news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #992 (+9) [ 2003-09-03, 09:08 ] [ + | - | X ]

<echelon> I got up at 3AM this morning. Had to drive the family to the airport. :rolleyes:
<knowsfords> what kind of duct tape did you use... and did you make sure their tickets to zurich werent return?
<echelon> Zurich? The boxes were stamped HELL.
<echelon> :p
<Falkor[A]> You sent them to england?! you bastard!?! :P

Quote #2622 (+3) [ 2005-03-10, 17:31 ] [ + | - | X ]

<D_Web> I probably shouldn't half defrost some chick and then put it back in the freezer
<Fod|Work> indeed
<Fod|Work> either bury her or leave her frozen

Quote #859 (+5) [ 2003-08-08, 19:08 ] [ + | - | X ]

<yaleman> I use pants.

Quote #585 (-3) [ 2003-05-21, 23:50 ] [ + | - | X ]

<GRRRRR> hey.. im gettin nuked
<GRRRRR> how do i unnuke myself

Quote #3296 (-2) [ 2006-03-27, 18:02 ] [ + | - | X ]

<outy> urgh, i just got the big lecture from mum about protection and grandkids, and argh
<@Agg> outy - tell her it's ok, you only like anal.

Quote #1033 (+2) [ 2003-09-12, 16:37 ] [ + | - | X ]

<Rik> mmm hot males
<Rik> :licklips:

Quote #249 (+7) [ 2003-01-15, 12:55 ] [ + | - | X ]

<Forraje> my gf doesn't know the extent of my OCAU addiction yet :)
<eazy> I'm sure she's wondering if you have another "woman".
<Forraje> "are you cheating on me with one of those internet sluts?"
<eazy> hahaha
<Forraje> "well, if you consider Agg an internet slut, then yeah, i guess"
<Hibba> yeh bh, is ur internet slut
<nismo> yeh its bh
<Narc|ZzZz> No, bh is his bitch...
<Forraje> bh thrusts himself upon me
<Forraje> completely unwanted attention
<bh> Forraje I dont wanna sound like a queer or nothing, but I'd kinda love to make love to you tonight

Quote #575 (+4) [ 2003-05-18, 23:51 ] [ + | - | X ]

<mnkymajik> trolling for hardcore tamaotchi porn isnt easy

Quote #220 (+20) [ 2003-01-01, 03:44 ] [ + | - | X ]

<Syxx`> my local fish and chip shop is open
<Agg> some food places will be.. coz mums/wives are on holidays too and people need food :)
<Agg> (erm, I didn't mean that to come across quite as sexist as it did :) )

Quote #19 (+9) [ 2002-10-25, 07:49 ] [ + | - | X ]

<brembo`> thetron: i think you are being DDoS'd by common sense, take in the knowledge

Quote #1869 (+7) [ 2004-04-24, 00:16 ] [ + | - | X ]

<@Borg[W]> whats good about working 18hr days ?
<nwatts> money
<chunksoul> the money
<DJ-Studd> Borg: Money? :D
<WMinstrel> Money.
<Alyra>money!
<BenX>MONEY!

Quote #569 (+1) [ 2003-05-17, 18:16 ] [ + | - | X ]

<WhiteyFord> there's this song i heard on the radio in a store the other day, its a chick singing about 'driving all night to make love to you' and it think it's celine dion. Anyway, about halfway through the song.. it makes the 'DONG' noise which sounds awfully like the default WINXP error noise
<WhiteyFord> she's just singing blah blah blah DONG
<WhiteyFord> and its identical
<Daemon> at least it's not the "tada" one
<Agg> driving all night to BSOD you
<Daemon> driving all night to BSODomise you
<Rage> theres a (hed)pe song on my playlist with the msn "someone sent you a msg" sound in it
<bug^> I was in a club where the lasers went off and there was a BSOD on the computer controlling them

Quote #2614 (0) [ 2005-02-27, 01:11 ] [ + | - | X ]

(tensopaway): DAMNIT just spent 2 hours downloading a divx, some bastard has dubbed it in spanish without me noticing

Quote #4200 (-6) [ 2007-08-19, 15:31 ] [ + | - | X ]

<Mibba> HAY GUYS
<Mibba> I JUST GOT LAID
<Mibba> by my hand
<Mibba> its called, talleh
<Gamma> Mibba NO WAY
<Gamma> thats 3 people, and im not one of them NOT FAIR
<Gamma> :(
<Mibba> 3 people?
<Ze> Gamma : you want to get laid by Talleh?
* Gamma hides
<Gamma> i said nothing Mibba NOTHING
<Gamma> forget what i said
<Ze> yeah forget about FatMan :p
<Gamma> Ze i'd sink so low now it aint funny

Quote #411 (0) [ 2003-03-20, 17:23 ] [ + | - | X ]

<CapnChron> You know the world is insane when...
<CapnChron> the best rapper is a white guy,
<CapnChron> the best golfer is a black guy,
<CapnChron> the best soldiers are Jewish,
<CapnChron> and Germany doesn't want to go to war!

Quote #1999 (+9) [ 2004-05-25, 23:43 ] [ + | - | X ]

<tron|ZzZ> Sticks i'll give you some 1902 numbers dude. Just like before
<FreeFrag> 1902 TRONSEX, hot steamy overclocker, right on your phone!
<Agg> you mean hto stmeay oclovker

Quote #4244 (+5) [ 2007-11-16, 14:05 ] [ + | - | X ]

<FagDad> me: "I'm bored"
<FagDad> her: "Oh ok i'll drive over now"
<FagDad> me: "NO! I'm sleeping!"
<FagDad> Sister. says:
<FagDad> Youuu neevvverrrr haannggg ouutttt wwiiittthhh mmmeeeeee
<FagDad> WHAT NEXT!?
<brodsta> lol
<brodsta> She wants to hang out with you?
<FagDad> Yeah
<FagDad> I cbf
<brodsta> weird
<FagDad> She used to be my casual sex partner O.o but then she went spazzo and now she scares me.
<brodsta> lol?
<FagDad> And if she wants sex... i aint giving... she's just a freaky freak
<brodsta> Keeping it in the bloodline?
<FagDad> Better than with her
* TheWedgie has quit (Quit: PC LOAD LETTER)
<brodsta> .....ok now I'm confused, who are we talking about?
<FagDad> I mean she's a fantastic root. but i'm tired and she scares me. She's only good for; sex and coke.
<FagDad> BRODSTA: I DONT KNOW OKAY? STOP QUESTIONING ME PLEASE
<brodsta> So, this is just some chick who's MSN nick is set to Sister. for some reason?
<FagDad> Oh no lol.
<FagDad> She's not MY SISTEr
<FagDad> it's just her MSN name
<FagDad> Jesus that must of looked bad

Quote #2040 (+7) [ 2004-06-07, 16:07 ] [ + | - | X ]

<brembo`> hrmmm, lookin at about $60 for a tinted visor for my helmet
<brembo`> just need a jacket to complete the whole black power ranger look
<D_Web> have you got ambulance & private health cover?
<brembo`> yup
<Ross> have you got a Will?
<brembo`> can't say i have much to leave behind
<Fod> you need assets before you need a will .. all he'll have is his bike and that'll get run over by the same truck

Quote #912 (+4) [ 2003-08-15, 17:13 ] [ + | - | X ]

<Rage> and i'll just move the topic along to the legality of the improperly implemented public licence in this case
<Rage> for my butt's sake
<yaleman> aol closed it up
<Rage> yeah
<Erve> his butt?
<yaleman> GAY
<^catalyst> eww
<Rage> i want to know if anyone has made something similar... oh, yaleman you bad man :S

Quote #178 (+17) [ 2002-12-19, 02:18 ] [ + | - | X ]

<Rage> theres jewls or something under the orphanage or something?
<Rage> iirc
<Falkor> yeah.
<Fragwizard> yer
<Falkor> some weird story line. who thinks up this stuff?
<GoofyDenMk> americans..
<Rage> lol, nice one
<Falkor> lol
<Eses> i read that as
<Eses> there's jews or something under the orphanage
<Eses> and i thought that'd be fucking right

Quote #2026 (+7) [ 2004-06-03, 22:33 ] [ + | - | X ]

<Rage> on the way back from pub/crown we saw 6x patrol cars, 3x divvy vans, a police campervan thing and a helicopter
<Rage> all weaving through some park
<CrashDummy> police picnic
<Rage> this was like 1am CrashDummy :P
<CrashDummy> the law never sleeps

Quote #865 (+5) [ 2003-08-09, 17:40 ] [ + | - | X ]

<Largo> i piss in your tea
<FreeFrag> I shove the tea up your ass :p
<\Roscoe\> Kinky.
<\Roscoe\> Keep going.. I'm getting close.

Quote #560 (+1) [ 2003-05-16, 08:38 ] [ + | - | X ]

<Grog> i told my story last night but i'll tell it again
<Grog> i went to the cinema last night at 6:50 and said one ticket to the greatest movie you've ever screened and one large coke please
<Grog> and he gave me a ticket to the matrix
<Grog> i looked at him and go no i'm talkinga bout whale rider
<Grog> should have seen the look on his face

Quote #4078 (+3) [ 2007-04-13, 15:32 ] [ + | - | X ]

* Sciby has changed the topic to: Welcome to #overclockers - Please drive through to the second window.
* Stygian stops at the first window.
<-- Sciby has kicked Stygian from #overclockers (WRONG.)

Quote #472 (+4) [ 2003-04-15, 23:49 ] [ + | - | X ]

<Manaz> Cham: Wanking over pr0n isn't shagging, sorry dude. You're still a virgin :P
<Rage> Manaz - a married virgin
<Rage> :)
<FreeFrag> god damnit guys, i'm wearing smokeyou out tonight!
<Manaz> use some lube then...

Quote #3141 (0) [ 2005-12-15, 12:19 ] [ + | - | X ]

Rainwulf: oh achieva you stupid fucks. Athlon64 3500+ BOX (2.2Ghz) Processor with Hyper Transport Technology (Socket 939)
Rainwulf: stupid stupid fucks
Turophile: lol Rainwulf
ace234: Rainwulf?
Rainwulf: yes
Rainwulf: what dammit
Rainwulf: im busy not doing any work
Draffa: I think he wants to know what's wrong with achieva
Rainwulf: oh
Turophile: ...
Rainwulf: great. another stupid person
Turophile: AMD64 has Hyperthreading now?
Draffa: hyper transport...
osman: hyper transport
Rainwulf: HT is intel marketingspeak.
Rainwulf: wait
Rainwulf: fuck
Turophile: Yeah, my bad...
ace234: lol nice work Rainwulf :)
Rainwulf: guess who is stupid. ME
Draffa: gg Rainwulf

Quote #487 (0) [ 2003-04-22, 19:21 ] [ + | - | X ]

* z3n|FOOD wonders how badly the SARS outbreak in HK atm...
<MonoAWAY> we're all doomed basically
<MonoAWAY> SARS will wipe us out
<MonoAWAY> Michael Jackson will be the only person left on earth along with his masked kids

Quote #2700 (+4) [ 2005-04-21, 00:26 ] [ + | - | X ]

<the_squid> i hate having no job
<DarkNation> i hated having a job
<DarkNation> fkn every day after school for 4 hours
<the_squid> oh noes
<the_squid> woe is you
<the_squid> how did you manage having money
<DarkNation> so now ill be working teh weekends
<DarkNation> lol i loved having money
<Eminoir> boo fucking hoo
<DarkNation> i bought a fkn new computer in 3 months
<DarkNation> : P
* Eminoir hands squid a board with a nail in it and picks up a chain
<the_squid> not now em
<Eminoir> it's for him
<DarkNation> mwhaha
<Eminoir> asshat
<DarkNation> haha

Quote #2360 (+7) [ 2004-10-24, 20:19 ] [ + | - | X ]

<Fod> VB3 is great, I can see when people have deleted posts, why, and what was originally in them :)
<knowsfords> "I see dead posts, they're everywhere..."

Quote #3434 (+4) [ 2006-07-07, 11:52 ] [ + | - | X ]

Teddybear: Anyways, learning about anything pregnancy related seems like a worthwhile way to spend time. You never know when you're going to have to deliver a baby in an emergency :p
Teddybear: it's on Lazerus Long's list of things humans have to be able to do, anyway
Homicidal: "A human being should be able to change a diaper, plan an invasion, butcher a hog, conn a ship, design a building, write a sonnet, balance accounts, build a wall, set a bone, comfort the dying, take orders, give orders, cooperate, act alone, solve equations, analyze a new problem, pitch manure, program a computer, cook a tasty meal, fight efficiently, die gallantly. Specialization is for insects."
Homicidal: okay, so it wasnt on the list afterall

Quote #2743 (+10) [ 2005-05-10, 15:53 ] [ + | - | X ]

[spoonhead] i've spent all day doing this stupid assignment thing
[spoonhead] i bet the chicks are going to be impressed with me
[spoonhead] i'll show them up with my raw intellectual power
[spoonhead] and they'll all be like martin come to study group we wants to rub our bodies on u and feed u grapes

Quote #804 (+7) [ 2003-07-19, 16:14 ] [ + | - | X ]

<nEoLIthIc> oi ppl, my friend is in between me and another guy right
<nEoLIthIc> would i be able to see the other guy too?

Quote #1715 (+9) [ 2004-03-02, 22:42 ] [ + | - | X ]

<Hibba> You know you have problems, when you have 12gb of Iron Chef

Quote #628 (+13) [ 2003-06-06, 11:07 ] [ + | - | X ]

<FuriousG> stupid spam
<FuriousG> why the fuck would i want a septic tank?

Quote #3136 (+11) [ 2005-12-12, 20:30 ] [ + | - | X ]

<Freaek> Condense soup, not books!
<gords> reader's digest bothering you again, Freaek?
<Freaek> those lousy fuckers
<Freaek> word nazis!
<TheWedgie> lol
<Freaek> oh sure, you laugh now, but just you wait. It'll be a lolercaust all over again

Quote #3463 (-3) [ 2006-07-22, 01:47 ] [ + | - | X ]

< Rage> hmm
< Rage> anyone know how to teach me to get a funky porn groove happening on the guitar?
< lagmaster> play with your willy?

Quote #2558 (+3) [ 2005-02-01, 22:41 ] [ + | - | X ]

<BenZor> this storm is hopeless.
<BenZor> Its like, all show no go
<BenZor> Its like a hot4's cruise.

Quote #1252 (-1) [ 2003-10-30, 23:39 ] [ + | - | X ]

<muzzi> damnit, ocau dies this time every night. is it cause its now that its busiest or does agg have some funky cron job set up?

Quote #29 (+2) [ 2002-10-27, 01:41 ] [ + | - | X ]

*** Bravo has joined #Overclockers
<brembo`> tard
* brembo` tips the tard
<brembo`> your it, nar nar

Quote #3458 (-8) [ 2006-07-20, 23:36 ] [ + | - | X ]

* Agg gives SgtMjrTank a french oral exam

Quote #1005 (+1) [ 2003-09-07, 13:50 ] [ + | - | X ]

<Sciby> thetron: Use your brain. The choppers in DC are apaches. Stop looking at the fucking rotors and look at the actual chopper and you'll see they're two different things. Not only were you dropped on the head as a child, but your parents dribbled you down the court for a 2 point lay-up.

Quote #1106 (+132) [ 2003-10-11, 23:45 ] [ + | - | X ]

<Tommmo> we went for a war drive in the commo, i have a 300W inverter
<Tommmo> anyway so we found this AP.
<Tommmo> then i went to take off again
<Tommmo> and the lights went dim
<Tommmo> and the car stopped :D
<Tommmo> combination of high beam / aircon / 4 laptops + not much car movement made it go flat quick :)
<Tommmo> so we posted a call for help via IRC
<Rik> rofl
<Rage> hahaha nice
<Tommmo> (12:49am) * Aday-LAN (aday@vw18562.dft.com.au) has joined #whirlpool
<Tommmo> (12:49am) <Aday-LAN> Tommmo here.... smarm are you there???
<Tommmo> (12:50am) <Aday-LAN> MrShrub: where are you... ?
<Tommmo> (12:51am) <Aday-LAN> can someone jump start this car :)
<Tommmo> (12:51am) <Aday-LAN> We're.. umm stranded next to an open ap
<Tommmo> (12:51am) <MrShrub> lol...what?
<Tommmo> (12:51am) <MrShrub> HAHAHAHAHA
<Tommmo> >:D
<Tommmo> then the RACV guy turns up and he looks at everyone with laptops in the car outside someone's house at 1AM
<Tommmo> and says 'what the fuck are u blokes doing' :D
<Rage> lol
<Rage> sifnt roll-start
<Rage> or was it auto?
<Tommmo> auto
<FreeFrag> ROFL!!
<Tommmo> i was worried they were gonna discover us iRCiing from their wireless
<Tommmo> and come out the front
<Tommmo> :D
<Rage> hahaa
<Tommmo> whilst stranded :D
<Rage> that'd be so funny
<Rage> "DRIVE MAN DRIVE!!!"
<Rage> "WE CANT"
<Tommmo> hahah..
<Tommmo> "START BITCH"
<Rage> "AAAAHHHHHHHH"
<Rage> heh
<Tommmo> we had an 8 port switch
<Tommmo> and an external omni antenna on the roof :)
<Rage> lol!
<Tommmo> the complete setup :)

Quote #2796 (-4) [ 2005-05-29, 21:47 ] [ + | - | X ]

<crag-bbs> i drove past corbys beauty salon
<crag-bbs> the sign on the front said
<crag-bbs> back in 20

Quote #393 (+10) [ 2003-03-11, 19:49 ] [ + | - | X ]

<FrankThePug> any hackers in here
<FrankThePug> ...
<Ycros> In what sense?
<Ycros> And/Or context.
<FrankThePug> remote access
<FrankThePug> i need to use it
<Ycros> Use remote access? To where?
<FrankThePug> a friends computer
<Ycros> For what purpose?
<FrankThePug> information
<FrankThePug> can u help
<HeadshotSniper> try asio
<FrankThePug> um
<FrankThePug> no
<FrankThePug> isnt that like the secret service
<HeadshotSniper> Au spy
<HeadshotSniper> network
<FrankThePug> where can i get that from
<Ycros> Would that be information that your friend would not want you to have?
<FrankThePug> maybe
<FrankThePug> can u help
<Ycros> So why should I help you breach somebody's privacy? Would you like me looking through your personal files? I think not.
<FrankThePug> due
<FrankThePug> dude
<FrankThePug> he has something of mine on his comp
<Bigchris> if hes your friend, ask for it back.
<Bigchris> FFS.
<FrankThePug> hes sort of not my friend anymore
<Bigchris> oh
<Bigchris> what is it exactally, porn of your mum or something?
<FrankThePug> no
<HeadshotSniper> lol
<FrankThePug> a copy of empire earth
<Ycros> .
<Bigchris> lol.
<videl-emi> roflmao
<HeadshotSniper> Rofl
<videl-emi> someone put this in log or something
<videl-emi> funniest quotes ever
<Bigchris> lol
<Bigchris> i think im gonna cry
<HeadshotSniper> you trying to hack empire earth back? and your on dialup if you wanted to d/l it

Quote #513 (+3) [ 2003-04-27, 23:56 ] [ + | - | X ]

<Belinda> anyone wanna chat to 12/f/denmark
<Belinda> msg me
<thetron> ask manaz
<FreeFrag> Belinda is ~Matt@m084-143.nv.iinet.net.au * Matt <--fucking n00ber
<Manaz> Belinda: This really isn't a channel for that sort of checking. And I'd be amazed if you were actually a 12yo female in Denmark with such a good grasp of colloquial English.
* Z sets mode: +b *!*Matt@*.nv.iinet.net.au
* Belinda was kicked by Z ((Manaz) Idiot)

Quote #28 (+3) [ 2002-10-26, 07:19 ] [ + | - | X ]

<Narcolepsy> I love my cock. Without it I'd be much less of a man...
<Narcolepsy> Nearly an inch less of a man...

Quote #601 (+2) [ 2003-05-28, 16:24 ] [ + | - | X ]

<Enfilade> I feel pretty hardcore after my nap
<Enfilade> I had a dream about stealing knickers from some woman's clothes line

Quote #2660 (+6) [ 2005-04-01, 13:11 ] [ + | - | X ]

*** Topic is 'www.overclockers.com.au - It's April Fools day - kinda like the channel having it's own day....'
*** Set by Sticks on Fri Apr 01 07:27:29

Quote #206 (0) [ 2002-12-24, 04:32 ] [ + | - | X ]

<Erve> hmm odd, I just burnt a Nat King Cole Cd.. (god bless him), on both a 650mb and 700mb and they're both 48:19 secs.
<^catalyst> oh course they are.
<^catalyst> its not like the music magically slows down due to media

Quote #2280 (+5) [ 2004-09-08, 21:59 ] [ + | - | X ]

<thetron> Manaz: Your on a kicking nazi streak tonight
<FreeFrag> *You're
<V8R[zzz]> !seen swifty
<FreeFrag> !seen the last n00ba who called an admin a nazi
* Z sets mode: +b *!*thetron@*.QLD.netspace.net.au
* thetron was kicked by Z ((Manaz) Do NOT call channel ops Nazis. See you in 24 hours)
<FreeFrag> Oh, there he goes.
<Jab> lol nice call Manaz
<Manaz> He says one thing all night, and it gets him banned for 24 hours. Choice.
<MoonSha> thetron contributes a fuckload more to OCAU than you Z
<Wiz> Z doesn't really say much
* Z sets mode: +b *!*BC@144.136.255.*
* MoonSha was kicked by Z ((Manaz) later)
<Z> ah fuck you all
<Z> these op nazi's aint that bad