-15, 07:11 ] [ + | - | X ]

<Rage> my plan becomes more viable...
<knowsfords> Rage: no matter how much you dream, an army of automatic ice cream scoops isn't going to give you world wide supremecy
<Rage> bugger
<Rage> guess i'll just have to continue scooping them manually

Quote #4051 (+5) [ 2007-03-11, 02:28 ] [ + | - | X ]

kthnx: i can't stand the whole chimps family to be honest, the monkeys aren't the worst of it
kthnx: those stupid baboons with the weird faces give me the creeps
J_Blaze: baboons aren't chimps
J_Blaze: chimps, gorillas, humans, orangutangs
J_Blaze: are all hominids
J_Blaze: greater apes
J_Blaze: baboons are not
kthnx: oh wow
kthnx: what family do baboons end up in?
J_Blaze: yours

Quote #795 (+4) [ 2003-07-16, 19:43 ] [ + | - | X ]

<Infra|Gone> talk to my butt, cause the face aint listening
<Carrots> infra, they are easy to mistake for one another

Quote #3558 (+2) [ 2006-09-20, 00:39 ] [ + | - | X ]

<thetron> Will[A]y: Well i have no mobile. Only a Skype line :)
<Will[A]y> thats totally useless but ok :)
<@Agg> how forward-thinking of you :)
<@Agg> unless you want to leave your house at any point.

Quote #963 (0) [ 2003-08-28, 20:27 ] [ + | - | X ]

<Sparks_> i got crabs off a chick once.....I gave em bak to her and asked for crayfish instead

Quote #1481 (+5) [ 2004-01-06, 20:33 ] [ + | - | X ]

<sicc> do you guys ever have dreams about finding an fx-51 processor and 1gig of registerd ddr on the ground
<sicc> it's starting to worry me, this is 2nd time its happened to me
<ColdFusion> you are geek style dreams sicc
<Narc|Q2> No sicc, I dream about cars and pussy like normal people :)

Quote #4181 (-2) [ 2007-07-11, 05:00 ] [ + | - | X ]

<rodgrceh> is playing *Unknown* - 2 bratbond bondage spanking femdom lesbian bdsm whipping 1
<aftahours> lmao
* aftahours falls off his chair

Quote #76 (+5) [ 2002-11-15, 06:37 ] [ + | - | X ]

* Wolff cuddles telstra

Quote #1724 (0) [ 2004-03-05, 14:10 ] [ + | - | X ]

<Fod> well, what's more important, your education or your computer?
<Fod> (if you say education, i'll have option but to kick you)
<Fod> *no option
<Fod> jeez my english is shit today, i guess that's what you get for putting your computer ahead of your education :)

Quote #671 (+5) [ 2003-06-15, 15:31 ] [ + | - | X ]

<Charlie^^> God damn i hate employers
<Charlie^^> Especcially when they owe you around 600$
<Charlie^^> And then go so far into debt they have to go to sydney for a few months to get out of back debt
<Trav_> well that's why you don't be someones bitch then

Quote #706 (+2) [ 2003-06-28, 00:16 ] [ + | - | X ]

<VooDoo> you have no boobies agg
<Agg> i'd debate that

Quote #1927 (-3) [ 2004-05-06, 21:52 ] [ + | - | X ]

* Lombers[A] is now known as Lombers
<PsychoMatt> evenin lombers
<Lombers> hey
<PsychoMatt> hows shit?
<predder|A> lumpy?
<FreeFrag> smelly?
<Agg-> a bit nutty
<Lombers> urgh

Quote #284 (+3) [ 2003-01-26, 12:26 ] [ + | - | X ]

<\Roscoe> 30 seconds? I last longer when having sex.
<Lurks> \Roscoe: what you only last 31 seconds?
<\Roscoe> 34 thank you very much.

Quote #2742 (+4) [ 2005-05-10, 06:16 ] [ + | - | X ]

<Sancho> "anyone who has even one copy of an unreleased film, software program or music file in a shared folder could be subjected to prison terms and fines of up to three years."
<Sancho> HAHAHAHAHAHAHAH SUCKERS
<Sancho> my folder isnt shared :P

Quote #4108 (+13) [ 2007-05-05, 22:26 ] [ + | - | X ]

<Remote> ffs quit talking about sex my highlights are going ballistic!

Quote #42 (+2) [ 2002-10-31, 11:23 ] [ + | - | X ]

<Dedge> anyways time to whack on the fan

Quote #3863 (+3) [ 2006-12-20, 23:42 ] [ + | - | X ]

* Gamma|4 was kicked by Agg (PLEASE TO BE MAKING WITH THE STOPPING OF THE TALKING NOW THANK YOU)

Quote #909 (+4) [ 2003-08-15, 14:16 ] [ + | - | X ]

-:- Agg [agg@m076-093.nv.iinet.net.au] has joined #Overclockers
-:- mode/#Overclockers [+o Agg] by Z
<Excession> WB
<Hybrid> good morrow Agg
-:- Agg- [agg@m076-093.nv.iinet.net.au] has joined #Overclockers
<Agg-> grr
<Excession> Welcome back - again - Agg.
<echelon> Agg-: are you any relation to Agg?
<Barto_ACT> lol
<Agg-> i'm his evil twin. so watch out!
<echelon> lol

Quote #1437 (+7) [ 2003-12-12, 16:39 ] [ + | - | X ]

<Interloper> Type 'hardcore sex' into google and hit 'I'm Feeling Lucky'
<vecki> Is that like the 'weapons of mass destruction one'?
<Interloper> Yes

Quote #1859 (+14) [ 2004-04-19, 18:41 ] [ + | - | X ]

<ace234> i wish i had a presscott cpu, my oven is stuffed :(

Quote #1154 (+6) [ 2003-10-18, 14:42 ] [ + | - | X ]

<whiteb> i wish I had zoom on my camera
<kas-> just buy a broomstick handle
<kas-> and attach the camera to the end
<whiteb> LOL
<kas-> :)
<kas-> that's great zoom!

Quote #4055 (+3) [ 2007-03-14, 16:09 ] [ + | - | X ]

<dave> the bar kicked me out. now i'm outside on a bench with a new hotspot i found.