news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #373 (+4) [ 2003-03-03, 21:11 ] [ + | - | X ]

* Vindictive whacks Darkness
<Darkness> Get the fuck off me you little Imp.

Quote #800 (+4) [ 2003-07-18, 00:52 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> /msg nwatts yeah i know.. i told you.. hes great in bed ;)
<Skitzo> fuck

Quote #1571 (+5) [ 2004-01-31, 18:11 ] [ + | - | X ]

<Mitch1> grr going to lay down .. everytime eat something my brain ping times out

Quote #3495 (+3) [ 2006-08-06, 16:22 ] [ + | - | X ]

< beta> I dont know alot about linux
< devians__> you dont seem to know much about anything beta

Quote #298 (+11) [ 2003-02-02, 11:25 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> <MegaMechaMrEd> I saw a funeral hearse with "BBL" on the reg plate today. It was funny in a macabre sort of way.
<Strat> Narcolepsy are you serious?
<Strat> or you quoting someone :)

Quote #2606 (+2) [ 2005-02-24, 14:57 ] [ + | - | X ]

* sabretooth changes topic to '* FreeFrag uses the abovementioned wooden spoon on Firemoth's ass <Firemoth> Harder! * FreeFrag spanks harder <Freefrag> Oooh!'

Quote #1238 (+2) [ 2003-10-28, 19:24 ] [ + | - | X ]

<Strange1> :( My dinner consists of a small serving of chips. The meat pie exploded taking the plate with it lol
<Strange1> I just put my pie on for 10 minutes on high instead of defrost
<Strange1> it went hard and then exploded. Shattered the plate
<knowsfords> bahaha
<wild> lmao

Quote #741 (0) [ 2003-07-07, 13:37 ] [ + | - | X ]

* VHBLOKE was kicked by Sticks ( Principles be damned - your to stupdi for this channel, and thats saying something...)

Quote #257 (-1) [ 2003-01-17, 12:36 ] [ + | - | X ]

<Enfilade> I might scrap the salt shaker idea. I started on one but it looked to much like a funky dildo

Quote #3173 (+7) [ 2006-01-06, 14:24 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> In the interim, I will eat.
<Narcolepsy> It'll fill in time, and the hole in my stomach.
<Narcolepsy> OMG!
<Narcolepsy> THERE'S A HOLE IN MY STOMACH!
<Narcolepsy> Oh, wait, metaphorical.
<Narcolepsy> nm, calm down.
<Narcolepsy> The boredom goes *POW*

Quote #2695 (+1) [ 2005-04-19, 20:30 ] [ + | - | X ]

<Erve> phew, took 15mins but I got my rod off
<Erve> wait, I'll take a pic of how much play my rod end has

Quote #653 (+16) [ 2003-06-11, 04:23 ] [ + | - | X ]

(FenrisOlf): Your Personal Day of Death is...
(FenrisOlf): Saturday, January 12, 2019
(FenrisOlf): fuck you deathclock.
(Darkness): lol

Quote #2767 (+1) [ 2005-05-19, 14:30 ] [ + | - | X ]

<@Flooble> i'm actually just bumming around town waiting for the ferry to kao tao?
<@Flooble> to tan?
<@Flooble> ko tan?
<@Scary> no idea
<@Scary> all thai words sound like food to me

Quote #67 (+2) [ 2002-11-09, 08:08 ] [ + | - | X ]

* Rudeboi scratches CMDR_Nuke's right nut
<CMDR_Nuke> a little higher rudeboi

Quote #2075 (+5) [ 2004-06-23, 21:36 ] [ + | - | X ]

<@sniperA64> DOOM3 coming 03-08-04
<Crudmuffin> sniperA64: You dont' mean coming 03-04-08?
<@Manaz> Nah, that's HL2
<Crudmuffin> you mean they're not the same game?
<Crudmuffin> :)
<@Manaz> Don't even ask about Duke Nukem Forever :P
<enigma> damnit, manaz beat me

Quote #1301 (+47) [ 2003-11-11, 15:00 ] [ + | - | X ]

<Fod> okay kids, business pitch time
<Fod> tell if me if it'll sell
<Fod> prawn crackers, shaped like nekkid ladies
<Fod> called pr0n crackers :)

Quote #120 (+7) [ 2002-11-23, 05:55 ] [ + | - | X ]

<Rev> Oh man. I just found my Classic Queen CD, but I also tripped and hit my face on a filing cabinet so the last few minutes have been a real mixed bag.

Quote #926 (-3) [ 2003-08-18, 23:35 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> all of a sudden I feel like a caramello koala
<Rik> all gooey?
<knowsfords> not literally of course

Quote #1945 (+12) [ 2004-05-09, 19:15 ] [ + | - | X ]

<WMinstrel> Hahaah
<WMinstrel> In the for sale forum
<WMinstrel> " 8 Adult Movie Tickets"
<WMinstrel> I was like "PORN! HUZZAH!"
<DDsD> I don't like the idea of going to watch an Adult Film in a theatre to find some dude sitting in the chair next to me ejaculating in my popcorn :/
<WMinstrel> Hahahaha.
<TensopAway> why are you taking popcorn into a porn movie?

Quote #2031 (+7) [ 2004-06-05, 22:53 ] [ + | - | X ]

<D_Web> what did the bachelor of arts student say to the bachelor of engineering student?
<D_Web> Would you like fries with that?
<Erve> what did Erve say to D_Web?
<Erve> old :P

Quote #1524 (+7) [ 2004-01-15, 16:26 ] [ + | - | X ]

* Azazel3000 has joined #overclockers
<Azazel3000> HEllo, I need help, please send private
<Agg> my privates are private, Private.
<Vassili> lol
<enigma> ... i'm not sending my privates to anyone

Quote #3241 (+1) [ 2006-02-05, 13:33 ] [ + | - | X ]

* zendagger just got back from buying a fridge
<Tom> now thats a sign of maturity
<Tom> comes a time in young mans life when he says fuck it I need to by some white goods

Quote #2882 (+7) [ 2005-07-16, 01:05 ] [ + | - | X ]

<Eminoir> i got my formal photos in the mail yesterday
<Eminoir> came with a big slip with DO NOT SCAN OR PHOTOCOPY THESE IMAGES OR WE WILL CRY
<Eminoir> or words to that extent
<Ultima> 0.o
<Ultima> Did you scan them?
<Eminoir> i will
<Eminoir> once i find a scanner
* Ultima waits for cops to burst in as soon as Eminoir start scanning
<Eminoir> oh noes!
<Eminoir> then i can say
<Eminoir> "I was framed!"
<Ultima> ...
<Eminoir> :D

Quote #524 (+37) [ 2003-05-04, 21:27 ] [ + | - | X ]

<Erve|afk> it's like a koala bear crapped a rainbow in my brain
<WhiteyFord> sensational

Quote #3359 (-3) [ 2006-05-10, 01:49 ] [ + | - | X ]

<edj> ahhh... if I was single... my god the potential... imagine how many ladies I could impress with this: http://imagestore.ugbox.net/aview/heybaby_d2926361cf93320b3d614b8b
<Recharge> lmao!
<Recharge> I think I want one of those...
<LemMinG> i think they would be the ones you would want to stay as far away from as possible edj
<edj> true... though it would be pretty interesting going out with a female wookie

Quote #621 (+8) [ 2003-06-04, 04:17 ] [ + | - | X ]

(aCealots): for dicksmith has a cheese call :) dickcheese)
(Domin8): lol
(Cav): dick cheses?
(Domin8): yeah dick smiths cheese he means
(Cav): did he really call it dick cheese
* Cav was most amused by dick heads
(Domin8): yeah
(aCealots): i never want to try the dick for my self,i never new it tase any good
(Domin8): lol
(Darkness): lol
(Domin8): lol
(Domin8): rofl

Quote #3249 (+1) [ 2006-02-11, 22:41 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> wangbat? Sounds like that sort of device could do some serious damage to a man's....manhood.
<Dopefish> are there such things as 1.66ghz centrinos
<Narcolepsy> What about neutrinos?
<Erve> my cpu is a neural net processor
<Erve> a lurning computer
<Narcolepsy> lurning, hey?
<Narcolepsy> Perhaps it should lurn how to speel.

Quote #1693 (+12) [ 2004-02-26, 10:44 ] [ + | - | X ]

<edj> last night i saw the most amazing shooting star
<edj> it was huge, not moving too fast
<edj> then after around 10 seconds, it broke into around 5 glowing pieces
<edj> then faded away
<Draffa_> then you went blind?
<Draffa_> and plants started taking over the world!
<echelon> edj: Jetstar's maiden flight

Quote #2611 (+6) [ 2005-02-25, 19:30 ] [ + | - | X ]

*** Nza has quit IRC (Quit: Apples and oranges aren't that different. Their weight is similar. They both contain acidic elements. They're both spherical. They serve the same purpose. With the exception of a tangerine, I can't think of anything more similiar to an orange than an apple.)
* Reaver hands Nza the Strangest Quit Message award

Quote #1470 (+13) [ 2004-01-02, 00:04 ] [ + | - | X ]

<gords> SMS from Tom: I have broken down outside an open access point again!!
<D_Web> lmao
<wildz0r> bwahahaha
<wildz0r> get him on IRC!
<gords> "No we are outside *** and it is http only"
<D_Web> ahhahaha
<gords> i replied with something like "lol, *** has an open ap? heh. btw, you really should replace the commo if you don't want to be broken down all the time. waiting for the racv?"
<gords> his reply: "yes bloody alternator"

Quote #1070 (+1) [ 2003-10-05, 00:29 ] [ + | - | X ]

<Sancho> theres this cab on the side of the road, been there since last night
<Sancho> broke down or something
<Sancho> ppl were tryin to jump start it yesterday, but i found out why it wont work...
<Sancho> cab number is 404...

Quote #69 (+6) [ 2002-11-10, 03:28 ] [ + | - | X ]

<Rage> so when do i get email from the ocau subscribe list then ? :D
<Cav> when hell freezes over and the four horsemen come to layeth the smack down upon your arse..
<Cav> then and only then shall email be sent via the ocau list :P
<Rage> heh
<Cav> so it was written in agg 2:11
<Rage> new or old testiment?
<Cav> old :)
<Cav> the new testament speaks of reform, the move to linux and the atrocity of the newbs

Quote #859 (+5) [ 2003-08-08, 19:08 ] [ + | - | X ]

<yaleman> I use pants.

Quote #1876 (+3) [ 2004-04-26, 17:25 ] [ + | - | X ]

<Remote_Man> Scientists say that one day women will have intelligent DNA inside of them, it's just too bad that 95% of them will spit it out.
<PsychoMatt> you think sperm are intelligent? man you must be pretty damn retarded
<Draffa> Sperm can remember directions.
<PsychoMatt> yeh i guess women cant do that

Quote #1589 (-1) [ 2004-02-03, 22:06 ] [ + | - | X ]

<aftahours> hmm i wonder why there is so many skin firming lotions going around
<aftahours> especially ads on tv
<Hunter> because people buy anything?
<aftahours> yeah, but I dont need lotion to get firm
<aftahours> skin
<kitt3n> ..
<aftahours> :
<fen> you might need lotion atfer you get firm tho ;)
<aftahours> haha

Quote #2823 (+8) [ 2005-06-15, 16:16 ] [ + | - | X ]

<Quadbox> One``: Just bear in mind that eating strange wild mushrooms is a good way to end up in hospital leaking violently out all three ends

Quote #823 (+7) [ 2003-07-28, 14:37 ] [ + | - | X ]

<Eroda> noone love me :(
<sabretooth> Nup.
<sabretooth> Feel the unlove.
<biatch> that's ok Eroda, i'll unlove you
* Lurks feels sabretooth's unlove
<Iroquois> err
<Rik|busy> hmmm
<sabretooth> Unhhh.
* Rik|busy runs away
<sabretooth> How about you don't
<Lurks> shit thats going to get chopped
* Lurks waits for the OCAU Topic Surgeon to arrive
<Rik|busy> it's a rather topical conversation...
<sabretooth> Someone's probably at smokeyou right now.
<Lurks> yeah and it is probally you
<sabretooth> I'd rather not have a record of that, personally. :)

Quote #35 (+11) [ 2002-10-27, 11:42 ] [ + | - | X ]

<Wizardx8> Damn those transparent eyelids...
<Cav> i should mod my eyes
<Cav> and put a one way valve on my arse
<Wizardx8> Cav, your arse is 2 way at the moment? Confirms it really :P
<Cav> god damnit :)

Quote #1923 (+3) [ 2004-05-06, 18:06 ] [ + | - | X ]

<TXtoucian> Hey Jeremy, do you know any javascript at all?
<Shaeks> whats a computer?
<TXtoucian> Good answer.

Quote #3156 (+11) [ 2005-12-23, 00:12 ] [ + | - | X ]

* FatMan (rofl@CPE-60-226-81-159.qld.bigpond.net.au) has joined #overclockers
<Jessica> Heheh
<Jessica> Yeah.
<Jessica> I got packed full of it.
<FatMan> wtf?
* FatMan (rofl@CPE-60-226-81-159.qld.bigpond.net.au) has left #overclockers

Quote #84 (+5) [ 2002-11-18, 04:17 ] [ + | - | X ]

<afro> i'd cut my dick off if i had a kid like K|dDO

Quote #249 (+7) [ 2003-01-15, 12:55 ] [ + | - | X ]

<Forraje> my gf doesn't know the extent of my OCAU addiction yet :)
<eazy> I'm sure she's wondering if you have another "woman".
<Forraje> "are you cheating on me with one of those internet sluts?"
<eazy> hahaha
<Forraje> "well, if you consider Agg an internet slut, then yeah, i guess"
<Hibba> yeh bh, is ur internet slut
<nismo> yeh its bh
<Narc|ZzZz> No, bh is his bitch...
<Forraje> bh thrusts himself upon me
<Forraje> completely unwanted attention
<bh> Forraje I dont wanna sound like a queer or nothing, but I'd kinda love to make love to you tonight

Quote #2106 (+8) [ 2004-07-05, 17:37 ] [ + | - | X ]

<knowfords> interesting, apparently a movie may have the word fuck said three times and gain a PG rating.
<knowfords> depending on the context
<Strange1> I said fuck heaps of times in a PG movie once, the usher told me to get out!!

Quote #2372 (+4) [ 2004-11-07, 13:25 ] [ + | - | X ]

<Jessica> Woah, outonanisl, are you only 17?
<outonanisl> yeah jesssica
<Jessica> I pegged you as an unintelligent older person :P

Quote #2725 (+1) [ 2005-04-29, 12:57 ] [ + | - | X ]

<outonanis|> fuck my hands are shaking from all the chemicals
<outonanis|> this is fucked
<Agg> dude, people pay good money for that experience
<afta> rofl
<outonanis|> haha, and i got the two cans of paint for free when i bought my car, score!

Quote #1525 (+9) [ 2004-01-15, 20:20 ] [ + | - | X ]

(Grosby) I can't eat KFC, looks too much like a wrinkled up testicle

Quote #1091 (+1) [ 2003-10-09, 00:36 ] [ + | - | X ]

<echelon> <rodgrech> lo yalemon <-- you jamacan now rodgrech?

Quote #1142 (+4) [ 2003-10-15, 07:11 ] [ + | - | X ]

<Rage> my plan becomes more viable...
<knowsfords> Rage: no matter how much you dream, an army of automatic ice cream scoops isn't going to give you world wide supremecy
<Rage> bugger
<Rage> guess i'll just have to continue scooping them manually

Quote #1360 (0) [ 2003-11-19, 23:03 ] [ + | - | X ]

[BOB_LOE] I picked this chick up the other nite... Then i wake up the next morning, and she's rubbing her hand up and down my dick trying to wank me off... so i say 'you do that very well!' she said 'i should do, i used to have one'

Quote #4209 (-4) [ 2007-09-10, 23:19 ] [ + | - | X ]

<Tommmo> also i managed to hook my alarm up to the internet
<gords> how does that work?
<gords> can you turn it on/off remotely?
<Tommmo> yes it has a java applet
<Tommmo> to disarm or check the status of zones
<Tommmo> but i trapped myself in my study
<Tommmo> i was fiddling with it and armed it, and the java thing crashed
<FreeFrag> rofl
<FreeFrag> So geeky.
<Tommmo> so i had to sit perfectly still
<Tommmo> and devise a plan
<FreeFrag> "Hello, Fire dept? I'm trapped in my study, please help!"
<gords> haha
<Tommmo> and it wouldnt let me reconnect
<gords> that is a better story than the alternator
<Tommmo> so i had to run to the front and disarm it. and it only went off for a few seconds.
<Tommmo> no it is not.