news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #1801 (+2) [ 2004-04-04, 22:58 ] [ + | - | X ]

<Sciby> From what FF said and from my fuzzy memory, it went along the lines of 'TheTron is talking out of his magical ass.' I think Agg said it.
<thetron> Sciby and FreeFrag keep your flame wars comfined to #overclockers and only there. Calling people names and flaming them isn't productive and gets you no credit
<FreeFrag> thetron, you're silly, and I'll say that wherever I want.
<Sciby> thetron: I don't need no steenking credit.

Quote #1813 (+2) [ 2004-04-08, 14:32 ] [ + | - | X ]

<sailorfitz> start a Pet Rock Company.....u can have a net lose got 3 years in a row to be a legit business...even if u NEVER sell 1 rock.....then rightoff your new P4 and Broadband as a direct business expense ;)

Quote #1850 (+2) [ 2004-04-17, 11:37 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> when you say the secret magic words you become super tired?
<Fod> yeah knowsfords, and me and the spottyman go to bed

Quote #1950 (+2) [ 2004-05-11, 18:00 ] [ + | - | X ]

<aftahours> milo tastes like ass without sugar
<aftahours> hmm
<aftahours> *arse
<sabretooth> You've tasted ass?
<tensopaway> had your fair share.. damnit beat me to it

Quote #1970 (+2) [ 2004-05-17, 18:56 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> why am i banned from #overclockers
<mazzanet> no wait
<mazzanet> my bad.

Quote #1987 (+2) [ 2004-05-21, 23:25 ] [ + | - | X ]

<Fod> well both my athlon rigs have them, and i'm a big fan
<gords> YOU are a big fan?
<gords> :o
<Rik> yeh, he sucks
<Rik> and blows
<Rik> whines alot too

Quote #2146 (+2) [ 2004-07-14, 16:56 ] [ + | - | X ]

<waz|away> and yeah, those replays of Hopoate crack me up everytime
<waz|away> what the fuck was he thinking?
<waz|away> besides "theres a hole, Im gonna put my finger in it"

Quote #2197 (+2) [ 2004-07-27, 22:41 ] [ + | - | X ]

<Decker> No, this is sillyness..WOOHOOWOOPWHOOOP
<Cav> Decker: nah, thats just being gay
<yaleman> and boy, would cav know about that :)
<Decker> Cav: you should know.
<yaleman> haha
<Cav> wow, i didnt expect that!

Quote #2233 (+2) [ 2004-08-09, 14:40 ] [ + | - | X ]

<timace> argh, its weird with the backslash being in a different position to what i'm used to
<timace> i'm like "where is it!? BITCH STOLE MY... oh there it is"

Quote #2385 (+2) [ 2004-11-13, 20:28 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> F1 now changes the players name!
<Skitzo> Aren't I leet?
<Lart[CJ]> ye
<Lart[CJ]> yes
<Lart[CJ]> so leet you're leaving me partly speechless

Quote #2415 (+2) [ 2004-12-07, 23:55 ] [ + | - | X ]

<dec> hi Sciby
<dec> you sexy beast
<Sciby> Yes, I am. get off me.
<Norgs_> pfft
<Norgs_> you wish
<dec> no.
<dec> never!
<dec> i'll be on you til the day you die!
<dec> um
<dec> that didn't sound too good

Quote #2467 (+2) [ 2005-01-04, 20:52 ] [ + | - | X ]

* Agg changes topic to '<neolithic> some bitch was right up me <biatch> Better than re-stuffing when he gets fatter :P'

Quote #2567 (+2) [ 2005-02-05, 09:00 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> i want a tribe of 30 south american monkeys.
<Mred32> Didn't you say you already had a large family?

Quote #2569 (+2) [ 2005-02-06, 15:33 ] [ + | - | X ]

<David> Flora you told him our secret? :|
<Flora> I'm sorry!
<David> :'(
<Flora> I blurted it out in a dream!
<David> I splurted it out in a dream also!
<Flora> rofl

Quote #2581 (+2) [ 2005-02-13, 00:06 ] [ + | - | X ]

<marv> Hey
<marv> I just got a new bed
<marv> and its stiff as, i hate it
<marv> do they get less firm over time?
<Iroquois> yes
<marv> good
<Iroquois> try jumping on it
<marv> Dont wanna break it
<Warhamster> hmmm i read that from the bottom up and that sounded... odd
<Iroquois> heh

Quote #2587 (+2) [ 2005-02-16, 21:19 ] [ + | - | X ]

* PoissonBot|akaHardy has joined #valhalla
<PoissonBot|akaHardy> can someone give me an xp VL key...
<TheWedgie> GOTOA-PCSTO-REAND-PAYFO-RIT!!
<TheWedgie> heh, that was much funnier while I was typing it.
<PoissonBot|akaHardy> whats the last two letters?
<TheWedgie> 11
<TheWedgie> my shift key was stuck.
<PoissonBot|akaHardy> doesn't work...
<PoissonBot|akaHardy> is it a VLK?
* The_Wookie slaps TheWedgie around with several types of marine creature
<TheWedgie> hang on PoissonBot|akaHardy
<PoissonBot|akaHardy> thanks
* PoissonBot|akaHardy is now known as Hardy
<TheWedgie> AREY0-USER1-0USLY-THI55-TUP1D
<TheWedgie> *sigh*
<Hardy> haha
<TheWedgie> finally clicked? :P
* Hardy forces a broom up TheWedgie's rectum

Quote #2592 (+2) [ 2005-02-17, 21:50 ] [ + | - | X ]

(LaNcE): what is it with this influx of cheap bar&plate intercoolers!
(Tensopaway): truck carrying intercoolers was hijacked by 4 people driving black honda civics with green underbody neons and kettle blow off valves
(FreeFrag): ROFL
(LaNcE): hahaha
(yale|nfsu2): lol

Quote #2606 (+2) [ 2005-02-24, 14:57 ] [ + | - | X ]

* sabretooth changes topic to '* FreeFrag uses the abovementioned wooden spoon on Firemoth's ass <Firemoth> Harder! * FreeFrag spanks harder <Freefrag> Oooh!'

Quote #2622 (+2) [ 2005-03-10, 17:31 ] [ + | - | X ]

<D_Web> I probably shouldn't half defrost some chick and then put it back in the freezer
<Fod|Work> indeed
<Fod|Work> either bury her or leave her frozen

Quote #2630 (+2) [ 2005-03-18, 11:47 ] [ + | - | X ]

[ bkuebler]: wait.
[ bkuebler]: allow me to check my facts.
[ bkuebler]: I am an idiot...
[ rjbs]: You needed to *check* that?

Quote #2647 (+2) [ 2005-03-25, 19:54 ] [ + | - | X ]

<n00dle> that was really wierd
<n00dle> i was having a ciggy in my usual spot
<n00dle> at the top of the street
<n00dle> and got to the house and dad is standing in front of the door
<n00dle> and im like 'oh fuck.'
<n00dle> he walks up to me and im like 'hi..'
<n00dle> and he motions for me to give him my hand
<n00dle> so i do
<n00dle> and he dumps something in my hand
<n00dle> and im like er... and he goes 'pretzels!'
<n00dle> and walks off
<n00dle> ...

Quote #2674 (+2) [ 2005-04-11, 11:29 ] [ + | - | X ]

(Tensop): lol, someones patented the DNA sequence to tomatos
(Kim): rofl wtf?
(Tensop): "you say tgtcttataa catatagtct tttaaggaaa aacaaattta gaaaaaaaat aatattattt i say gttagataag acgtttaaat tgggcggata gagttacttt atttttcact gtcatatgtt" :P

Quote #2688 (+2) [ 2005-04-16, 14:44 ] [ + | - | X ]

<ColdFusion> would any of you believe me if i said i did 160 past a cop in an unmarked, they pulled me over and i got nothing?
<Lurks> ColdFusion: did you have to swallow?
<ColdFusion> i know it sounds REALLY bs
<ColdFusion> no
<Lurks> so you spat?
<ColdFusion> no
<yaleman> gargled :P
<Lurks> lol
<ColdFusion> ..

Quote #2695 (+2) [ 2005-04-19, 20:30 ] [ + | - | X ]

<Erve> phew, took 15mins but I got my rod off
<Erve> wait, I'll take a pic of how much play my rod end has

Quote #2696 (+2) [ 2005-04-20, 00:54 ] [ + | - | X ]

<thetron> Penis image alert on the forums!
<@Wolfy> quick thetron, look now before it gets deleted, then you can compare it with yours

Quote #2718 (+2) [ 2005-04-28, 10:50 ] [ + | - | X ]

[ canadiant]: Im in love lol. I found a girl that can subnet! :D

Quote #2727 (+2) [ 2005-04-30, 08:25 ] [ + | - | X ]

[ @aftahours ] hmm i just sneezed 9 times in a row
[ @aftahours ] thats 11
[ shift ] once more and your nose will fall off
[ @aftahours ] OH NOSE!
[ @aftahours ] lol

Quote #2747 (+2) [ 2005-05-12, 01:24 ] [ + | - | X ]

<sagit> it is currently precipitating heavily here
<hazza-> ?
<timace> its raining, fag

Quote #2767 (+2) [ 2005-05-19, 14:30 ] [ + | - | X ]

<@Flooble> i'm actually just bumming around town waiting for the ferry to kao tao?
<@Flooble> to tan?
<@Flooble> ko tan?
<@Scary> no idea
<@Scary> all thai words sound like food to me

Quote #2769 (+2) [ 2005-05-20, 09:01 ] [ + | - | X ]

<@CapnChron> I wanted hail last night
<%zyrorl> why capn?
<%zyrorl> get car fixed on insurance?
<@GM> so he could get stoned
<%zyrorl> rofl
<@GM> literely
<%zyrorl> haha
<@CapnChron> hahaha

Quote #2785 (+2) [ 2005-05-25, 19:04 ] [ + | - | X ]

<D_Web`> I'd imagine you're mre organised and have the ability to concentrate more than me (anyone does), so you should be fine
<TheWedgie> lol
<TheWedgie> dunno D_Web`, i'm pretty bloody disorganised, and lose concentra LETS GO RIDE BIKES

Quote #2799 (+2) [ 2005-05-30, 15:31 ] [ + | - | X ]

<Strange1> My brother used to give me Dutch ovens
<Strange1> I now hate the Dutch

Quote #2850 (+2) [ 2005-06-27, 07:56 ] [ + | - | X ]

<LemMinG> I am 1 icq point off being labelled a genius

Quote #2876 (+2) [ 2005-07-13, 09:02 ] [ + | - | X ]

[ JoeyJoJo]: lol it said to me 'nudges are new'
[ NoFX-Eli]: I think it meant to say, Nudges are annoying

Quote #2883 (+2) [ 2005-07-16, 10:28 ] [ + | - | X ]

<Lombers> I have decided
<Lombers> I hate all PC places now
<Lombers> the problem is, they know nothing about customer service
<Lombers> because the people who started the good ones are pretty much geeks
<Lombers> and have no idea how to actually interact with people
<Lombers> sure they know their tech stuff
<Lombers> but that's about it
<Redback> what do they do when a girl wants to buy a new motherboard?
<Lombers> they premature ejaculate
<Redback> rofl
<pace> its not like i ordered a $15 modem
<Lombers> I know, and that's the problem
<Lombers> their problem is, they keep thinking to themselves that they will be able to get it in
<Lombers> instead of saying "look, I'll be conservative here, it'll take 2 weeks minimum"
<Lombers> then if they get it in earlier the customer would be like "omg that's the best service ever"

Quote #2914 (+2) [ 2005-07-30, 18:16 ] [ + | - | X ]

<Niche> u will know me cause im bald
<svga> to baldly go where no man has gone before.
<Brains> Didn't Jean-luc Picard already do that? :)

Quote #2962 (+2) [ 2005-09-01, 17:52 ] [ + | - | X ]

--- VoX is now known as VeganZombie
<VeganZombie> GRAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNSSSSSSSSS........
--- VeganZombie is now known as VoX

Quote #3036 (+2) [ 2005-10-19, 22:28 ] [ + | - | X ]

<Jazarus> I want to stop looking at porn and go back to going to church
<Fred_Nurk> sure you do
<IKT> get a psp, do both at the same time

Quote #3074 (+2) [ 2005-11-09, 16:32 ] [ + | - | X ]

<EvilElmo> any telemarketing people here?
<Daemo> probably not.. but one will call you soon

Quote #3119 (+2) [ 2005-12-04, 00:10 ] [ + | - | X ]


<@Sticks> I suspect Bern, that the only flogging off that is going in is your own manic masterbation.....

Quote #3129 (+2) [ 2005-12-11, 15:44 ] [ + | - | X ]

(@Sticks) did j00 go have a whittle whinge to agg?
(surok1) no but i will now
Mode» (Agg) sets (+b *!*@128.27.233.220.exetel.com.au)
This (*!*@128.27.233.220.exetel.com.au) ban affects (surok1)
Kick» (surok1) was kicked by (Agg) (don't bother)

Quote #3268 (+2) [ 2006-02-25, 18:38 ] [ + | - | X ]

<deepspring> you alive
<outy> yeah
<outy> sup??
<deepspring> nothing much... just saw a guy on the news from ipswich that got shot
<deepspring> the guy was a mental patient and apparently wen burko
<outy> lol
<outy> glad to see you thought about me
<deepspring> I was really worried
<deepspring> http://www.abc.net.au/news/newsitems/200602/s1578252.htm

Quote #3392 (+2) [ 2006-06-03, 18:37 ] [ + | - | X ]

thetron - I live near two huge AM towers
thetron - thats some juice
knowsfords - thetron: you just explained so... so much
FreeFrag - And look what it's done to you thetron. Point made.
Fred_Nurk - thetron, its probably possible to extract some of that power, at least enough to light a small bulb
thetron- Fred_Nurk: Yes you could hold a flurecent near it. If you got close
mazzanet - ...
mazzanet - and what would the "flurecent" do?
mazzanet - turn into pizza
mazzanet - ?

Quote #3474 (+2) [ 2006-07-29, 14:46 ] [ + | - | X ]

<Andypoo> Actually -- she rebooted the box. That's why :)
<Andypoo> Maybe other people are taking advantage of her box also :P
<insomniac> exactly how many people take advantage of your sister's box?
<Andypoo> Indeed.

Quote #3491 (+2) [ 2006-08-04, 22:06 ] [ + | - | X ]

* pipsqeek watched 40 year old virgin last week. what a freakin hilariously wrong movie. I loved it.
<Mornx> I know a 40 year old virgin on another channel
<Mornx> he said it was accurate

Quote #3495 (+2) [ 2006-08-06, 16:22 ] [ + | - | X ]

< beta> I dont know alot about linux
< devians__> you dont seem to know much about anything beta

Quote #3501 (+2) [ 2006-08-08, 22:52 ] [ + | - | X ]

<klif-e> Number of babies
<klif-e> Based on your response to question 3 (sex), you are not required to answer this question
<klif-e> ;)
<Norgs-> what?
<Norgs-> you had sex with babies?
<Norgs-> thats bad klif-e.
<xphile> lol
<Simboo> lol
<Simboo> fkn poms

Quote #3503 (+2) [ 2006-08-09, 16:32 ] [ + | - | X ]

<Jason|PHL> i don't dig machines.
<Andy6Days> I don't dig graves.
<Andy6Days> On Wednesdays.

Quote #3514 (+2) [ 2006-08-19, 07:21 ] [ + | - | X ]

Jessica: Ugh.
Jessica: My housemates in the next room are either watching a bad anime where the main character is an annoying asian who has sex all day
Draffa: or?
Jessica: Or they're busy having annoying loud asian sex
Jessica: It's not even the kind of sex that makes you want to have sex
Jessica: it's the kind of sex where you're like "Are they molesting a giant mouse?
outy: when they get to the part with the giraffe let me know

Quote #3560 (+2) [ 2006-09-20, 21:30 ] [ + | - | X ]

<benz> There's only one person i kinda want to sleep with atm
<benz> and he's awesome =)