news | imagestore | ircquotes | trade maker | smilies | forums | webmail | login | register    
  Search Quotes

Jump to Quote #

Search for

   Quotes

< Back     Page: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31     Next >

Quote #3372 (+2) [ 2006-05-17, 23:35 ] [ + | - | X ]

<saev> i would possibly have studied science if i hadn't had insane science teachers.
<saev> i used to wonder where they bought their pants.
<saev> because they would have new pants... every so often... but they were always still magically pants from many decades before.
<saev> like they bought a gigantic box of ugly pants, to last throughout the ages.

Quote #3136 (+11) [ 2005-12-12, 20:30 ] [ + | - | X ]

<Freaek> Condense soup, not books!
<gords> reader's digest bothering you again, Freaek?
<Freaek> those lousy fuckers
<Freaek> word nazis!
<TheWedgie> lol
<Freaek> oh sure, you laugh now, but just you wait. It'll be a lolercaust all over again

Quote #3150 (+6) [ 2005-12-20, 16:22 ] [ + | - | X ]

<red_one> i've overridden the AC settings
<red_one> to match my old laptop
<red_one> which is almost identical
* red_one has quit (Quit: Leaving)
* red_one (red_one@mail.ntd.net.au) has joined #coders
* red_one_ (red_one@210-15-222-66.netspace.net.au) has joined #coders
* red_one_ has quit (Quit: Leaving)
* red_one has quit (Quit: Leaving)
* red_one (red_one@mail.ntd.net.au) has joined #coders
* red_one has quit (Quit: Leaving)
* red_one (red_one@mail.ntd.net.au) has joined #coders
<pizzathief> red_one has quit (Read error: connection melted from overheating)

Quote #4234 (+5) [ 2007-10-24, 00:01 ] [ + | - | X ]

<Jessica> Can I just ask a vague question
<Jessica> How many orgasms have you guys had in one day, like.. maximum?
<devians_> zed is dead baby, zed is dead
<brodsta> ....
<sabretooth> :o
<Jessica> Just out of the blue
<nb-au> lol
<Jessica> Like out of interest
<sabretooth> So yeah *cough* back to sliding cars around
<takai[l]> 200mm f1.8s arnt $7000
<sabretooth> The one I saw one eBay was going for about that after currency conversion (GBP)

Quote #1481 (+6) [ 2004-01-06, 20:33 ] [ + | - | X ]

<sicc> do you guys ever have dreams about finding an fx-51 processor and 1gig of registerd ddr on the ground
<sicc> it's starting to worry me, this is 2nd time its happened to me
<ColdFusion> you are geek style dreams sicc
<Narc|Q2> No sicc, I dream about cars and pussy like normal people :)

Quote #193 (+13) [ 2002-12-23, 12:31 ] [ + | - | X ]

<sabretooth> 140 so far. Not going to risk fast speeds with the cops active in the XMas period
<milenko> sabretooth: you shouldnt risk fast speeds fullstop.
<l00b3r> sabretooth speeding is baaad
<K|dDO> l00b3r: once he gets to 140 the yellow pages he is sitting on get blown away :)
<l00b3r> lol K|dDO
* K|dDO was kicked by sabretooth (That's funny coming from someone who's about my height - ##3)

Quote #1044 (+23) [ 2003-09-30, 21:06 ] [ + | - | X ]

(biatch): i don't need a brain, i have tits.

Quote #2385 (+1) [ 2004-11-13, 20:28 ] [ + | - | X ]

<Skitzo> F1 now changes the players name!
<Skitzo> Aren't I leet?
<Lart[CJ]> ye
<Lart[CJ]> yes
<Lart[CJ]> so leet you're leaving me partly speechless

Quote #3211 (+8) [ 2006-01-19, 23:55 ] [ + | - | X ]

<Sid> omg timace
<Sid> long time
<timace> omg Sid, it has been
<timace> I finally have a fully functioning dsl connection and network.
--- Disconnected (Connection reset by peer).

Quote #22 (+1) [ 2002-10-25, 07:52 ] [ + | - | X ]

*** OZZY_Edd was kicked by Sticks ( My Karma just ran over your Dogma )

Quote #805 (+7) [ 2003-07-21, 01:51 ] [ + | - | X ]

<Shorty> ther ewas a fly on my monitor
<Shorty> i tried 2 scare it with my cursor

Quote #8 (+8) [ 2002-10-21, 06:35 ] [ + | - | X ]

<DentArthur> Agg: sweet, in terms off bikes, if its Jap I love it :) they just look so fast and slippery
<DentArthur> and all the plastic is easier to hose off when i shit myself at speed

Quote #1884 (+1) [ 2004-04-28, 00:34 ] [ + | - | X ]

<@Agg> this drink is the same colour as the NVIDIA promo bag and the slots on my DFI mobo.. that can't be good
<Jayci> what are u drinknig Agg?
<Jayci> drinking*
<predder> nuclear waste evidently
<nwatts> hah
<bartobook> does anyone else here go to the ANU?
<nwatts> he's drinking UV die again
<@Agg> berri cordial.. supposedly 40% fruit juice.. but it's orange flavour, and simpsons-nuclear-material green in colour
<Jayci> eewwww

Quote #237 (+8) [ 2003-01-09, 06:48 ] [ + | - | X ]

<Pengo> VooDoo: nice one, what sort of job
<VooDoo> i now work at www.surpass.com.au
<klif-e> VooDoo: http://www.surpass.com.au/ doesn't even work, i think your imagining it
<wild> works here
<VooDoo> and here
<Lurks> and here
<Lith> ditto
<klif-e> oh stfu all of you ;P
*** klif-e (~klif@---.iinet.net.au) Quit

Quote #1742 (+5) [ 2004-03-14, 23:29 ] [ + | - | X ]

<nwatts> i'm grring at this homework i've gotta do
<nwatts> makin' meh angry
<nwatts> do you feel you want to do it?
<@gords> no thanks
<@gords> i have my own uni work i'm not doing =)
<nwatts> hehe
<nwatts> well
<nwatts> it's good one of us is doing what's best
<nwatts> ... that one is you

Quote #189 (+15) [ 2002-12-21, 08:24 ] [ + | - | X ]

*** LoneWolf_ changed topic to '<Cav> completed :) * Cav opens it <Cav> MAN PORN! <Cav> fuck you both, im watchign it'

Quote #1537 (+4) [ 2004-01-20, 08:26 ] [ + | - | X ]

<mazzanet> note to all iineters: big outage for vic users tomorrow from 0:00 to 5:00
<Grog> mazzanet you'll need to que all that gay porn then.

Quote #807 (+84) [ 2003-07-21, 20:20 ] [ + | - | X ]

<Redback> FreeFrag: you could go wardriving :P
<FreeFrag> Redback, yeah, I've got Nutstumbler running :)
<FreeFrag> *NETSTUMBLER :o

Quote #523 (+4) [ 2003-05-04, 21:15 ] [ + | - | X ]

<VooDoo> boobies on CH9
<sabretooth> thanks voods :P
<Daemon> hrm, that reminds me... I should change the oil in my g/box
<VooDoo> boobies reminds you of gearbox oil? you must take ages to "clean up" afterwards

Quote #4248 (+1) [ 2007-12-01, 15:29 ] [ + | - | X ]

<FreeFrag> http://imagestore.ugbox.net/image/XR6Mod_8ff706a439f2d0eb63da6ed.jpg <--That's my bro's nearly legal XR6 engine bay
<S1[A]> "nearly legal" ... I bet that set off Rage's highlight
<brembo`> he's already got the car started

Quote #2578 (+14) [ 2005-02-11, 11:38 ] [ + | - | X ]

<Fod|Work> Fod's illustrated guide to social awkwardness:
<Fod|Work> so we went to see a mate's band play last night
<Fod|Work> after the set, we were standing around having a few beers when i saw this little kid out of the corner of my eye
<Fod|Work> so i turned round and yelled "HEY! YOU AREN'T EIGHTEEN!!"
<Fod|Work> (as you do)
<Fod|Work> it was a midget.

Quote #1276 (+3) [ 2003-11-04, 15:03 ] [ + | - | X ]

<ElCrunch> Ohh, the version of Johnny English I'm downloading appears to actually be Johnny English
<ElCrunch> Makes a nice bloody change
<DDsD> Its better when its lesbian pron
<Falkor> lol

Quote #957 (+11) [ 2003-08-27, 17:13 ] [ + | - | X ]

<Pure-delight> ppl tell lies a lot - on my icq i put my details as being only 13 years old because i did not want strangers trying to have cybersex with me
<RoSWeLL> lol and what would stop them ?
<RoSWeLL> i thought it would encourage them more

Quote #3268 (+2) [ 2006-02-25, 18:38 ] [ + | - | X ]

<deepspring> you alive
<outy> yeah
<outy> sup??
<deepspring> nothing much... just saw a guy on the news from ipswich that got shot
<deepspring> the guy was a mental patient and apparently wen burko
<outy> lol
<outy> glad to see you thought about me
<deepspring> I was really worried
<deepspring> http://www.abc.net.au/news/newsitems/200602/s1578252.htm

Quote #2601 (+4) [ 2005-02-22, 04:50 ] [ + | - | X ]

<MadHatter_> A master corporal from Ontario, the lead sniper of his three-man team, said when they first landed in the combat zone "our spider senses were tingling.... It was night and we didn't know what to expect."
<MadHatter_> ahahahahaha
<MadHatter_> sniperman... sniperman... does what ever a sniper can
<Aedan_18br> haha
<Draffa> lol
<MadHatter_> shoots a terrorist, any size, kills alqaeda, just like flies... lookout!
<MadHatter_> here comes the sniperman?

Quote #1181 (+2) [ 2003-10-20, 22:33 ] [ + | - | X ]

<Baker> Now I've rubbed VIA up the wrong way too it seems, I've taken bloody ages (6ish months) on a mod I was doing for them.. not good :/
<Baker> Its so hard to get X-Box parts though!
<DDsD|dinnr> Tell them DDsD vouches for Baker
<DDsD|dinnr> they know me ;)
<DDsD|dinnr> I love them long time!

Quote #1351 (+7) [ 2003-11-17, 22:53 ] [ + | - | X ]

<Darkness> I was speaking to a bloke the other day, (who is a few 6ers short of a case).. who was telling me him and his mates were away in a cabin, drank all their beer and were all still not drunk, and only had 1/2 a bot of vodka left... (cont)
<quaife> yep yep :)
<Darkness> So, they would turn a shotglass upsite down, pour vodka onto it, and snort it
<FenrisOlf> ...alrighty then...
<Darkness> Then, after the feeling came back into their nose, they would fill a shotglass with vodka, then hold it up to one of their eyes
<Darkness> their theory was, it would go past the eye, and into the brain, for instant drunk
<NickoPen> lol
<FenrisOlf> hahahaha =)
<quaife> omfg
<quaife> is that possible?

Quote #168 (+5) [ 2002-12-15, 06:26 ] [ + | - | X ]

<Hadamona> I make the girls jealous when I tell em about my uncapped o@h

Quote #991 (+2) [ 2003-09-02, 23:55 ] [ + | - | X ]

<druu> any cs freaks here..? when's cz coming out..?
<Agg> counter ztrike?
<druu> hehe..
<druu> cs:cz..
<Agg> Counter Strike: Camping Zone?

Quote #495 (+2) [ 2003-04-23, 17:08 ] [ + | - | X ]

<Vindictive> Well at least he didn't try and sue for 70 trillion dollars or something.
<Sven> he isn't american :D
<Vindictive> Same shit happens here.
<Vindictive> Just that aboriginals want 70 million acres of land.

Quote #2544 (+7) [ 2005-01-28, 10:41 ] [ + | - | X ]

<Maniac> this week has been an anus horribilis with regard to netbanking and freight
<ruprecht> annus :)
<BigTonka> hehehe otherwise you might need some special ointment ;)
<Maniac> lol

Quote #1232 (+1) [ 2003-10-27, 20:47 ] [ + | - | X ]

<Bridgestone> does mirc give you easter eggs
<Bridgestone> wtf
<Bridgestone> advanced technology to the max
<figjam> no, it's got a hidden flight simulator in it dude
<figjam> hold alt and type FXFIGHTER and it starts the flight-sim
<Bridgestone> "Are you sure you wanna quit mIRC"
<Bridgestone> didn't work fig
<Bridgestone> you sure thats right?
<figjam> oh, oops
<figjam> FXFYGHTER
<Bridgestone> but it dun work figjam
<Bridgestone> figjam i wanna play it ffs
<Bridgestone> i just get "are you sure you wanna quit mIRC blah blah:
<figjam> your not typing the whole thing
<figjam> you've gotta finish it, hold alt and type FXFYGHTER
* FiremanSam has joined #nsplayeradmin
<figjam> and not just push alt, hold it the whole time
<Bridgestone> oh ok ta
<Bridgestone> ok
<Bridgestone> now im trying the flight sim
* Bridgestone has quit IRC (Quit: #NSPlayer - nsplayer.org.au #ComCen - austgaming.com )
<FiremanSam> a devious nsplayer page
<figjam> ROFL
<figjam> PWNED
<Felix> LMAO!!
<Felix> HAHAHAHAHAAAAA!

Quote #415 (+6) [ 2003-03-22, 20:25 ] [ + | - | X ]

<Dedge> has anyone heard of moby towing?
<Frosty> is that where you get a whale and tow it behind your boat?
<Dedge> haha
<Dedge> that's what the company is called
<Frosty> so theres a company that specialises in moving fat pieces of blubber?
* Frosty looks at his sister

Quote #1831 (+2) [ 2004-04-14, 12:22 ] [ + | - | X ]

<Stevie> coz that 120gb seagate sata drive is good, but i can't use it
<Borg-[W]> then maybe its not the drives but the organic interface that has the problem
<Stevie> organic interface
<Stevie> ?

Quote #1752 (+5) [ 2004-03-20, 18:24 ] [ + | - | X ]

* Apok has quit IRC (*.net *.split)
* wild[a] has quit IRC (*.net *.split)
* brembo` has quit IRC (*.net *.split)
* Z has quit IRC (*.net *.split)
* wild has joined #ugbox
<knowsfords> I guess its up to us wild to repopulate the earth

Quote #2812 (+9) [ 2005-06-03, 16:12 ] [ + | - | X ]

<outonanisl> haha, people who dont realise what they are saying on msn
<outonanisl> Jess says:
<outonanisl> if you're bored, pack my shit
<outonanisl> im bored says:
<outonanisl> bend over then
<Agg> fascinating, do go on

Quote #3174 (+4) [ 2006-01-06, 20:24 ] [ + | - | X ]

<noisypoppy> besides, I don't have an addictive personality
<noisypoppy> brb
<noisypoppy> cigarette

Quote #2708 (+7) [ 2005-04-25, 01:02 ] [ + | - | X ]

<Quadbox> schedual you retards

Quote #2987 (+7) [ 2005-09-15, 21:45 ] [ + | - | X ]

<@D_Web> Crudmuffin - you in?
<@Crudmuffin> in for what?
<@D_Web> here
<@Crudmuffin> for a beer? Yes, please
<@Crudmuffin> Ahh, yes I'm here. :)
<TheWedgie> haha
<@D_Web> I will give you a beer if you help me*
<@D_Web> *beer may not actually exist
<@Crudmuffin> *help may not actually exist
<@Crudmuffin> :P
<TheWedgie> haha
<TheWedgie> pwned

Quote #2540 (+5) [ 2005-01-27, 16:02 ] [ + | - | X ]

[ vanguard- ] *you must be this tall to ride the netsplit*

Quote #1765 (+3) [ 2004-03-24, 18:52 ] [ + | - | X ]

<Rage> !google Victoria police
<D_Web> Result: Victoria Police - Internet - [ http://www.police.vic.gov.au/ ]
<DDsD> If google was a person, and i was a female, i would want to have its babies

Quote #603 (+4) [ 2003-05-29, 01:57 ] [ + | - | X ]

(Darkness): There was a better online version somewhere. Where it gave it back to you in wav format. I once put a very nasty wav file (regarding a fat and ugly friend of my ex's) on a mix cd i made. Turns out, that cd came on at a party... MAN , was i popular after that one!
(MadHatter): lol
(MadHatter): logoff
(Darkness): I couldn't, it was real life!

Quote #2307 (+4) [ 2004-09-28, 14:52 ] [ + | - | X ]

<Crudmuffin> should make for interesting viewing :)
<Crudmuffin> They should have 'neighbours' and 'neighbours up late'
<Crudmuffin> the quick kiss for prime-time
<Crudmuffin> then the make out and double-penetration lesbian sex for 9pm
<Crudmuffin> I can't believe I just said that
<brembo`> ahaha
<Rage> :O

Quote #572 (+6) [ 2003-05-18, 10:02 ] [ + | - | X ]

* Frag|Sleep hands Malbert a nice fresh shit
<Malbert> mmm
<Frag|Sleep> tasty?
<Malbert> like a bbq chicken

Quote #3325 (+6) [ 2006-04-14, 22:51 ] [ + | - | X ]

<D_Web> mum was just standing behind me, I could here her heart valves clearly
<D_Web> click click click click
<brembo`> 6 million dollar mum

Quote #2816 (+8) [ 2005-06-08, 11:03 ] [ + | - | X ]

<yaleman> <biatch> Jesus mc-fricken christ. Sweet mother of mary. Waxing your legs HURTS <=- pfft, I've had it done, wasn't that bad :)
<pooger> she's hairier
<strongbad> rofl

Quote #2550 (+12) [ 2005-01-31, 00:08 ] [ + | - | X ]

<@Agg> haha.. someone just responded to a "happy birthday from the forums" email:
<@Agg> PLEASE DON'T USE THIS EMAIL ADDRESS AS HE DOESN'T LIVE HERE ANYMORE.
<@Agg> THANK YOU
<@Agg> EX WIFE

Quote #1258 (+8) [ 2003-10-31, 23:44 ] [ + | - | X ]

<D_Web> do you have an office Tommmo?
<Tommmo> yep
<D_Web> fwoar
<Tommmo> well
<Tommmo> a desk
<Tommmo> :D

Quote #3408 (+1) [ 2006-06-17, 16:56 ] [ + | - | X ]

<Grobsy> I wish it were rum o'clock :(
<Gavatron> ewwww
<Gavatron> i've had bundy once and disliked it a lot
* Bundy has joined #overclockers
<Gavatron> lol
<Gavatron> that was timely

Quote #950 (+4) [ 2003-08-25, 10:26 ] [ + | - | X ]

<echelon> I got my hands on a bass, we should have a jam
<echelon> (Bass as in the guitar, not the fish. That would make gross jam)