news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31     Next >

Quote #1173 (+8) [ 2003-10-19, 07:28 ] [ + | - | X ]

(Enfilade): <reannah> Isn't that what a big sister does?
(Enfilade): <Enfilade> But the affection...
(Enfilade): <reanna> A big sister can give you cuddles.
(Enfilade): <riannah> :D
(Enfilade): <Enfilade> What about tender kisses?
(Enfilade): <riannah> Yes, on your cheek.
(CapnChroni): Eww
(CapnChroni): I do... Not.... neeed..... That.... sort..... of..... affection..... from.... my...... sister!
(Groomy): lol
(LordPie): can dish it out but can't take it eh CapnChroni?
(Narc|ZzZz): What if I want that sort of affection from your sister CapnChroni???
(Narc|ZzZz): *boom, tsssh*
(tensop): then you would have to get in the line behind CapnChroni, Narc|ZzZz

Quote #43 (+4) [ 2002-11-02, 02:31 ] [ + | - | X ]

*** Bravo has left #overclockers
<K|dDO`> evening Bravo
<BOB_LOE> K|dDO`: * Bravo has left #overclockers
<brembo`> smacktard, hubbahabahbahb
<K|dDO`> oops
<K|dDO`> lol

Quote #872 (+3) [ 2003-08-10, 23:08 ] [ + | - | X ]

<Sponge> we found this mag at t42 with nude pics in it right
<Sponge> so we tore the pages out
<head_rush> Did you beat off
<Sponge> and when wee were at iso
<Sponge> we stood at the top of the lift and kept sending a page at a time down stairs
<Sponge> the lift would come back up empty

Quote #3592 (+6) [ 2006-10-12, 23:16 ] [ + | - | X ]

<@Agg> 2nd in pub triv.. boo
<@Firemoth> You've gotten too used to coming first. :P

Quote #1740 (+2) [ 2004-03-11, 18:25 ] [ + | - | X ]

<DJStudd> Is it possible to have a normal blood pressure, yet have "slower flowing" blood? All 3 times I've gone to have blood extracted (blood bank (Was really dizzy for a long while after it) and 2 blood tests) the blood has flowed REALLY slowly
<thetron> DJStudd: No sexual activitys between those 2 intervals

Quote #904 (+5) [ 2003-08-14, 21:51 ] [ + | - | X ]

*** Andyclean is now known as Andypoo
<sabretooth> Does this mean you're covered in poo now?

Quote #61 (+1) [ 2002-11-08, 12:48 ] [ + | - | X ]

* DeckerX kicks his ghetto boxen
<DeckerX> fuken stop it
* DeckerX watches the thing get cyclic rendundancy errors left right and centre
<DeckerX> much more of this and it's the freezer for you
<Rudeboi> DeckerX: sounds like ur talking to a little kid
<DeckerX> Rudeboi: you have to treat it like one
<DeckerX> and I wish I was joking
<Rudeboi> treat it like a little kid - so can u return kids if they fuck up?
<DeckerX> nope, but you can stick them in the freezer

Quote #4229 (+4) [ 2007-10-16, 19:21 ] [ + | - | X ]

* Agg retires to the sofa with the remote control and packet of antihistamines
<Madhatter> cold or illergic to baby?
<Agg> chicken motherfucking pox
* Tao|zzz has quit (Ping timeout)
<Agg> if you can believe it
<Dopefish> WTF
<aXiSte> ouch
<Dopefish> you have been having a bad time lately no?
<Agg> the way this month has been going i assume an ebola bomb will go off in my backyard next weekend

Quote #1100 (+6) [ 2003-10-10, 03:55 ] [ + | - | X ]

(bh`): go go action internet
(FreeFrag): You're with bigpond. You've connected to IRC. THat's an achievement.

Quote #975 (+36) [ 2003-08-30, 21:20 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> You want spam agg? nps, hang ten.
<FreeFrag> www.gay-mailing-list.com
<FreeFrag> whoops, wrong window, soz
<Sleepy> hahaahhaaha
<Sleepy> FreeFrag, is there something ure not telling us?
<Sleepy> FreeFrag: funny thing is, you say wrong window but this is the only irc channel ure in lol
<FreeFrag> Sleepy, if I'm in a secret channel, it doesn't come up in a /whois </hint>
<Agg> FreeFrag on #overclockers @#dirtymansex
<FreeFrag> Agg, the scary thing is, if #dirtymansex is a secret channel, YOU have to be in there with me for it to come up in a /whois :o :o
<Agg> bitch.

Quote #637 (+8) [ 2003-06-08, 03:13 ] [ + | - | X ]

<hell|zzz> documents, music, movies, mum dont touch, and pictures
<hell|zzz> ok
<MadHatter> you have a folder that says mum dont touch?
<hell|zzz> not yet
<hell|zzz> will do soon tho
<MadHatter> lol
<MadHatter> you think she is going to "not touch" it because you labeled it so?
<Tri> lol, like that's going to work :)
<MadHatter> thats like sayin, hey mum, ive got porn here!
<hell|zzz> btw i said it to be funny
<hell|zzz> my stash is on cd
<ineffable> labelled, mum don't touch?

Quote #442 (+1) [ 2003-04-02, 17:43 ] [ + | - | X ]

<Agg> ausgamers file system sucks, how can I search??
<Agg> oh.. "File Search" :)

Quote #3059 (+2) [ 2005-10-31, 20:46 ] [ + | - | X ]

<Junkz> a female call centre chick in india rang me tonight
<Junkz> and i ruined her lifge
<Junkz> i dont know where from
<Junkz> but she only wanted to take 40 seconds of my time
<Junkz> so before she started i said “can i ask a question first?”
<Junkz> she said yes
<Junkz> BIG MISTAKE
<Junkz> i ask “what colour panties are you wearing?”
<Junkz> silence for 10 seconds
<Crudmuffin> ROFL Junkz
<Junkz> “im sorry i cant answe that quiestion
<Junkz> so i say “oh ok... does that mean you arent wearing any panties today?”
<Crudmuffin> haha
<kermie> klif-e asked the exact same questions to the woman at the real estate agent today
<Junkz> 20 seconds of silence
<Junkz> then she gave me the end of call speel
<Junkz> so i hung up
<Junkz> poor girl
<Junkz> she shoulda told me what colour
<Junkz> then i would have entertained her

Quote #358 (+1) [ 2003-02-25, 16:30 ] [ + | - | X ]

<Epic`> im combing my hair with a heatsink
<Epic`> it actually works good

Quote #816 (+3) [ 2003-07-27, 09:59 ] [ + | - | X ]

<Carrots> so hang on... do nerds use IRC?
<Cl0wn_L0ve> no
<Cl0wn_L0ve> they use msn
<Cl0wn_L0ve> they like the more interactive smiley faces
<Carrots> LOL
<Cl0wn_L0ve> :P dont excite them enough

Quote #175 (+50) [ 2002-12-18, 11:26 ] [ + | - | X ]

*** VooDoo sets mode: +m
<VooDoo> you gunna continue to be lamers?
*** Narc|Yale is now known as Yes
*** Yes is now known as wait-no
*** wait-nop is now known as were-done
*** Quadbox is now known as lol

Quote #1033 (+2) [ 2003-09-12, 16:37 ] [ + | - | X ]

<Rik> mmm hot males
<Rik> :licklips:

Quote #803 (+3) [ 2003-07-19, 01:39 ] [ + | - | X ]

(Sancho): i REALLY need a car...
(Lurks): Sancho: and you really need a woman aswell ya geek
* Sancho looks at his fiancee sitting just to his left...
(Darkness): Lurks: You just got sch00led, n00b.
(ColdFusion): Lurks: u were owned
(Lurks): Sancho: Blow up dolls dont count
(Sancho): sif blow up doll...
(PooJou): Lurks: thats a deep hole your digging there
(Lurks): hewwo missus Sancho
*** Joins: Wolfine (Wolfine@dialup-149.40.194.203.acc01-wick-bne.comindico.com.au)
(ColdFusion): u gonna get it now
(Wolfine): i aint a blow up doll Lurks
(Darkness): [01:40] *** Joins: Wolfine (Wolfine@dialup-149.40.194.203.acc01-wick-bne.comindico.com.au) - Clones: 2 from Wolfine (Sancho) CtrlF1 whois; ShiftF8 ping; F8 to punish <--- Awww, aint it cute? :)
(Wolfine): can a blow up doll ... do this
* Wolfine does tricks
(PooJou): press F8 Darkness
(Darkness): Wolfine: Wow, i didn't know that many ping pong balls could fit there!
* Darkness runs
(Lurks): bad Darkness bad
* PooJou avoids flying ping pong balls
(Wolfine): darkness yeah well watch out while ur running cuz im a good shot too
(Darkness): Coroners report : "The young man, in his early twenties, suffered a severe blow to his upper left temple. That seemed to be of a result of some form of gooey spherical object"
(Wolfine): aka the ping pong ball from hell
(Darkness): I think i'll leave this one alone now. :)

Quote #2370 (+1) [ 2004-11-02, 18:22 ] [ + | - | X ]

(Lombers) books without sentances :)
* Andypoo tosses Lombers an e
(aftahours) ohhh ! an e !
* Lombers starts raving

Quote #4061 (+1) [ 2007-03-18, 22:38 ] [ + | - | X ]

<skills-> ServerRoot "/usr/local/apache"
<skills-> motherfker. i dont have permission to make changes to it
<takai> !skills

Quote #4153 (+1) [ 2007-06-07, 19:03 ] [ + | - | X ]

<Sunset> ffs i was at work tonight till 6:30pm for a hung jury :(
<Torched> how do you know they were hung?

Quote #1795 (+3) [ 2004-04-01, 12:01 ] [ + | - | X ]

<inf3rn0> dan is better looking than Agg

Quote #921 (+12) [ 2003-08-17, 15:53 ] [ + | - | X ]

* FLoRa gives FreeFrag another cookie for being cool
<FreeFrag> If I get cookies based on how cool I am, I should have the whole packet.
<FreeFrag> *grin*
<brembo`> an empty packet that is

Quote #171 (+5) [ 2002-12-16, 08:19 ] [ + | - | X ]

<Decker> Cav worships the ass demon
* Cav is just like that :)
<Womb0> Cav: ur strange
<Cav> yeah
<Cav> im a complete fucking wierdo :)

Quote #2329 (+1) [ 2004-10-13, 23:23 ] [ + | - | X ]

<Hibba> irc needs spell chech
<Hibba> check*

Quote #3127 (+1) [ 2005-12-10, 00:07 ] [ + | - | X ]

<eNeb`Destero> what is his real name?
<Daemo> whats it matter? just use his online name
<Daemo> 90% of people call me Daemo in real life too
<eNeb`Destero> ok i got his ip dont worry
<Daemo> you gonna call him by his IP address?
<Daemo> hey, 61.9.128.13, get your ass over here now!

Quote #860 (+5) [ 2003-08-09, 02:10 ] [ + | - | X ]

* Agg has joined #overclockers
* Z sets mode: +o Agg
<Rage> thats a que to go to bed i think
<Rage> night
* Rage is now known as RageZzZ
<Agg> what, me entering irc? :)
<RageZzZ> my terrible shame :(
<Agg> "shit, agg's in IRC, it must be 2am! i've got to get to bed!"

Quote #158 (+31) [ 2002-12-12, 08:06 ] [ + | - | X ]

<Baker> Ooh, its the most nerdiest trance song
* Baker is listening to Various Artists - Cosmic Gate - Fire Wire (radio edit)
<Baker> Fire..... wire....
<PooJou> Fire Wire?
<PooJou> wtf?
<dspringau> Wire on Fire?
<PooJou> Fire on Wire?
<Baker> Just download it, you'll see
<Agg> IEEE1394! IEEE1394! IEEE1394! (boop boop beep beep) Fire.. wire.. fire.. wire.. (beep beep boop boop)

Quote #1809 (+6) [ 2004-04-07, 06:41 ] [ + | - | X ]

*** Nemo has left
<33735> hey your dads looking for you

Quote #2602 (+5) [ 2005-02-22, 08:30 ] [ + | - | X ]

Topic for #***** is MIA: Pace. Suspected found a life.

Quote #23 (+3) [ 2002-10-25, 07:53 ] [ + | - | X ]

<MissKitty> You wanna dog me behind my back
<MissKitty> do it to my face pls
<Kittie> excuse me?
<Kittie> ?
<MissKitty> [01:06] <Sciby> kittie: Feel free to distribute naked pictures like MissSatine did though. *ahem*
<MissKitty> [01:06] <Kittie> miss slutine?
<Kittie> yeah? and?
<MissKitty> Kindly do it to my face or not at all
<MissKitty> ok little girl
<Kittie> not my fault ur a slut
<MissKitty> What is your definition of a slut?
<Kittie> you
<MissKitty> No wonder I am a slut in your eyes then
<Kittie> slut Pronunciation Key (slt)
<Kittie> n.
<Kittie> A woman considered sexually promiscuous.
<Kittie> A woman prostitute.
<Kittie> A slovenly woman; a slattern.
<MissKitty> I am aware of the dictionary term for slut
<MissKitty> I do not howevere fit into that

Quote #4104 (+9) [ 2007-05-01, 21:53 ] [ + | - | X ]

<Jazarus> Results 1 - 10 of about 266,000 for 09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0. (0.09 seconds)
<Disko> Results 1 - 50 of about 17,400,000 for why are you spamming the channel?. (0.19 seconds)
<Danamania> Results 1 - 10 of about 65,200 for rubber tubing chicken goat porn. (0.10 seconds)

Quote #984 (+6) [ 2003-09-02, 00:23 ] [ + | - | X ]

(thetron): [00:30] <Darkness> muzzi: I had an irc script about 3 years ago that did that. Was brilliant for kicks or insults.. really confussed the fuck outa people :) <<<--- You lost your touch!
(Darkness): tron : I know. You have the ability to confuse the fuck outa people without using a script! :)
(Erve): hahaha

Quote #249 (+5) [ 2003-01-15, 12:55 ] [ + | - | X ]

<Forraje> my gf doesn't know the extent of my OCAU addiction yet :)
<eazy> I'm sure she's wondering if you have another "woman".
<Forraje> "are you cheating on me with one of those internet sluts?"
<eazy> hahaha
<Forraje> "well, if you consider Agg an internet slut, then yeah, i guess"
<Hibba> yeh bh, is ur internet slut
<nismo> yeh its bh
<Narc|ZzZz> No, bh is his bitch...
<Forraje> bh thrusts himself upon me
<Forraje> completely unwanted attention
<bh> Forraje I dont wanna sound like a queer or nothing, but I'd kinda love to make love to you tonight

Quote #1174 (+24) [ 2003-10-20, 00:14 ] [ + | - | X ]

(BOB_LOE): hahaha, my mate from the uk sent me an e-mail y'day saying "is this your e-mail addy still?" i sent one back saying "no" and just got one back saying "shit, whats your new e-mail addy?" then 5 mins later another one comes "hahahaha very funny"

Quote #2591 (+2) [ 2005-02-17, 19:41 ] [ + | - | X ]

[ One`` ] my cars beginning to rust, even though i spray it with WD40

Quote #1148 (+2) [ 2003-10-16, 22:05 ] [ + | - | X ]

<Tens0p> first time i drove a car was down a quiet road near my suburb
<Tens0p> i was doing 20kmh and a fucking wallaby smacked the car and went over the bonnet
<Tens0p> that put me off for a few months

Quote #1844 (+19) [ 2004-04-16, 21:35 ] [ + | - | X ]

<Vassili> god dang. What makes a pc not boot, i reset, not boot, i reset, then boot?
<Vassili> by not boot i mean nothing on screen
<Vassili> hmmm
<sniperA64> ID 10 T error
<Fred_Nurk> the gerbil in the CPU went to sleep
<Vassili> ID 10 T?
<DJStudd> Yes, the annoying ID 10 T error :S
<sniperA64> write it down
<DJStudd> It's bloody hard to fix, too
<Vassili> what IS it though? how is it caused?
<sniperA64> actually its quite easy
<sniperA64> bullets do wonders
<Nick> hate that error
<Nick> get heaps of them working at uni :/
<Vassili> ...anyone going to tell me what causes it?
<Vassili> what it does?
<DJStudd> Causes all sorts of errors on the PC
<DJStudd> Caused by numerous things, also
<Fred_Nurk> it can kill the gerbil in the CPU too
<Vassili> that sounds about right. It gave me a "Windows has been shut down to prevent damage to your pc" message
<Fred_Nurk> not to mention the family of wombles in the PSU
<Vassili> so i formatted
<Vassili> didnt help
<sniperA64> ID10T
<Vassili> and sometimes it gets into windows, then screen goes black
<Vassili> it was all fine until i had a lan. And no virus, i checked a few times, latest defs
<DJStudd> quotes.ugbox it goes...
<Vassili> is anyone going to actually help me yet?

Quote #2405 (+18) [ 2004-12-01, 12:39 ] [ + | - | X ]

<Owen> Kirsten has been listening to Britney Spear's greatest hits non stop for the last three days
<Skitzo> Uhh
<Skitzo> Britney Spear's greatest hits?
<Skitzo> Is it a blank CD?

Quote #588 (+5) [ 2003-05-22, 23:36 ] [ + | - | X ]

<Manaz> The Barton core must give head when its not busy or something if it's really that good.

Quote #29 (+3) [ 2002-10-27, 01:41 ] [ + | - | X ]

*** Bravo has joined #Overclockers
<brembo`> tard
* brembo` tips the tard
<brembo`> your it, nar nar

Quote #120 (+5) [ 2002-11-23, 05:55 ] [ + | - | X ]

<Rev> Oh man. I just found my Classic Queen CD, but I also tripped and hit my face on a filing cabinet so the last few minutes have been a real mixed bag.

Quote #2850 (+3) [ 2005-06-27, 07:56 ] [ + | - | X ]

<LemMinG> I am 1 icq point off being labelled a genius

Quote #3357 (+9) [ 2006-05-06, 19:07 ] [ + | - | X ]

<Shaun> I do believe my pizza is on fire.

Quote #1301 (+45) [ 2003-11-11, 15:00 ] [ + | - | X ]

<Fod> okay kids, business pitch time
<Fod> tell if me if it'll sell
<Fod> prawn crackers, shaped like nekkid ladies
<Fod> called pr0n crackers :)

Quote #2622 (+2) [ 2005-03-10, 17:31 ] [ + | - | X ]

<D_Web> I probably shouldn't half defrost some chick and then put it back in the freezer
<Fod|Work> indeed
<Fod|Work> either bury her or leave her frozen

Quote #2676 (+8) [ 2005-04-11, 22:04 ] [ + | - | X ]

<Cija__> Omgooglies!
<Cija__> I just saw an ad for a 98% fat free cat food.

Quote #1735 (+3) [ 2004-03-09, 18:28 ] [ + | - | X ]

<BOB|Gpl> yay new modem
*** BOB|Gpl is now known as BOB_LOE
<BOB_LOE> and its got 2 more lights!!!
<Bundy> u bored man
<BOB_LOE> yes :|
<BOB_LOE> and its bigger!
<BOB_LOE> gonna paint it red later so i can download files faster

Quote #572 (+6) [ 2003-05-18, 10:02 ] [ + | - | X ]

* Frag|Sleep hands Malbert a nice fresh shit
<Malbert> mmm
<Frag|Sleep> tasty?
<Malbert> like a bbq chicken

Quote #2851 (+4) [ 2005-06-27, 10:52 ] [ + | - | X ]

<Radar> Heh, our goldfish have been sexing each other
<outonanisl> lol
<outonanisl> how can you tell ?
<Mnz|WORK> the male's smoking, the female has a disappointed look on her face...