news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #4303 (+4) [ 2008-04-27, 22:36 ] [ + | - | X ]

<Cavalier> lawl...a HJ commercial just came on TV
<brodsta> The burgers are better....
* bungs has quit (Quit: This computer has gone to sleep)
<recon> food prepared by 14 year olds ftw
<brodsta> You haven't had grease till you've had adolescent acne
<recon> D:

Quote #4312 (+4) [ 2008-05-06, 22:53 ] [ + | - | X ]

<Statts> who the fuck eats seafood extender?
* Lardman (lolwhat.te@58.202.49.122-static.velocitynet.com.au) has joined #overclockers
* Kane (Kane@124-170-147-39.dyn.iinet.net.au) has joined #overclockers
>V8R[ucml]> kath n kim....
<Daemo> extender? is that the seafood mix stuff? looks white and orange
<Tank> is that the orange and white stuff?
<V8R[ucml]> lol
<One``> i love that stuff
<One``> its so cheap, too. cheaper than almost anything else per kg, almost cheaper than potatoes

Quote #159 (+3) [ 2002-12-12, 10:04 ] [ + | - | X ]

<Womb0> o0o0o0o big words
<Womb0> i am illetirate

Quote #170 (+3) [ 2002-12-16, 06:44 ] [ + | - | X ]

<PooJou> the meanest cars ive been are: Diablo (singapore) R34,33,32 GTR, HSV GTS, Ferrari F3 someting (modena - also singapore) 350Z :D
<Agg> you were a car?
<z3[n]> hah!
<z3[n]> we kno what he ment
<Nza> hahaha
<Rex-Out> coool... i wanna be reincarnated as a bird, but cars can also be cool
<Nza> multiple cars it would seem Agg, appears to have the ability to morph :P

Quote #210 (+3) [ 2002-12-27, 11:24 ] [ + | - | X ]

<DeathStar> i have to flick my balls so i blow
<DeathStar> fuck wrong channeel
* DeathStar was kicked by VooDoo (WAY too much info)

Quote #211 (+3) [ 2002-12-28, 12:01 ] [ + | - | X ]

<[P]engo> CHRISTINA AGUILERA GETS VIOLENT WITH KELLY OSBOURNE
<[P]engo> http://www.intelligentx.com/newsletters/entertainment/articles/story_ent5_122602.cfm
<[P]engo> lol
<VooDoo> ssshhhh
<VooDoo> your breaking the silence
<[P]engo> oh shit sorry
<VooDoo> so you should be
<VooDoo> its to late, its already broken now
<[P]engo> oh no whatever have i done!
*** ThomoH[B] has left #overclockers
<dec> look what you've done to Thomo
<dec> and you woke me up
<VooDoo> [P]engo, you really stuffed up this time.

Quote #5 (+3) [ 2002-10-21, 06:08 ] [ + | - | X ]

<Cav> do sperm banks actually exist and pay some bloke to whack in a cup?
<Rage-sifnt> its like $40 a wack yeah?
<Skitzo> I let a fortune slip through my fingers!
<BOB_LOE> shit i coulda been on $80 a day :(
<knowsfords> Skitzo: I've let over $100,000,000,000,000 go down the drain
<Cav> knowsfords: thanks for fucking sharing

Quote #2447 (+3) [ 2004-12-23, 12:23 ] [ + | - | X ]

<Fod> wow
<Fod> some guy on the forums can eat 24" of subway
<Fod> that's quite an appetite
<Crudmuffin> yeah
<Fod> a 6" fills me right up
<Fod> and if you quote that out of context, i'll track you down and kill you

Quote #23 (+3) [ 2002-10-25, 07:53 ] [ + | - | X ]

<MissKitty> You wanna dog me behind my back
<MissKitty> do it to my face pls
<Kittie> excuse me?
<Kittie> ?
<MissKitty> [01:06] <Sciby> kittie: Feel free to distribute naked pictures like MissSatine did though. *ahem*
<MissKitty> [01:06] <Kittie> miss slutine?
<Kittie> yeah? and?
<MissKitty> Kindly do it to my face or not at all
<MissKitty> ok little girl
<Kittie> not my fault ur a slut
<MissKitty> What is your definition of a slut?
<Kittie> you
<MissKitty> No wonder I am a slut in your eyes then
<Kittie> slut Pronunciation Key (slt)
<Kittie> n.
<Kittie> A woman considered sexually promiscuous.
<Kittie> A woman prostitute.
<Kittie> A slovenly woman; a slattern.
<MissKitty> I am aware of the dictionary term for slut
<MissKitty> I do not howevere fit into that

Quote #113 (+3) [ 2002-11-22, 12:00 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> I just had a shave...
<knowsfords> the sink was overflowing with hair
<z3[n]> knowsfords: did u shave ur legs or something?
<knowsfords> z3[n]: nah my face... if it were my legs then the whole bathroom would be overflowing with hair

Quote #123 (+3) [ 2002-11-25, 04:00 ] [ + | - | X ]

<sniper1400> What's the most useless thing in sport?
<Daemon> sniper1400: clothing in the women's volleyball? :)
<sniper1400> more like clothing in any womens sport

Quote #254 (+3) [ 2003-01-16, 08:03 ] [ + | - | X ]

<Chronic> Hey peeps!
<Chronic> Who wanna hear a joke?
<Chronic> haha
<Chronic> Why did z3n|A cross the road?
<Chronic> Because his dick was stuck in a chicken
<Chronic> :p
<z3n|A> :O

Quote #284 (+3) [ 2003-01-26, 12:26 ] [ + | - | X ]

<\Roscoe> 30 seconds? I last longer when having sex.
<Lurks> \Roscoe: what you only last 31 seconds?
<\Roscoe> 34 thank you very much.

Quote #513 (+3) [ 2003-04-27, 23:56 ] [ + | - | X ]

<Belinda> anyone wanna chat to 12/f/denmark
<Belinda> msg me
<thetron> ask manaz
<FreeFrag> Belinda is ~Matt@m084-143.nv.iinet.net.au * Matt <--fucking n00ber
<Manaz> Belinda: This really isn't a channel for that sort of checking. And I'd be amazed if you were actually a 12yo female in Denmark with such a good grasp of colloquial English.
* Z sets mode: +b *!*Matt@*.nv.iinet.net.au
* Belinda was kicked by Z ((Manaz) Idiot)

Quote #575 (+3) [ 2003-05-18, 23:51 ] [ + | - | X ]

<mnkymajik> trolling for hardcore tamaotchi porn isnt easy

Quote #599 (+3) [ 2003-05-26, 20:17 ] [ + | - | X ]

<Jester> lol n00b
<Jester> do you even know what warez is ?
<Sparda666> a game or something ??

Quote #739 (+3) [ 2003-07-07, 02:43 ] [ + | - | X ]

<Decker> I feel sorry for Cav
<Decker> that guy gets a mouthful on irc
<Fodder> Decker: he seems to manage, spends more time beating off neolithic than getting harrassed
<Fodder> as in .. beating neolithic with a large trout
<Fodder> damn double meanings

Quote #803 (+3) [ 2003-07-19, 01:39 ] [ + | - | X ]

(Sancho): i REALLY need a car...
(Lurks): Sancho: and you really need a woman aswell ya geek
* Sancho looks at his fiancee sitting just to his left...
(Darkness): Lurks: You just got sch00led, n00b.
(ColdFusion): Lurks: u were owned
(Lurks): Sancho: Blow up dolls dont count
(Sancho): sif blow up doll...
(PooJou): Lurks: thats a deep hole your digging there
(Lurks): hewwo missus Sancho
*** Joins: Wolfine (Wolfine@dialup-149.40.194.203.acc01-wick-bne.comindico.com.au)
(ColdFusion): u gonna get it now
(Wolfine): i aint a blow up doll Lurks
(Darkness): [01:40] *** Joins: Wolfine (Wolfine@dialup-149.40.194.203.acc01-wick-bne.comindico.com.au) - Clones: 2 from Wolfine (Sancho) CtrlF1 whois; ShiftF8 ping; F8 to punish <--- Awww, aint it cute? :)
(Wolfine): can a blow up doll ... do this
* Wolfine does tricks
(PooJou): press F8 Darkness
(Darkness): Wolfine: Wow, i didn't know that many ping pong balls could fit there!
* Darkness runs
(Lurks): bad Darkness bad
* PooJou avoids flying ping pong balls
(Wolfine): darkness yeah well watch out while ur running cuz im a good shot too
(Darkness): Coroners report : "The young man, in his early twenties, suffered a severe blow to his upper left temple. That seemed to be of a result of some form of gooey spherical object"
(Wolfine): aka the ping pong ball from hell
(Darkness): I think i'll leave this one alone now. :)

Quote #810 (+3) [ 2003-07-22, 17:33 ] [ + | - | X ]

<ElCrunch> wtf doesnt agg sell a bike and buy a ballsy server?
<DrAlpina> cause he keeps smashing them ElCrunch
<ElCrunch> oh deer

Quote #831 (+3) [ 2003-07-31, 15:24 ] [ + | - | X ]

<Carrots> K1 wants his next GF to be dumb as a post
<Bleeter> ek, i'd be going other direction then. at least two brain cells please
<Carrots> yeah.. me too.. I want a gf who is atleast a bit of a challenge at 2 player games
<INerTIal> lol
<RoSWeLL> lol
<Bleeter> i'd like a GF who'd actually not run away @ the thought of playing a comp game
* INerTIal nods
<INerTIal> that would be nice i must admit
<Bleeter> i mean, just ONCE
<RoSWeLL> if u find one Bleeter let me know
<head_rush> lol, no way I want a gf that has NFI about computers
<head_rush> So like after a hard day at work
<head_rush> We can just have mad sex0r
<wry> my ex gf played comp games
<wry> we even played rpg games (book based + card based)
<head_rush> Like if they are better at a computer game than me
<head_rush> Thats just fucked
<head_rush> OMFG
<head_rush> YOUR GF WAS A FUCKING NERD

Quote #842 (+3) [ 2003-08-02, 06:40 ] [ + | - | X ]

*** Joins: ColdFusion (azza@076.a.003.pth.iprimus.net.au)
* ColdFusion is away: CS
*** ColdFusion is now known as ColdFu[CS]
* ColdFu[CS] is away: CounterStrike @210.50.4.17:27015 (iPGN CS 1.5 Arson)
*** ColdFu[CS] is now known as ColdFu|CS
* ColdFu|CS is away: CounterStrike @203.24.101.84:27015 (EFTel West CS 1.5 #7)
*** ColdFu|CS was kicked by Darkness (Darkness is here: STFU@203.24.101.84:27015 (You)- (Kick : 213)

Quote #872 (+3) [ 2003-08-10, 23:08 ] [ + | - | X ]

<Sponge> we found this mag at t42 with nude pics in it right
<Sponge> so we tore the pages out
<head_rush> Did you beat off
<Sponge> and when wee were at iso
<Sponge> we stood at the top of the lift and kept sending a page at a time down stairs
<Sponge> the lift would come back up empty

Quote #876 (+3) [ 2003-08-10, 23:46 ] [ + | - | X ]

<head_rush> Like this one dude at work
<head_rush> Went upto this chick, and like drinks her coke
<head_rush> And she goes, you can have some if you like, its left over fromt his morning, could be abit flat
<head_rush> And then the dude goes
<head_rush> Cant be as flat as your chest
<RoSWeLL> lol she was owned
<head_rush> YEr

Quote #878 (+3) [ 2003-08-11, 14:39 ] [ + | - | X ]

<sabretooth> So er, do you massage bums, bumassager?
<biatch> would you massage my bum?
<sabretooth> I will!
<bumassager> no
<bumassager> and
<bumassager> no
<bumassager> its a nick
<Erve> with my leg :wiggle eyebrows:
<bumassager> dou actually have a sabre tooth??
<bumassager> and are u a female dog?
<bumassager> i think not
<sabretooth> Well, yes.

Quote #920 (+3) [ 2003-08-16, 23:18 ] [ + | - | X ]

<Chemix> FLoRa is a major pervert.
<FLoRa> No I'm not!
<Chemix> don't make me load my logs!
<FLoRa> Anyone can fabricate logs
<Narc|BRB> Might go and fabricate me a log right now...

Quote #930 (+3) [ 2003-08-19, 21:49 ] [ + | - | X ]

<BobsYourUncle> my damn fly keeps unzipping itself
<Ros`away> sure its not your hand bob ?

Quote #937 (+3) [ 2003-08-20, 17:21 ] [ + | - | X ]

<rodgrech> SHIT FIRECALL BRB
<Zoidburg> firecall?
<Nza> voluntary fire service?
<Erve> either that or too much chilli
<Draemad> lol
<nEoLIthIc> lol

Quote #1030 (+3) [ 2003-09-12, 14:03 ] [ + | - | X ]

(Hydra[wrk]): i need a gf.... to polish my next car

Quote #1034 (+3) [ 2003-09-12, 16:39 ] [ + | - | X ]

<echelon> ebay: Your best source for ripping off stupid people. liek omghi2u socheep!

Quote #1083 (+3) [ 2003-10-06, 09:20 ] [ + | - | X ]

* Joins: Fod
* Fod is now known as nopants
<wild> nopants eh?
<nopants> when you wear pants, you're wearing communism
<wild> lol

Quote #1103 (+3) [ 2003-10-11, 01:49 ] [ + | - | X ]

* neolithic breaks out in an unnecessary rap
<Frag|A> * neolithic breaks out in an unnecessary crap <--Having a normal day again neo?

Quote #1107 (+3) [ 2003-10-12, 00:05 ] [ + | - | X ]

<Largo> http://dualxp.net/ocau/people/largo.jpg
<{pSYc0de}> exactly hehe
<Largo> thats a grainy ass picture isnt it?
<@sabretooth> That's your ass?
<clockit> my ass is grainy

Quote #1161 (+3) [ 2003-10-18, 23:13 ] [ + | - | X ]

(Largo) one of these guys at my school who always studies everybody thinks all he does is study
(Largo) he looks real innocent
(Largo) till one of my mates went over and found porn on his hdd
(Largo) and he said he doesnt know how it got there, all he does is download 'service packs' for windows
(yaleman) lol
(biatch) ahh rubbish.
(AznRetroGa) Largo - it's always those kinda guys that have heaps of pr0n
(yaleman) fap packs
(Chemix) i think those packs are to service himself

Quote #1162 (+3) [ 2003-10-19, 12:06 ] [ + | - | X ]

<Frag|A> neolithic, CANCEL IT QUICK
<Frag|A> IT'S INSTALLING MAC OS 10.2.7
<neolithic> nooooooooooooooooooo
* neolithic explodes
<Frag|A> NOOOOOOOOOOOOOOOO YOU'LL BE REDUCED TO BEING A N00B WITH A SINGLE MOUSE BUTTON
<neolithic> the fucker wont quit!

Quote #1165 (+3) [ 2003-10-19, 17:24 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> sabretooth: im not that stupid....
<sabretooth> Oh?

Quote #1168 (+3) [ 2003-10-19, 18:54 ] [ + | - | X ]

<Largo> you wouldnt stop pissing me off till i exploded onto you and that fag hemerage
<yale_code> lol FreeFrag, he exploded onto you - want a tissue?

Quote #1176 (+3) [ 2003-10-20, 16:04 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> 509726
<knowsfords> err whoops... dropped the keyboard and caught it by the numeral keypad
<Rik> bs
<Rik> that's your password to everything, isnt it
<knowsfords> try it :p
* FodZilla haxors knowsfords
<FodZilla> netbank = empty.

Quote #1182 (+3) [ 2003-10-20, 23:00 ] [ + | - | X ]

(tensop): im going to start a channel called #anti-agg plase join!!!
(Agg): GREAT IDEA I HATE TGAT GUY!!!11
(tensop): YEAH ME TOO ROFLZ!@
(Agg): l0lz!!

Quote #1191 (+3) [ 2003-10-22, 13:21 ] [ + | - | X ]

<knowsfords> whats that popular fan/temperature program thing that nearly everyone uses
<knowsfords> motherboard monitor isnt it?
<knowsfords> thanks knowsfords
<knowsfords> don't mention it

Quote #1198 (+3) [ 2003-10-22, 21:23 ] [ + | - | X ]

<brembo`a> suck my pipe !
<CrashDumy> lol
<DDsD[AaA]> suck MY pipe
<CrashDumy> I'm so glad i didn't get on suck my pipe

Quote #1204 (+3) [ 2003-10-23, 20:04 ] [ + | - | X ]

*** Lombers[A] (lombers@m041-042.nv.iinet.net.au) Quit (Quit: on fire, bbs)
*** Lombers[A] (lombers@m041-042.nv.iinet.net.au) has joined #overclockers
*** Lombers[A] (lombers@m041-042.nv.iinet.net.au) Quit (Read error: EOF from client)
*** Lombers[A] (lombers@m041-042.nv.iinet.net.au) has joined #overclockers
*** Lombers[A] (lombers@m041-042.nv.iinet.net.au) Quit (Read error: EOF from client)
*** Lombers[A] (lombers@m041-042.nv.iinet.net.au) has joined #overclockers

Quote #1207 (+3) [ 2003-10-23, 23:31 ] [ + | - | X ]

<Rage> lmao... cain your street is named after a font :P
<wild> what's his street?
<Rage> helvetica
<Draebor> rage - yeah
<wild> lol
<Rik> ahahah
<Draebor> its helvetia tho not helvetica :) i got that wrong at 1st too
<Rik> oh fuck we're a pack of geeks

Quote #1239 (+3) [ 2003-10-29, 01:54 ] [ + | - | X ]

(biatch): MadHatter - i'll refer you to gibbon for that answer :) So, Gibbon... was it hard? :)
(@Gibbon): at times

Quote #1226 (+3) [ 2003-10-27, 14:16 ] [ + | - | X ]

* echelon throws a wrench at Saga
* Saga (remunerate@dsl-203-113-240-200.TAS.netspace.net.au) Quit (Read error: Connection reset by peer)
<Nozz> Oooer
<Nozz> you killed him
<Nozz> Must've got him fair in the head

Quote #1235 (+3) [ 2003-10-28, 11:53 ] [ + | - | X ]

<SUPAMODEL> sure no-one wants to do my exam this arvo
<SUPAMODEL> yer more than welcome to :)
<echelon> ummmm....... nup.
<Saga> yeah, look, not to be rude, but i'll pass on that kind offer too...
<SUPAMODEL> bastards.
<echelon> anytime mate.
<SUPAMODEL> I could pay you in pr0n
<echelon> pr0n is no fun anymore. I'm over it
<echelon> but I'll take cash
<Saga> and bank cheques...
<SUPAMODEL> nah, I only have pr0n
<SUPAMODEL> sorry
<SUPAMODEL> highest quality pr0n tho
<echelon> Fair enough, we can get cash for it down at the local high school

Quote #1245 (+3) [ 2003-10-29, 21:15 ] [ + | - | X ]

<NaLaR> the day you can jack off to a world leader is the day i join politics
<NaLaR> by that i mean a straight man
<xanex> you want to jack off to a straight man?

Quote #1250 (+3) [ 2003-10-30, 16:19 ] [ + | - | X ]

<Dopefish> Has anyone had any problems with *Store name omitted to protect the innocent* before?
* VooDoo REFUSES TO COMMENT
<Dopefish> lol
<Quadbox> lol VooDoo
<Flecktone> ...
<Flecktone> :P
<echelon> Dopefish: Take that as a resounding yes

Quote #1276 (+3) [ 2003-11-04, 15:03 ] [ + | - | X ]

<ElCrunch> Ohh, the version of Johnny English I'm downloading appears to actually be Johnny English
<ElCrunch> Makes a nice bloody change
<DDsD> Its better when its lesbian pron
<Falkor> lol

Quote #1282 (+3) [ 2003-11-06, 03:33 ] [ + | - | X ]

<bounce`> what is the actuall cd command for , cause I am thinking that would be just for a cd or does that cover even the HD's?

Quote #1291 (+3) [ 2003-11-08, 18:35 ] [ + | - | X ]

<Shard> my dad and sister are both having a sleep, should i:
<Shard> 1) push the test button on the fire alarm
<Shard> or
<Shard> 2) start a real fire under the alarm