news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40     Next >

Quote #599 (+4) [ 2003-05-26, 20:17 ] [ + | - | X ]

<Jester> lol n00b
<Jester> do you even know what warez is ?
<Sparda666> a game or something ??

Quote #800 (+4) [ 2003-07-18, 00:52 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> /msg nwatts yeah i know.. i told you.. hes great in bed ;)
<Skitzo> fuck

Quote #623 (+4) [ 2003-06-04, 19:10 ] [ + | - | X ]

<NertMonkey> * NertMonkey jumps up and down *
<kiddo> maenz
<NertMonkey> SOMEBODY ENTERTAIN NERTMONKEY!!!!!
* kiddo gets on his knees
<kiddo> oops
<kiddo> "wrong chan"

Quote #709 (+4) [ 2003-06-29, 19:17 ] [ + | - | X ]

<Slidey> waa my mp3s are playing very sped up
<emp|crash0r> drugs are bad for you mkay?

Quote #795 (+4) [ 2003-07-16, 19:43 ] [ + | - | X ]

<Infra|Gone> talk to my butt, cause the face aint listening
<Carrots> infra, they are easy to mistake for one another

Quote #831 (+4) [ 2003-07-31, 15:24 ] [ + | - | X ]

<Carrots> K1 wants his next GF to be dumb as a post
<Bleeter> ek, i'd be going other direction then. at least two brain cells please
<Carrots> yeah.. me too.. I want a gf who is atleast a bit of a challenge at 2 player games
<INerTIal> lol
<RoSWeLL> lol
<Bleeter> i'd like a GF who'd actually not run away @ the thought of playing a comp game
* INerTIal nods
<INerTIal> that would be nice i must admit
<Bleeter> i mean, just ONCE
<RoSWeLL> if u find one Bleeter let me know
<head_rush> lol, no way I want a gf that has NFI about computers
<head_rush> So like after a hard day at work
<head_rush> We can just have mad sex0r
<wry> my ex gf played comp games
<wry> we even played rpg games (book based + card based)
<head_rush> Like if they are better at a computer game than me
<head_rush> Thats just fucked
<head_rush> OMFG
<head_rush> YOUR GF WAS A FUCKING NERD

Quote #833 (+4) [ 2003-07-31, 18:59 ] [ + | - | X ]

(Ros`away): is back -( making dinner )- gone 29 min 32 s
* Ros`away is now known as RoSWeLL
<Spark_No2> wha? u bought pizza?
<RoSWeLL> no made myself some dinner i dislike scallops
<Spark_No2> ewww scallops remind me of licking a pussy after its been bushwalking and hasnt had a shower
<RoSWeLL> lol

Quote #834 (+4) [ 2003-07-31, 19:53 ] [ + | - | X ]

<Craig> ye i wish, i'm buggered...
<Vood-Sick> who did that to ya
<Vood-Sick> buggered ya i mean.
<Vood-Sick> :D
<Craig> work did
<Vood-Sick> what.. all of em
<Vood-Sick> you must be sore :)
<Redline> lol
<Craig> i'm not getting it
<Vood-Sick> seem you already got it

Quote #842 (+4) [ 2003-08-02, 06:40 ] [ + | - | X ]

*** Joins: ColdFusion (azza@076.a.003.pth.iprimus.net.au)
* ColdFusion is away: CS
*** ColdFusion is now known as ColdFu[CS]
* ColdFu[CS] is away: CounterStrike @210.50.4.17:27015 (iPGN CS 1.5 Arson)
*** ColdFu[CS] is now known as ColdFu|CS
* ColdFu|CS is away: CounterStrike @203.24.101.84:27015 (EFTel West CS 1.5 #7)
*** ColdFu|CS was kicked by Darkness (Darkness is here: STFU@203.24.101.84:27015 (You)- (Kick : 213)

Quote #856 (+4) [ 2003-08-08, 16:52 ] [ + | - | X ]

-:- thetron was kicked off #overclockers by Agg (At first you must realise, there is no funny. The only thing being kicked is you.)

Quote #876 (+4) [ 2003-08-10, 23:46 ] [ + | - | X ]

<head_rush> Like this one dude at work
<head_rush> Went upto this chick, and like drinks her coke
<head_rush> And she goes, you can have some if you like, its left over fromt his morning, could be abit flat
<head_rush> And then the dude goes
<head_rush> Cant be as flat as your chest
<RoSWeLL> lol she was owned
<head_rush> YEr

Quote #894 (+4) [ 2003-08-13, 19:42 ] [ + | - | X ]

<MonoJoker> heheh shane warne just can't keep it in his pants
<MonoJoker> what a fuckwit
<FLoRa> Thats how I met him

Quote #912 (+4) [ 2003-08-15, 17:13 ] [ + | - | X ]

<Rage> and i'll just move the topic along to the legality of the improperly implemented public licence in this case
<Rage> for my butt's sake
<yaleman> aol closed it up
<Rage> yeah
<Erve> his butt?
<yaleman> GAY
<^catalyst> eww
<Rage> i want to know if anyone has made something similar... oh, yaleman you bad man :S

Quote #946 (+4) [ 2003-08-23, 08:16 ] [ + | - | X ]

(mazzanet): mornin
(Darkness): gah, fuck.
(Darkness): Why did i drink so much and stay out so late..
(Darkness): urrggg
(INerTIal): lol
(INerTIal): always the problem
(INerTIal): the answer is always cause i drunk too much
(Darkness): Yes, but in 30 mins i have to be at the fire station being all co-ordinated and stuff... I feel like there was a party in my mouth, and everyone was projectile vomitting!
(INerTIal): lmao

Quote #1034 (+4) [ 2003-09-12, 16:39 ] [ + | - | X ]

<echelon> ebay: Your best source for ripping off stupid people. liek omghi2u socheep!

Quote #1055 (+4) [ 2003-10-03, 01:47 ] [ + | - | X ]

* Joins: echetest (jrimms@ids.tuu.utas.edu.au)
<echelon> Smite him!
* wild[a] sets mode: +b echetest!*jrimms@ids.tuu.utas.edu.au
* echetest was kicked by wild[a] (And Trogdor smote the echetest, and all was laid to burnination!)

Quote #1068 (+4) [ 2003-10-04, 10:25 ] [ + | - | X ]

<Matthew> fuck
<Matthew> im so behind :P
<Matthew> i feel noobie again
<Fod> again?

Quote #1107 (+4) [ 2003-10-12, 00:05 ] [ + | - | X ]

<Largo> http://dualxp.net/ocau/people/largo.jpg
<{pSYc0de}> exactly hehe
<Largo> thats a grainy ass picture isnt it?
<@sabretooth> That's your ass?
<clockit> my ass is grainy

Quote #1113 (+4) [ 2003-10-12, 00:23 ] [ + | - | X ]

<clockit> agg doesn't have a credit card
<fenix> clockit why not?
<clockit> well why would he?
<clockit> credit cards are a waste of money
<Agg> clockit - has thetron loaned you his magic arse?
<clockit> no..
<clockit> do you have one Agg?
<Agg> stop talking out of yours then, coz it's wildly inaccurate
<clockit> oh sorry
* clockit apologises profusely
<Agg> I have a citibank gold visa with 13k limit on it.. and have never paid a cent of interest.. so apart from being wrong on all counts, you're doing great.

Quote #1121 (+4) [ 2003-10-12, 23:35 ] [ + | - | X ]

* jayci blows the whisle
* Matthew acts as a whislte
(Matthew): :D
(Matthew): fuck speeling
(jayci): eeww Matthew
(Matthew): lol
(Matthew): owned. :D

Quote #1130 (+4) [ 2003-10-14, 18:14 ] [ + | - | X ]

<golgy> i wonder if i stick my toe into my 120mm fan, it'll cut my toenails for me
<Daemon> the answer is yes
<golgy> ow
<golgy> no, the answer is no

Quote #1142 (+4) [ 2003-10-15, 07:11 ] [ + | - | X ]

<Rage> my plan becomes more viable...
<knowsfords> Rage: no matter how much you dream, an army of automatic ice cream scoops isn't going to give you world wide supremecy
<Rage> bugger
<Rage> guess i'll just have to continue scooping them manually

Quote #1156 (+4) [ 2003-10-18, 19:49 ] [ + | - | X ]

<WhiteyFord> this is the best confession EVER
<WhiteyFord> http://grouphug.us/confessions/060751961
<Rik> hahahah
<Rik> nasty
<knowsfords> bahaha
<knowsfords> it wasnt dog crap
<knowsfords> it was the shit for his brains seeping out
<wild> lmao

Quote #1161 (+4) [ 2003-10-18, 23:13 ] [ + | - | X ]

(Largo) one of these guys at my school who always studies everybody thinks all he does is study
(Largo) he looks real innocent
(Largo) till one of my mates went over and found porn on his hdd
(Largo) and he said he doesnt know how it got there, all he does is download 'service packs' for windows
(yaleman) lol
(biatch) ahh rubbish.
(AznRetroGa) Largo - it's always those kinda guys that have heaps of pr0n
(yaleman) fap packs
(Chemix) i think those packs are to service himself

Quote #1175 (+4) [ 2003-10-20, 02:28 ] [ + | - | X ]

(tensop): its pretty bad when you're porn surfing and you come across a pic with a computer in the background and you look at the comp first...

Quote #1245 (+4) [ 2003-10-29, 21:15 ] [ + | - | X ]

<NaLaR> the day you can jack off to a world leader is the day i join politics
<NaLaR> by that i mean a straight man
<xanex> you want to jack off to a straight man?

Quote #1314 (+4) [ 2003-11-13, 22:57 ] [ + | - | X ]

<rodgrech> SoloFlyer: it doesent matter what day it is, telstra is fucked

Quote #1320 (+4) [ 2003-11-13, 23:45 ] [ + | - | X ]

<mpot> hmm.... ":q" doesn't work when trying to exit an ssh prompt ;-)
<Radix> funny that.. neither does ZZ :)

Quote #1321 (+4) [ 2003-11-13, 23:46 ] [ + | - | X ]

<Mitch> i have 1x 2.6Ghz Celeron, 1x 1.6Ghz AMD AP, 1x AMD 2Ghz XP. Now
<mpot> good for you
<Hyrax> <Mitch> <---- My hero
<mpot> no, he can't be.....he's MY hero
* lathiat chops mitch in half
* mpot goes off to sulk, cos he doesn't want to share his hero....
* lathiat gives half to mpot
* lathiat gives half to Hyrax
<Mitch> please.... not that half

Quote #1326 (+4) [ 2003-11-14, 01:21 ] [ + | - | X ]

<@Agg> how sad am i.. i had to install an old email package to dig up an email to find out my sister's phone number so i could ring her.. to ask a question on behalf of one of my online mates.. bah, kill me now

Quote #1346 (+4) [ 2003-11-16, 22:58 ] [ + | - | X ]

<rodgrech> anyone got a legendary rack to top off the combo?
<biatch> Yeah, I'm here

Quote #1370 (+4) [ 2003-11-22, 21:00 ] [ + | - | X ]

(Largo) ive seen computers that never shut down, from p3 to p4, from amd to celeron - no matter how far i overclock, i still love my AMD!
(Snufkafk`) that's the geekiest thing I've seen today

Quote #1424 (+4) [ 2003-12-07, 22:34 ] [ + | - | X ]

<Oasis> you guys know any unlimted ISDN plans?
<Krazy_Ivan> yeah
<Oasis> oh?
<Krazy_Ivan> www.unlimitedisdnplans.com
<PalaNIN> i've been there
<PalaNIN> great stuff
<Oasis> ah k cool thanks
<PalaNIN> :/
<Krazy_Ivan> lol :/
<Oasis> that site dun work
<Oasis> got a new link?
<PalaNIN> server might be down
<Krazy_Ivan> yeah must be damn

Quote #1411 (+4) [ 2003-12-03, 22:15 ] [ + | - | X ]

* Agg wrestles with his digicam, trying to get it to take photos of a shiny, self-illuminating object in a dark room
<fen> agg, please stop taking photos of your willy in a luminous condom :P
<TheWedgie> LOL Agg. glow in the dark vibrator?
<FreeFrag> Agg, we dont want photos of your 4 seasons glow in the dark condom

Quote #1416 (+4) [ 2003-12-05, 00:18 ] [ + | - | X ]

<Agg> i once sent a package to sciby at his work, addressed to Scott "God among Men" Eiby

Quote #1436 (+4) [ 2003-12-12, 02:21 ] [ + | - | X ]

<Reaver> okay guys, WTF! I just turned off my PC to install a new HDD, while I'm doing it I hear a bang, sounds like metal against metal though I didn't see anything move!
<Reaver> any ideas?
<Erve> you blew the welds on your intake manifold

Quote #1461 (+4) [ 2003-12-28, 16:20 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> Agg-: oh and i need a cronjob
<FreeFrag> dont be rude :o
<Agg-> jeez, you could at least buy me dinner first

Quote #1469 (+4) [ 2003-12-31, 14:33 ] [ + | - | X ]

<Firemoth> Hmm, I think I'll send a postcard to my new sponser child. :D
<Agg-> postcard of what?
<Agg-> send him a picture of a big juicy steak.
<Agg-> man, i'm so going to hell.
<Gibbon> Half Eaten

Quote #1473 (+4) [ 2004-01-04, 19:23 ] [ + | - | X ]

<Tensop> sabretooth is a trained quake whore
<Erve> -quake
<aftahours> rofl Erve
<Erve> j/k j/k j/k * eleventybillion

Quote #1481 (+4) [ 2004-01-06, 20:33 ] [ + | - | X ]

<sicc> do you guys ever have dreams about finding an fx-51 processor and 1gig of registerd ddr on the ground
<sicc> it's starting to worry me, this is 2nd time its happened to me
<ColdFusion> you are geek style dreams sicc
<Narc|Q2> No sicc, I dream about cars and pussy like normal people :)

Quote #1518 (+4) [ 2004-01-14, 01:30 ] [ + | - | X ]

<macca> the only thing that will get in the way of this lan is my sister
<fod> is she hot?
<macca> no, she is a pain in the ass...
<fod> idb?

Quote #1522 (+4) [ 2004-01-14, 20:35 ] [ + | - | X ]

<gords> when searching for hardware, if at first you don't succeed, add a .tw and try again.

Quote #1534 (+4) [ 2004-01-18, 23:08 ] [ + | - | X ]

<Agg> sciby's a master at playing with himself
<Agg> errm, sabretooth.
<sabretooth> Yeah... back in your box

Quote #1536 (+4) [ 2004-01-19, 20:24 ] [ + | - | X ]

<Vassili> hey Cav, are you the guy that everyone thinks/knows is gay?

Quote #1563 (+4) [ 2004-01-29, 01:34 ] [ + | - | X ]

<Agg> eating coco pops with coke on them, watching Wombat and the Curiousity Show.. I miss those days. and my teeth.

Quote #1576 (+4) [ 2004-02-01, 10:32 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> HELP!!!
<FreeFrag> The folks want to buy a cordless phone, and knowing my luck it will be 2.4Ghz
* FreeFrag waves goodbye to his Wireless LAN
<Fod> offer to pick out a superior model for them
<Fod> and get a non 2.4GHz one
<Fod> or move the fuck out of shepparton and kill two birds with one stone
<FreeFrag> Fod, shut the fuck up you arrogant city prick :)
<Fod> ahah

Quote #1586 (+4) [ 2004-02-03, 19:22 ] [ + | - | X ]

* Erve is now known as Erve|run
<Rik_> you've got the runs?
<Rik_> :s
<Erve|run> yup, need to exercise my fatty arse
<Rik_> wipe 2 3 4
<Rik_> wipe 2 3 4
<Rik_> and flush
<Rik_> and flush
<Rik_> and flush
<Rik_> and flush
<Rik_> now pickup your pants and get moving!
<Erve|run> and push that plunger

Quote #1607 (+4) [ 2004-02-08, 18:00 ] [ + | - | X ]

<Erve> !google bastards
<D_Web> Result: SCO | SCO Grows Your Business - [ http://www.sco.com/ ]

Quote #1650 (+4) [ 2004-02-17, 13:06 ] [ + | - | X ]

<neolithic> gah
<neolithic> i got pwnzed on this big ass rock jump into water
<neolithic> like 3-4m high
<neolithic> probably higher
<neolithic> distance was good, but i landed sorta on my back :(
<Cycle> Wtf are you talking about??
<neolithic> if im not lagging, you shoulda understood all of that message.....
<Cycle> A game?
<neolithic> real life lol
<agog> mmm... real life
<Cycle> K.
<neolithic> its the newest thing
<neolithic> :P
<Cycle> Is it like half-life?
* neolithic rolls eyes slightly
<Cycle> ??
<Fragwizard> Cycle: lol. :P
<neolithic> anyway, the result of this jump means that my upper back is killing me
<Cycle> Ohhhh you mean REAL life i thought you were talking about some sort of half-life addon or somthing...
<neolithic> HAHA
<neolithic> someone catches on fast :)
<Cycle> :
<Alyra> you know you're a geek when...
<Cycle> Stfu :P

Quote #1655 (+4) [ 2004-02-18, 12:04 ] [ + | - | X ]

<yale|code> fucking samba, why must you hate me today
<PhishNChi> I guess it just wants to fit in with everyone else